FANDOM

Water Tribe emblem Waterbending emblem
Tonraq - mężczyzna mieszkający w Południowym Plemeniu Wody, mąż Senny, ojciec Korry - nowego Awatara i brat Unalaq'a.

Historia Edytuj

Sala del Trono

Tonraq wygnany za zniszczenie portalu.

W 151 AG , Tonraq została zaalarmowana przez jego młodszego brata , żeplemię był atakowany przez barbarzyńców grasujących , i od razu poprowadził swoich wojowników do bitwy , ściga najeźdźców z miasta i na pojedyncze lesie . Barbarzyńcy uważali, że oni nie będą atakowane , co wielu postrzegane jako święta ziemia , ale Tonraq zarządził jego żołnierzy do tak atakować . Udało im się przechwycić barbarzyńców , choć zniszczył las w procesie , a przez to nieświadomie ustawić luźne zły duchy .

Tej nocy , Tonraq obudził się w odgłosy miasta jest atakowany przez mściwych duchów . Natychmiast powstały do działania , choć jego waterbending okazały się daremne wobec wrogich jednostek . Chociaż Unalaq udało się uspokoić duchy dół i kieruje je z powrotem do lasu , Tonraq został wygnany z północy przez szefa , jego ojca , jak on byłprzyczyną wielu zniszczeń . Jego przyrodzone jako następca tronu został odwołany i przeszedł do Unalaq . Tonraq wyruszają na południowej Plemienia Wody , aby rozpocząć nowe życie . Tam poznał swoją żonę, ewentualne Senna . Dwa lata później zostałojcem następnego Avatar , Korra .

170 AG Edytuj

Cztery lata później , Tonraq zawołał do Zakonu Białego Lotosu , ostrzegając ich , że jego córka byłanowa Avatar . Na burzliwej nocy , przywitał delegację trzech białych członków Lotus do jego domu , a on patrzył z dumą , jak jego córka wyświetlona jej waterbending , earthbending i firebending zdolności. Z jego córki tożsamościAvatar ustalone, Tonraq wraz z ew. mistrzem Korra za airbending , Tenzin postanowił trzymać ją zamknięte od reszty świata, dla własnego bezpieczeństwa , by mogła całkowicie skupić się na opanowaniu sztuki gięcia .

Korra and her parents hug

Tonrag i Senna zegnaja Korre.

Kiedy Korra było siedemnaście lat , Tonraq i Senna kazał ich pożegnanie córkę jak opuściła Południowego Plemienia na podróż do Republiki miasto w celu znalezienia własnej drogi jako Awatara .Kilka miesięcy później , Tonraq , wraz z żoną i kilku przyjaciół Korra i jego sojuszników , był obecny w związku Południowego Plemienia Wody , gdy Katara próbował usunąć Amona blok bloodbending od Korra i podłączyć ją do elementów . Awaria Katara do tego pozostawił zarówno go zrozpaczony , choć po duchu Avatar Aang przywrócić jej połączenie jej gięcia umiejętności , patrzył z dumą jako Korra przywrócone earthbending Lin Beifong jest w świątyni w awatarze .

171 AG Edytuj

Sześć miesięcy później, Tonraq zobaczył swoją córkę ponownie, gdy ona i jej przyjaciele wrócili do bieguna południowego na Festiwalu Spirits Glacier . Kiedy ponownie do Mako , Tonraq surowo zapytał, czy on trzymał swoją córkę z kłopotów przed zmianą jego nastroju na rozkaz Korra . Ku rozczarowaniu Tonraq za , Unalaq i jego twin dzieci także przybył na festiwal. Pomimo zapewnień żony , że jego brat wkrótce zniknie kolejny Tonraq utrzymuje napiętą postawę wobec szefa Północy .

