FANDOM

250px-Serpent

Wąż

Wąż jest duże, tajemnicze istoty wodne, które zamieszkują wody ziemi Brytanii, a konkretnie jezior otaczających węża Pass.

Historia Edytuj

Spinning the serpent

Aang i Katara walczą

Jak oni przekraczania Węża Pass, klubowy avatar towarzystwie Tahn , Ying i siostrę Tahn , został zaatakowany przez węża . Gdy grupa osiągnęła część przełęczy , która została całkowicie zanurzona , Katara użyła waterbending rozstać na morze i pozwolić grupie podróżować w małej, jak kapsułki bańki pod falami . Jednakże , zostali zaatakowani przez węża , powodując bańka złamać . Toph szybko earthbent ścieżkę pod grupy , podnosząc je nad wodą i zapisywanie ich przed utonięciem . Awatar Ang i Katara stworzył ogromny wir wokół węża , spinning go do czasu, aż uderzył jedną ze ścian pass ' i został znokautowany .Później, gdy grupa została ucieczki Ba Sing Se w niewoli Narodu Ognia okrętu dowodzonego przez Bato i Dyrektora Hakoda , ich statek wpadł rzeczywistej niszczyciela Narodu Ognia tuż obok Węża Pass. Oficer marynarki przesłuchiwany Hakoda pożaru i pozwolić mu przejść , ale sobie sprawę , jak wychodził , że operatorzy statku nie były Narodu Ognia . Nakazał atak na statek i prawie udało się go zniszczyć , aż wąż nagle wstał z wody . Jak to przygotowane do ataku na statek ,wąż został uderzony przez bezpańskie kula ognia , które rozgniewało stwora i spowodowane to do ataku na okręt, rozszczepianie statek na pół z jego ciała .

Ciekawostki Edytuj

Chibi sea serpent

Wąż tak, jak w szkole Czas wysyłki.

  • Wąż znalazł się w unaired pilot Avatar. Wzrosła z oceanu i stanął przed statkiem księcia Zuko jest. Później w odcinku, spalone głowa węża została wniesiona do fortu, gdzie Zuko zatrzymał. 
  • Okazało się także, w nie-kanonicznej krótkim Szkoła Wysyłka w zbiorniku w klasie, gdzie Aang jest karmienie go. Wydaje się, jako małe koniki morskie, a nie gigantycznego morskiego węża to naprawdę jest. 
  • Konstrukcja węża nieco przypomina unagi.