FANDOM

Yue Bay

Zjednoczona Republika Narodów

Zjednoczona Republika Narodów (聯合民國) bardziej znana jako Republika Zjednoczonych Narodów,  suwerenne państwo stworzone przez Avatara Aanga i Lorda Ognia Zuko po zakończeniu stu lat wojny. Została ona utworzona z pierwszych kolonii Narodu Ognia na zachodniej części Królestwa Ziemi i aby służyć jako społeczeństwo, gdzie magowie i nie magowie z wszystkich czterech narodów mogli żyć i rozwijać się razem w pokoju i harmonii. Republika Zjednoczonych jest znana z unikalnej kultury, która została ukształtowana przez imigratów oraz rewolucji technologicznej. Stolicą Republiki Zjednoczonych Narodów jest Miasto Republiki, duża, nowoczesna metropolia znajduje się nad brzegiem Yue Bay. Stamtąd, organizacja polityczna składa się z jednego przedstawiciela z każdego narodu (Wielka Rada Republiki). Regulowane Rzeczypospolitej, jak z 171 ASC, rada została usunięta na rzecz nowego systemu rządowego. Rządy objął pierwszy prezydent, Raiko .

Historia Edytuj

Odcinek-Wojna

Miasto Republiki zaatakowane

O 170 ASC ,Republika Zjednoczonych weszła w krytyczną fazę niepokojów społecznych ; wynikające z bogactwa nierówności wśród obywateli i zwiększenie aktywności zginanie triad , napięcia między giętarki i nonbenders znacznie wzrosła człowiek , znany tylko jego pseudonimem Amon . , skorzystał z okazji i utworzyły Equalists organizacja radykalnych rewolucjonistów . Zaczęli rewolucji anty - gięcia , grożąc Republic miasta i jego giętarki . W późnych stadiach konfliktu , gdy Equalists ostatecznie wykorzystane flotę sterowców z powodzeniem wykorzystać stolicy republiki . Zjednoczonych Sił odpowiedział , wysyłając ich First Division , próbując odbić Republic City, ale został zniszczony w tajnym dwupłatowiec armady przez Equalists .

Po zniszczeniu Stanach Dywizji Sił i zdobyciu całej Rady United Republic podczas tej bitwy , siły Equalist kontrolowane niemal całe miasto . Brakuje kapitału, rząd i silne wojsko ,republika była na skraju zniszczenia . Jednak ze względu na zaangażowanie klubowy avatar , siły Equalist wkrótce pokonany i Amon sekret został ujawniony . Te wydarzenia zakończył rewolucję i Republika Miasto było umieścić z powrotem pod kontrolą rządu . W następstwie tej wrzawy ,Rada została zniesiona , anowy , demokratyczny system został ustanowiony w ramach pierwszego wybranego prezydenta , a nonbender nazwie Raiko.

Dark versus light

Korra walczy z Vaatu

Na początku 171 ASC, niepokoje społeczne wzrosły ponownie w Republice Zjednoczonych. Podczas wojny domowej Plemienia Wody zapaleniu Napięcia rosły między północną i południową mieszkańców Republic City. Napięcia te zagrożone eskalować powodu działań biznesowych magnata Varrick, którzy mieli nadzieję wykorzystać wojnę, aby zwiększyć swoje zyski. Jednak jego próby porwania prezydenta Raiko nie powiodło się i został w końcu aresztowany.

Tymczasem prezydent Raiko postanowił nie interweniować w wojnie domowej i walce z Vaatu, zamiast mobilizacji sił zbrojnych Stanów i policji w celu ochrony Republiki w przypadku attack.On nocy z Harmonic Convergence, Republika Miasto rzeczywiście znalazł się pod atak przez Dark Avatar, fuzji Unalaq i Vaatu. Podczas gdy siły Zjednoczonych walczyli Unalaq na próżno, że spowodowała poważne szkody w stolicy. Jego szaleństwo został ostatecznie zatrzymany przez Avatar Korra, który oczyszcza i zniszczone Dark Avatar.

Overgrown Republic City

Po otwarciu Portalow Miasto Republiki zostalo obrosniete duchowymi winoroslami.

W wyniku Korra pozostawiając otwarte portale duchowych, Duch las zaczął wyprzedzać miasto, dokładnie zakłócając życie miasta, zmuszając wielu ludzi z ich domów, ingerowanie w służbie wody publiczne, i blokując kilka ulic. Przez dwa tygodnie, Korra próbował usunąć winorośli z budynków i ulic, choć bez powodzenia, ponieważ regeneruje się szybciej i silniejszy niż wcześniej. W końcu doszła do wniosku, że każdy potrzebny tylko przyzwyczaić do winorośli i duchy, jak oni tam się zatrzymać. W rezultacie prezydent Raiko kazał jej opuścić miasto.

Wygląd Edytuj

200px-Republic City reporters

Tłum reporterów Republika City. Uwaga osoby z neutralnym odzieży (np. brązowe, prawo), osoby z wielokolorowe odzieży (np. zielono-czerwony, w środku), a te z jednej odzieży kolor (np. niebieski, po lewej).

Republika Zjednoczonych powstała jako naród do giętarki i nonbenders ze wszystkich kultur, aby żyć, a tym samym, że ma szeroki zakres ludzi z różnych środowisk. Z tego powodu, moda i wygląd obywateli różna. Wielu obywateli Zjednoczonej Republiki ubierać zgodnie z ich kultury. W związku z tym, cywile z Narodu Ognia dziedzictwa nosić ubrania w odcieniach czerwieni, te z Królestwa Ziemi przodków odcieniach zieleni i potomków Plemienia Wody członków odcieniach niebieskiego. Jednak, zwłaszcza wśród nonbenders, odzież nie odzwierciedla dziedzictwo obywateli całkowicie. Wielu, zwłaszcza tych z mieszanym pochodzeniu etnicznym, ubierać się w odcieniach neutralnych kolorach, takich jak brązowy lub szary lub nosić odzież z różnych odcieniach. Niezależnie o mieszanym pochodzeniu etnicznym lub tła kulturowego, jednak mają tendencję do giętarki sukienka w kolorach, które są zgodne z ich techniki gięcia, który działa jako główny identyfikacji giętarki. 

Symbol Edytuj

URN icon

Godło Rzeczypospolitej Obojga Narodów Zjednoczonych jest nieregularny hendecagon; kształt o bokach jedenastu. Jest to podobne do pięciokąta w okręgu w środku, a także z ramienia, po lewej i prawej stronie. W przeciwieństwie do innych narodów waluty, godło Zjednoczona Republika nie jest drukowany na pieniądze. Jednak insygnia jest stosowany w ratuszu i jako pin na odzieży członków Rady Republiki Zjednoczonych.

Geografia Edytuj

UR lands

Terytorium pod kontrolą Republiki Zjednoczonych jest wskazany w kolorze szarym.

Republika Zjednoczonych znajduje się na wschodnim wybrzeżu Morza Mo Ce w pobliżu Republic City, wybrzeże jest otoczone przez góry, które obejmują wiele republiki. Górskie obszary wokół miasta Republiki mają zimnym klimacie, podczas gdy Republika Miasto ma bardziej umiarkowany wzór klimatu.

Rząd Edytuj

Prezydent Edytuj

250px-Raiko

Prezydent Raiko.

Oprócz ustanowienia republiki, rząd został również utworzony w której jeden przedstawiciel z każdego kraju będzie częścią Republiki Rady Stanów, gdzie mogliby reprezentować interesy swoich ludzi. Użytkowników narodu rządu znajduje się w Republic City. Nie było w sumie pięciu członków, po jednym dla każdego z następujących krajów: Naród Ognia, Ziemi Brytania, Północna Plemienia Wody, Południowa Plemienia Wody i powietrza Narodu. Mimo, że nie było wymogu, że członkowie są giętarki, o 170 ASC, makijaż Rady nie zmieniły się od wcześniej mieszane do makijażu wszystko Bendera. Jednak po rewolucji anty-gięcie narażone kilka wad Rady, w szczególności nie jest w stanie reprezentować opinię większości, to została rozwiązana. Wkrótce potem wybory odbyły się i pierwszym prezesem został wybrany przez obywateli Republiki. Prezydent Raiko, nonbender, jest pierwszym rodzimy lider Republiki Zjednoczonych

Demografia Edytuj

Lekarze Edytuj

200px-Surgeon and nurse

Lekarze

Niewiele wiadomo na temat ogólnej opieki zdrowotnej w republice, jednak standardy medyczne są bardzo wysokie, a ogólny stan zdrowia wydaje się być dobry. Warto zauważyć, że sztuka uzdrawiania stało się powszechne, prywatne uzdrowicieli oferują swoje usługi, jak również lecznicze lekarzom z wielu szpitali w Republic City.Accordingly na wysokie standardy medyczne mycia rąk i noszenie masek chirurgicznych, rękawiczek medycznych i odzieży specjalnej do zapobiegania zakażeniom jest często w czasie operacji. Skomplikowane zabiegi chirurgiczne, w tym rozległe chirurgii plastycznej, nie było możliwe, ponieważ co najmniej 128 AG.

Kultura Edytuj

Media Edytuj

Reporters at press conference

Media sa widoczne w Miescie gdy sa odbywane uroczystosci

Republika Zjednoczonych znana jest z szerokiej mediów, w wyniku wysokiego poziomu edukacji, wolności prasy i rewolucji technologicznej. Gazety są najczęściej średnio dystrybucji informacji, a co najmniej trzy różne gazety działają w stolicy: juana Wiadomości, Republiki News, i Wielka Daily News. Podobnie, radio jest bardzo popularny, choć mniej popularne, jak droższe w zakupie. Istnieje wiele kanałów, w tym te, które do wiadomości, wydarzeń sportowych i muzycznych, często są one sponsorowane przez firmy prywatne. Ze względu na popularność pro-gięcie, mecze są na ogół na żywo. W związku z powyższym, naciśnij Republika Miasto jest duże i dobrze zorganizowane, zatrudniających setki dziennikarzy. Wkrótce po pierwszym napędu, Przygody Nuktuk: Hero of the South, w kinach była Republika City, ten nowy typ mediów stała się bardzo popularna, na początku 171 AG, nawet prezydent Raiko został fanem kronik Nuktuk.

Wojsko Edytuj

Siły Zjednoczone Edytuj

250px-United Forces

Okręt wojenny.

Wojskowych Stanów Rzeczypospolitej Narodów znany jest jako Zjednoczonych Sił, które odpowiedzi na prezydenta jako dowódca naczelny. Zjednoczonych Sił ma silną flotę, składającą się z kilku działów z ciężkich pancerników jako podstawowych jednostek, a po zakończeniu rewolucji anty-gięcia, założyli też własne siły powietrzne, przy użyciu Biplanes opracowane przez przyszłych Industries.

Ciekawostki Edytuj

  • Republika Narodow jest obecnie pierwszym i jedynym państwem demokratycznym
  • Jest drugim stanem najbogatszym na swiecie, pierwszy to Narod Ognia