FANDOM

Sao Fu

Miasto Sao Fu

Zaofu (騷賦) jest wykonany z metalu, miasto znajduje się w Królestwie Ziemi, jest domem dla Suyin i jej rodziny. Ona i jej mąż założyli to miasto.

Kultura Edytuj

Zaofu dance troupe

Grupa taneczna Suyin przygotowuje sie do wystepu.

Miasto wydaje się bogata kultura, obywatele są zachęcani, aby osiągnąć pełny potencjał jego mocy. Kontrola w Sao Fu Sztuki są używane jako formy ekspresji artystycznej i sportu . Dzieci Suyin nawet wymyślił grę o nazwie "Tarcza Power" składająca się z metalowej płyty , kopać przez pole z czterema kolumnami, gdzie dysk zderza się na drugą stronę.[1].

Prezentacja i opis Edytuj

Metal petals close

W nocy, panele metalowe w każdej głównej części blisko miasta sa zamykane.

Miasto wydaje się w kształcie lotosu, ma również lotnisko, i pomnik Toph Beifong w centralnej bazie danych i system metra podobnego do Ba Sing Se komunikuje wszystkie bazy w mieście. W jednej z baz wydaje dwór Suyin i jego rodzina. Miasto jest usytuowane w dolinie flankowanej przez dwie rzeki i składa się z kilku budynków metalowych, oddzielonych od siebie. Różne obszary miasta są ze sobą połączone za pomocą szyn metalowych, które pozwalają dotrzeć do osoby przeciwnej z końca granica miasta w bardzo krótkim czasie. W nocy, panele metalowe w każdej głównej części blisko miasta sa zamykane.

Pomnik Edytuj

Lin and Su look at a statue of Toph

Su i Lin pogodzily sie po trzydziestu latach, przed figurą matki, Toph Beifong.

Pomnik Toph  jest duzym pomnikem stojącym w ogrodzie Suyin. Wykonany jest z Metalu co symbolizuje to że Toph jako pierwsza odkryła jak panować nad żelazem, oraz iż była wspaniałym komendantem policji. Pomnik bardzo połyskuje w słońcu. Suyin i Lin Beifong wspominaly stare czasy przy pomniku matki.

Mieszkancy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwsze miasto z metalu.

Przypisy Edytuj

  1. 1.0 1.1 1.2 DiMartino, Michael Dante (pisal) & Heck, Colin (dyrektor). (Czerwiec 11, 2014). "Klan Metalu". Legenda Korry. Nickelodeon.