FANDOM

Zamach z Ba Sing Se, znany również jako Upadek Królestwa Ziemi  lub Upadek Ba Sing Se, była impreza, która odbyła się wiosną 100 ASC. Księżniczka Azula z Narodu Ognia i jej sojuszników, Mai i Ty Lee, ukrytego się jako Kyoshi Warriors, przeniknęły do stolicy Królestwa Ziemi w Ba Sing Se, przejął kontrolę nad Dai Li, i zorganizował zamach na 52. Ziemi Króla. Ponieważ Ba Sing Se był ostatnim wielkim bastionem Królestwo Ziemi już na świecie, zamach był głównym porażką wrogów Narodu Ognia, i umieszczone zarówno Ba Sing Se i całej Ziemi Brytania pod kontrolą Pana Ognia.Ostateczna dużej operacji wojskowej Narodu Ognia w Królestwie Ziemi przed przyjściem Sozin za Comet kilka miesięcy później, wydarzenie skłoniło również brata Azula, książę Zuko, i walczyć o powrót do Narodu Ognia .

Historia Edytuj

Księżniczka Azula , obok jej przyjaciół Mai i Ty Lee , został śledzenia Avatar użyciem futra Appa ślad pozostawiony . Jednak , zamiast znaleźć Aang , znalazła Kyoshi Warriors, którzy zajmowali Appa . Oświadczając , że każdy przyjaciel Avatar byłwrogiem ich, Azula i jej przyjaciele z powodzeniem zaatakował i zdobył wojowników , wysyłając je z powrotem do więzienia Narodu Ognia . Po co plan infiltracji Ba Sing Se , Azula i jej przyjaciele przywdział mundur .Azula tajniakAzula , Mai i Ty Lee udając Kyoshi Warriors .Drużyna Avatara , tymczasem właśnie otrzymała różne kawałki dobre wieści i nie podzielić się tymczasowo , głównie do realizacji celów osobistych . Dwóch członków było nawet kiedy Ba Sing Se .

Azula undercover

Azula przebrana za Wojowniczki Kyoshi

Azula i jej przyjaciele byli w stanie przeniknąć do miasta , bez wchodzenia pod kontrolą Aanga i jego przyjaciół , który z pewnością by je narażone . Zamiast Azula został powitany serdecznie przez podejrzewający Ziemi Króla. Po pomyślnie przeniknęły Ba Sing Se bez spełnienia jej najbardziej oczywiste przeszkody , Azula natychmiast zabrał się do pracy na planie zamachu , wiedząc, żeDai Li słuchaliśmy trzech w rozmowach .

Kiedy aresztowany przez Dai Li Long Feng mówił do niej od wewnątrz celi więziennej idwa zgodził się na plan obalenia króla Ziemi i Radę pięciu tymczasowo przekazanie kontroli nad Dai Li do Narodu Ognia Princess. Azula zgodził się na to z planów zdrady tworzących w głowie.Udany zamach Azula w Ba Sing Se miał poważne reperkusje dla reszty Królestwa Ziemi , który został poważnie osłabiony przez utratę ich ostatniej wielkiej twierdzy . Królestwo Ziemi wojskowej w szczególności został uszkodzony, a ich kierownictwo ,Rada Five, został aresztowany . Zwycięstwo było tak pełne , że Katara zauważył później , że "Naród Ognia prawie wygrał wojnę , gdy wziął Ba Sing Se " .

Z upadku Królestwa Ziemi ,Wody Naród stał się ostatni z czterech narodów jeszcze przejęta przez Naród Ognia . Jednak biorąc pod uwagę straty ponieśli w czasie wojny i ich małej armii , sami nie mogli liczyć na porażkę Narodu Ognia . Drużyna Avatara uciekł do Chameleon Bay i spotkał się z Głównego Hakoda odpocząć i odzyskać .

To było w czasie ich pobytu , że Kuei postanowił podróżować po świecie z Bosko , pozostawiając resztę nich tyle. Ze względu na napływające siły Narodu Ognia , wojownicy Plemienia Wody zostali zmuszeni do zniszczenia ich kemping rzucać przychodzące wzmocnień off , później przechwycenia statku Ogień Navy i uciekają w kierunku lądu Narodu Ognia przygotowania do inwazji na Naród Ognia . 

200px-Wall falls

Wojsko Azuli burzy mury Ba Sing Se

Zamach zajmował się również poważne szkody na strategicznym poziomie do planu inwazji . To zmniejsza ilość sił do przeprowadzenia operacji. Hakoda , pod kierunkiem jego syna , był w stanie zebrać niewielkiej siły " hołota " do inwazji . Po Awatar Aang został pokonany w bitwie , większość świata uważa się go za zmarłych i wiele stracił nadziei , żewojna może być wygrana . Sam Aang pozostawał nieprzytomny przez kilka tygodni później , awybuch piorun wyłączył jego zdolność do wejścia na potężny Avatar państwo .

Tylko korzyści uzyskane dzięki tej porażce , żeNaród Ognia nie spodziewałbym się jego interwencji w trakcie wspomnianej inwazji . W czasie, Aang został odzyskiwania ,Dai Li , z wykorzystaniem earthbending , sprowadzić wielkie mury Ba Sing Se i Narodu Ognia wkrótce po inwazji , co oznacza, że​​Ziemia Brytania spadła . Zuko był wtedy w stanie wrócić do Narodu Ognia , i został uhonorowany przez ojca i jego ludzi . Jednak , zaczął żałować, zdradę swojego wuja niemal natychmiast .