FANDOM

Xing Ying był jednym z założycieli, a tylko prezes działu Yu Dao Dziennika Oficjalny Fan Klub Avatara Aanga. Uczyła sposoby Nomadów powietrza przez Avatar Aang i stał się jednym z pierwszych Acolytes lotniczej, wraz z resztą drużyny.

Historia Edytuj

Field trip

Xing ze swoim fan klubem ciesza sie ze leca na wycieczke

Po zakończeniu rozmów pokojowych w Yu Dao, Xing Ying był obecny podczas Kori Morishita dumnie ogłosił nowy koalicyjny rząd miasta . Następnie dołączyła do innych uczestników na uroczystości bankiet. Po drodze , że został poproszony przez Aanga , czy wiedziała, że ​​z żadnym innym Air Acolytes spóźnienie na uroczystości, na co ona odpowiedziała, że ​​każdy, kto miał być obecny już tam był . Gdy Aang lewo gonić tajemnicze postaci widział , ciągnęła się do sali bankietowej i znaleźć sobie miejsce z Yee-Li, Jingbo , Sokka , Katara i Toph Beifong .

Gdy Aang wrócił później podekscytowany , aby usłyszeć go poinformować, że będzie towarzyszący munastępnego dnia na wycieczce było . Xing Ying był zachwycony , aby dowiedzieć się więcej o Festiwalu Yangchen za , wykrzykując , żeobchody święta brzmiało wspaniale. Kiedy Toph odmówił łuk na pomnik , który byłpierwszą częścią uroczystości i obraził się wakacje , Aang nauczył Xing Ying , żeprawda Air Nomad pozwala obelgi przekazać je w celu zachowania wewnętrznego spokoju . Xing Ying nie uczestniczyć w ceremonii kłaniając i jej emocje na obchody święto wzrosła dopiero po tym . W następnym etapie , wyjęła jej flet i dołączył Aang w tworzeniu muzyki tradycyjnej Air Nomad towarzyszyć spacer Grupy wobec świętej łące , gdzie zostały wyznaczone , aby cieszyć się uroczysty posiłek.

Xing Ying concerned

Xing Ying wyraziła zaniepokojenie Aanga, kiedy po raz kolejny zauważyłem ducha Yangchen w ogniu na Earthen Rafinerii.

Ich spacer doprowadził ich do miasta , powodując Xing Ying zapytać Aang jeśliświęte łąka została umieszczona za nim. Kiedy okazało się, żemiasto zostało zbudowane na szczycie świętej ziemi , była równie zrozpaczony jak Aang . Gdygrupa odważył przez miasto , towarzyszyła Aang , Katara i inne Akolitów powietrza w kierunku obszaru ogrodzony - off , z któregoodrażający zapach powstały. Wzięła przyjemność catapulted w powietrzu przez earthbending Aang nad ogrodzeniem i przyłapania z jego airbending .

Jednak wkrótce potem , że zostały odkryte , a następnie zaatakowany przez czterech strażników rafinerii , którzy chcieli wyrzucić ich z prywatnych powodów do wkroczenia . Ona po raz kolejny otrzymał lekcję na temat Air Nomad tradycji , a mianowicie unikanie konfliktu , chyba że jest to absolutnie konieczne , a nawet wtedy , kontakt powinien być ograniczony do minimum . Ona brawami Aang za demonstrację lekcji za pomocą jego airbending niech strażnicy atakują pukać się nawzajem. Uczęszczała objazd Earthen Pożarnej Rafinerii z innymi, choć martwi się , kiedy Aang wzrósł ponownie wpatrywał się w odległości do objawienia Yangchen jest , który był widoczny tylko dla niego.

Ogodei captured three Air Acolytes

Xing Ying zostala schwytana razem z Yee-Li i Jingbo przez Ogodei.

Kiedy Lao Beifong nakazał Banda Nosorożców eskortować klub avatara i akolitów powietrza na terenie rafinerii, Xing Ying był zdezorientowany, dlaczego Aang i pozostali przybrał postawę bojową, zgadzając się z Yee-Li, że to szalone, jak wiele zasad mieli już złamane jako akolicy. Jak bitwa wybuchła akolikom kazano znaleźć bezpieczniejsze miejsce, choć znaleźli ich droga zostala zablokowana przez Ogodei, który groził im. Xing Ying i Yee-Li zostały zapisane przez Jingbo, który prowadził Banda Nosorożców za pomocą wózka widłowego. Xing Ying zatrzymała młodzik z pościgu Ogodei.Ogodei podkradl się do nich, i zostali przywiązani metalowym łańcuchem, a Jingbo została, schwytany za kołnierz. Zostal wkrotce uratowany przez Toph.

Charakter Edytuj

Xing Ying proposal 3

Xing Ying przejeta zachowaniem Aanga.

Xing Ying jest bardzo pomocna i przyjacielska. Z charakteru jest bardzo spokojna i opanowana. Potrafi dogadać się z każdym i ewentualnie zaprzyjaźnić. Darzy Aanga wielkim szacunkiem i chwali. Czasami bywa uciążliwa. Bardzo przejmuje się problemami Avatara.