FANDOM

Information icon Osobny artykuł: Wróżbiarka

Wróżbiarka (ang. The Fortuneteller) to czternasty odcinek serialu animowanego "Awatar: Legenda Aanga". Jego premiera miała miejsce 23 września 2005 roku w Stanach Zjednoczonych i 21 lipca 2008 roku w Polsce.

Streszczenie Edytuj

200px-Wu welcomes Team Avatar
Aang przybywa wraz z przyjaciółmi do pewnej wioski położonej bardzo blisko aktywnego wulkanu. Mieszkańcy nie boją się zagrożenia, ponieważ przyszłość przepowiada im tytułowa wróżbitka. Jednak Sokka i Aang przekonują się, że wróżbitka się myli i muszą przekonać ludność, aby opuściła wioskę. Jednak nikt ich nie słucha, ponieważ każdy wierzy, że wróżbiarka ma rację. Katara i Aang wpadają na świetny pomysł.

Fabuła Edytuj

Zuko searching for answers To niemożliwe! Gdzie reszta zwoju?!

To jest tylko zalążek artykułu. Jeśli drażni cię niedobór informacji – rozbuduj go.

Przypisy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Aang i Katara dzielą parasol w tym odcinku. Udostępnianie parasolu to stary romantyczny motyw w historii Japonii i jest powszechnie stosowany w mandze i anime.
  • Katara odkrywa w tym odcinku, że nienawidzi papai.
  • Ten odcinek pokazał, że nawet identyczni bliźniacy nie są tacy sami - jeden może urodzić się magiem, a drugi nie. Oczywiście to nie ma zastosowania do bliźniaków Nomadów Powietrza, którzy zawsze urodzą się magami powietrza.

Szablon:LAOdcinki