Tonraq opposing Unalaq

Na festiwalu z Bratem

Unalaq rozpoczął krytykę braku duchowości podczas festiwalu . Tonraq stwierdził, że zmiany tradycji , i że to nie byłkoniec świata . Jego brat przypomniał mu, że marynarze zostali zaatakowani przez wściekłych duchów na ich statkach . Unalaq oferowane mentora Korra , ucząc jej duchowe sposoby jego ludzi , ale Tonraq przerwał mu , podkreślając, że Tenzin był jego córki nauczyciela .Jednak on był nieco zakłopotany , gdy Unalaq ujawnił, że to było jego i decyzja Tenzin do utrzymania Korra odosobniony w południowej Plemienia Wody , w przeciwieństwie do niego jest decyzja Aang jest jakby kazano .

Aby ukoić jego zirytowany córkę , Tonraq poinformował ją, że zrobił to, co uważał za najlepsze dla niej, choć Korra nie był zadowolony z jego obronie. Jak Unalaq poszedł na kilka chwil później z wypowiedzi na temat festiwalu , Tonraq spojrzał z irytacją na brata na wieść , żedyrektor Północy że nic więcej o festiwalu , ponieważ jesttani karnawał z okazji ludzi chciwych i trywialne . Został zmieniony, jednak, gdy jego brat wspomniał, żena północ będzie bardziej angażować się w południe , w celu ochrony przed poślizgiem do całkowitego upadku duchowego .Tej nocy, Tonraq został obudził się ze snu przez wycie Nagi i dźwięki ludzi walczących . Wybiegł z domu , aby znaleźć ducha intruza Korra ciemnego . Od razu przyszedł do jej pomocy , zabudowy ducha w lodzie.

Jednakicy więzienie okazały się niewystarczające, aby utrzymać jednostkę , jakduch złamał choć i macha jego wąsów , zamiatanie Tonraq bok ; wylądował mniej więcej o ścianę domu . Po Unalaq użył jego specjalnej techniki , aby pomóc odejść w spokoju ducha , Tonraq rzucili się do jego córki stronie. Jednak, gdy wsiadł do innej kłótni z bratem o tym, kto będzie uczyć Korra , został szybko uciszony przez jego córkę , która była dość niego mówiąc jej, co robić i do kogo się trenować.

Unalaq and Tonraq

Tonraq godzi sie z bratem.

Jakiś czas później, Tonraq złapał wiatr planu Unalaq do podjęcia Korra do centrum Bieguna Południowego , a on nalegał na ich opiekunowie . Unalaq próbował odmawiając go , podając mu sięrozprasza Korra iprzeszkodą do tego, co należy zrobić , choć Tonraq grubsza twierdził, że od ich przeznaczenia rozumie przemierzając Everstorm , chciał towarzyszyć im w celu ochrony Korra . Był zbeształ przez brata się mylne , ponieważ byli ludzie tacy jak on , którzy wprowadzone świata duchów z równowagi . Odrzucił Unalaq znowu, i potwierdziła , że przystępuje do wyprawy , kwestionując Unalaq spróbować go zatrzymać. Zanim jednak argument mógł się całkowicie spod kontroli,napięta staredown między braćmi przerwał Bolin . Otrzymał pozwolenie od Korra im towarzyszyć , pod warunkiem , że nie przeszkadza w ogóle jej treningu.

200px-Tonraq recalling his banishment

Tonraq przyznaje sie ze to on rozwcieczył duchy

Jako partia odważył dalej dozamarzniętych południa , zauważyli , że są następnie ciemnych duchów. Aby uniknąć konfliktu , Tonraq polecił wszystkim, aby utrzymać w ruchu, aby mogli znaleźć bezpieczne miejsce na rozbicie obozu na noc. Siedząc przy ognisku przed jaskini , która schronienie ich z trudnych warunków pogodowych , Unalaq powiedział wszystkim, że duchy był zły, bo Tonraq był z nimi , i jako takie , Tonraq został zmuszony do ujawnienia swojej przeszłości do córki , coś miał trzymane ukryte przed nią cały czas . Objawienie rozgniewany Korra i Tonraq za zarzuty zrozumienia , że on tylko zrobił to , aby chronić ją od hańby , którą przyniósł do rodziny , wpadł w próżnię .

