FANDOM

URN icon
Wieża Harmonii to wysoka metalowa konstrukcja, z której rozciąga się widok na północne dzielnice Miasta Republiki.[1][2]

Historia Edytuj

Korra i Bolin udali się do Wieży Harmonii na randkę. Byli jedną z wielu par, które odważyły się wejść na szczyt wieży nocą, aby podziwiać krajobraz. Spędzili tu miło czas, a Korra wskazywała różne zabytki i atrakcje turystyczne w całym mieście.[1]

Kilka dni później, jednostka policji interweniowała w korek uliczny w pobliżu wieży, ale wkrótce została wezwana na dworzec. Działania te były transmitowane w radiach policyjnych i skanerach.[3]

Podczas ataku Równościowców na Miasto Republiki doszło do wybuchu na dachu budynku w pobliżu wieży.[4]

Kiedy Unalaq zaatakował Miasto Republiki jako Mroczny Awatar w 171 AG, użył swojej mocy, by przywołać ogromne winorośla, które zostały owinięte wokół wieży.[5]

Układ i opis Edytuj

Belki nośne tej metalowej wieży biegną elegancko ku górze, coraz bliżej siebie. Kończą się małą okrągłą konstrukcją na szczycie, która posiada taras widokowy, z którego można zobaczyć całą panoramę miasta. W dwóch miejscach pomiędzy belkami jest balkon z widokiem. W nocy wieża świeci, nadając jej złoty blask. Na szczycie budowli pali się czerwone światło informujące sterowce o położeniu konstrukcji.[1]

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj