FANDOM

Wspomagane Kometą Sozina Agni Kai było jednym z najbardziej destrukcyjnych Agni Kai w histori Świata Awatara. Podczas tego Agni Kai walczyli między sobą Książe Narodu Ognia Zuko i Władca Ognia Azula.To zadane znaczne obrażenia od ognia do okolic. Większość walki toczyła się między Zuko, a Azulą, ale Katara interweniowała po tym jak Zuko został trafiony błyskawicą, aby nie trafiła w Katare. Po tym stracił przytomność i tym samym możliwość walki. Bitwa była politycznie znacząca, ponieważ przeciwnicy walczyli o tron Narodu Ognia.

To było ważne , że księżniczka Azula została pokonana, gdyż była głównym zagrożeniem dla światowej równowagi. To Agni Kai zbiegło się z Wyzwoleniem Ba Sing Se i bitwą w Lesie Wulong . Bitwa miała również znaczenie strategiczne , jako Zuko i Katara były w stanie pokonać Księżniczka Azula i przejąć kontrolę nad Narodem Ognia. Ponadto godne uwagi były stany umysłu Zuko i Azuli przez .

Azula przez większość trwania bitwy zbyła spokojna, precyzyjna i zabójcza, lecz pod koniec bitwy straciła zdrowy rozsądek. Natomiast Zuko prawie całą bitwę dawał się ponieść emocją, jednak pod . Ta ostatnia bitwa pokazał, jak ostatnie wydarzenia wpłynęły na dwa, jak Azula ostatecznie straciła zdrowy rozsądek i Zuko udało się zdobyć przewagę pozostając skupiony i opanowany

Przebieg Edytuj

200px-Zuko's enhanced firebending

Zuko tka ogeń

Do tego Agni Kai doszło w nocy wraz z przybyciem Komety Sozina , która co 100 lat przelatywała obok Ziemi , znacznie zwiększając moc Magi ognia każdego Maga ognia na całym świecie. Zuko i Katara przybył m.st. kiedyś pokometa pojawiła się na niebie , i tak jak Mędrcy strażackie były o korony Azula, Zuko stwierdził , że to on zostanie Władcą Ognia, nie ona .

Rozbawiona Azula zakwestionowała Zuko do Agni Kai,showdown " , że zawsze ma być " . Zuko akceptowane , dużo szoku Katara jest . Zuko stwierdził, że nie chciał walczyć , kiedy walka rozpoczęła się , ponieważ czuł , że Azula po zdradzie swoich przyjaciół (Mai i Ty Lee) jej stan psychiczny pogorszył się. Według jego własnych słów , " Coś się z nią . I nie potrafię tego wyjaśnić , ale ona poślizgnięcia ". Uważał, że osłabiłoby to jej waleczność , pozwalając Zuko z nią walczyć równomiernie bez ryzyka zranienia. Katara zgodziła i pozostała z dala od dziedzińca. Azula stanie wylądować cios .

Zuko i Azula wziął swoje stanowiska po obu stronach placu koronacyjnego i strzeliła ogromne wybuchy ognia przed sobą, wykorzystując siłę komety. Mimo swojej pozornej słabości, Azula walczyła zaciekle i rozpoczęła powtarzane ataki błękitnego ognia. Jednak Magia ognia Zuko znacząco się poprawiła, mimo że jego wiedza pozwalała mu tkać tylko czerwony i pomarańczowy ogień , a on odchylony wielu ataków podczas uruchomienia kilka własnych .

Zuko fights Azula

Azula walczy z bratem

Jak sanity Azula jest nadal kruszą , stała się łatwo wyczerpany , a jej ataki stały się mniej efektywne. Ona również wyświetlane oczywisty strach przed atakami brata , jak jego firebending poprawiła znacząco .Azula próbował otaczać Zuko , zwiększenia jej mobilności przez napęd z dyszami do pożaru , a Zuko próbował bezskutecznie ją uderzyć . Jednak on rozpętał ognisty rzut spinu , że udało się wbić ją w dół . Drwiny ją , próbował zmusić siostrę do uciekania się do wytwarzania pioruna , aby wykorzystać tę moc przeciwko niej. Pomimo świadomości Azula w zdolnościach pioruna Zuko za przekierowania , jak wykazano , gdy użył go przed ojcem , ona ulegli jego prowokował i przygotowane takiego strajku.

Zuko , w międzyczasie, przygotowane do wykonania swojej techniki przekierowania , zdając sobie sprawę , że sukces może określić swoje zwycięstwo .Jednak zauważyć Katara stoi za jej brata , Azula zmienił swoje plany w ostatniej chwili , i skierował piorun w Katara nieprzygotowanym i zszokowanych zamiast tego, który obserwował zamrożone z przerażeniem, jaka tak zbliżył . Zuko zauważyłem co Azula robi, i wskoczył do piorun w drodze. On wchłonął całą siłą wybuchu, tylko sukcesy w kierowaniu część energii w niebo , podczas gdy reszta uszkodzone ciało, poważnie go raniąc.

Interwencja Katary Edytuj

200px-Katara and Azula fight

Azula sciga Katare

Z Zuko z akcji , Katara została zmuszona zmierzyć się z oszalałą Azulą sama, ale jej próby kontrataku były świadczone przy Azula pozbawiony moot ją każdego dużego źródła wody . Katara miała pokrywę , szukając rozpaczliwie dla wody , aogień Nation princess drażnił duet i używane jej firebending gonić waterbender wokół areny z zamiarem zabicia jej. Wreszcie, Katara znaleziono Burza mózgów z wodą , jak również zestaw łańcuchów i wymyślił plan , aby pokonać Azula .

Azula następnie opanowany ją i przygotowany do ostatecznego ataku. Katara oszukane Azula do stojącej nad drenażem i tak jak Azula przygotowane do strajku Katara dół z rzekomo innego wybuchu pioruna , Katara podciągnął wodę i zamroził siebie i Azula w lodzie. Bezbronna Azula patrzyła bezradnie, jak Katara skroplony lód wokół siebie i przykuty Azula ręce razem. Potem przykuty jej odpływu burzowego i skroplone lodu. Zacisnęła łańcuchy, tak aby Azula nie mogła uciec , skutecznie rozbrojenie jej.

Katara freezes Azula

Katara i Azula w lodzie

Katara rzucili się do strony Zuko i uzdrowiła jego rany , i został zwolniony , aby zobaczyć , że jest wszystko w porządku . Podziękował jej za uratowanie życia , ale Katara powiedziała ona powinna byćnjedna dziękując mu . Gdy Azula zobaczył Zuko stanąć przy życiu , w końcu zszedł do szaleństwa . Azula wrzasnął i zaczął oddychać ogień w każdym kierunku , próbując złamać sobie wolne . Potem zapukał się na bok i szlochała w sposób niekontrolowany . Zuko i Katara patrzyli z przerażeniem , jak Azula straciła kontrolę nad swoimi emocjami

Walczyli Edytuj