FANDOM

URN icon
Tor testowy Zakładów Przyszłość to duży obiekt położony na posesji Sato, który jest używany do testowania Satomobili produkowanych przez Zakłady Przyszłość.[1]

Historia Edytuj

Kiedy Mako i Bolin zamieszkali w posiadłości Sato, Asami zabrała ich razem z Korrą na tor testowy. Widząc zainteresowanie Awatar, dziewczyna zapytała ją, czy chce się przejechać. Kiedy Korra powiedziała, że jeździła jedynie na niedźwiedziopsie, Asami zaproponowała jej wspólną przejażdżkę po torze. Awatar z podnieceniem się zgodziła i dwie dziewczyny wsiadły do samochodu wyścigowego, którym ścigali się z jednym z kierowców testowych. Asami jechała z tyłu niemal cały czas, ale dzięki ryzykownemu posunięciu udało jej się wyprzedzić konkurencję w końcowym odcinku i zwyciężyła.[1]

Układ i opis Edytuj

Tor testowy Zakładów Przyszłość znajduje się w dolinie w górach otaczających Miasto Republiki, na leśnej polanie. Jest podzielony na wiele sekcji, a część służąca testowaniu Satomobili zajmuje większy fragment terenu. Tor składa się z czarnych, krętych dróg, jest szeroki i graniczy z dwoma czerwono-białymi przegrodami po obu stronach. Ułożony jest w kształt pętli, przy której znajdują się wielopoziomowe trybuny, skąd jazdy testowe mogą być oglądane i badane. Trybuny mają niebieski dach oraz siedem białych filarów, które wystają z niego w dół elewacji. Wokół toru znajduje się kilka budynków, gdzie przechowywane są samochody.

Ciekawostki Edytuj

  • Układ toru, pozycję trybun i wzory wyścigówki można porównać do turnieju Grand Prix z roku 1920.

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 DiMartino, Michael Dante, Konietzko, Bryan (scenariusz) & Dos Santos, Joaquim, Ryu, Ki Hyun (reżyseria). (19 maja 2012). "Pokłosie". Legenda Korry. Sezon 1. Odcinek 7. Nickelodeon.

Zobacz też Edytuj