Kiedy przeniósł się do miejsca przeznaczenia, Tonraq próbował zadośćuczynić z córką . Podkreślił , że ma prawo być na niego zła , ale też, że on tylko stara się chronić ją od tych samych błędów jak nim , przyznając, że nie powinien on wszedł święty las dwadzieścia lat wcześniej. Stwierdził, że w ten sposób nie powinno iść do bieguna południowego teraz , jak to było jego przekonanie, że duchy i świata fizycznego powinien pozostać odrębne. Kiedy Korra przypomniała mu , że jako Awatara , byłapomostem między obu światów , Tonraq twierdził, że ona nawet nie wie Unalaq mówił prawdę . Argument ten został przerwany , gdy Unalaq wspierane swoją historię , wskazując na brak południowych świateł.

Tonraq seeing the southern lights

Tonraq widzi jak Córka otwiera portal

Gdy dotarli do Everstorm partia został napadnięty przez ciemne duchy. Widząc ducha ładowania w Korra , Tonraq stosować jego zginanie przenieść córkę do bezpieczeństwa i atakują jednostkę ładowania , choć było łatwo przesuwać . Po Unalaq odjechał duchy , okazało się, że zespół w materiały i urządzenia zostały zniszczone . Tonraq nalegał zawrócili , stwierdzając, że stał się zbyt niebezpieczny , aby naciskać przodu. Kiedy jednak stanowczo powiedział , że wyjeżdżają , Korra chłodno przerwał , mówiąc , że on byłjedynym, który byłby wyjazdem. Po Mako zapewnił go , że będzie mieć oko na Korra , Tonraq niechętnie spełnione , aby jego córki życzenie. Gdy jechał do domu ,niebo nagle zapalił się z południowych świateł , a on przestał wpatrywać się w spektaklu , uśmiechając się z dumą na sukcesie córki. 

Southern Water Tribe meeting

Tonraq na naradzie

Po obejrzeniu flotę statków Północnego Plemienia Wody , Tonraq zwołał spotkanie w jego domu , aby omówić to, co się dzieje i coSouthern Water Tribe powinien zrobić . Po obejrzeniu jego córkę oburzeni pomysłem Varrick , by iść na wojnę , powiedział jej , że Unalaq był tym, który rozpoczął napięć , choć pytał Korra jednak porozmawiać z wujem i pośredniczą w ich imieniu . Po jej odejściu Tonraq podszedł Varrick , który stwierdził, żeSouth powinna przygotować się do wojny.Później tego samego dnia , Tonraq zerwała walkę między waterbenders Północnej i Południowej , zbliża się do pomocy swojej córki jak ona była w stanie to zrobić . On surowo powiedział Południa wrócić do swoich domów , jak Northern żołnierze Plemienia Wody nie były warte ich problemy .

Ponieważ były nadal wysokie napięcia między nim a jego córką , Tonraq starała się zachować rozmowę z nią, choć odeszła , mimo go nazywając po niej.W pewnym momencie w ciągu dnia , Tonraq podszedł rozgniewany Południa , którzy chcieli rozpocząć bunt wydalić Northern żołnierzy i ich szef . Jednak Tonraq postanowił przed dołączeniem ich sprawy , jako że nie wzrośnie przed bratem .

Tonraq and Senna arrested (1)

Tonraq dowiaduje sie ze jest aresztowana z żona

Następnego dnia, gdy Tonraq cieszył posiłek z żoną , jego córka przyszła ich domu . Rzuciła się w ramiona Tonraq tych, którzy z miłością w posiadaniu jego córki . Jak ona wyraziła ulgę na jego nieobecność wśród rebeliantów życie , on jasno, że nie wiedział o długości Varrick chciał iść, a nadal z przeprosinami dla posiadał Korra powrotem te wszystkie lata , a on był bardzo dumny z Avatar się stała . Po tym jak pogodzić z Korra ,mała rodzina wspólne chwilę przetargu , choć została przerwana , gdy Unalaq Wszedł krótko stwierdził, że nie spodziewaliśmy się go , choć wiele jego zaskoczeniu, Unalaq zamówić go i Senna być aresztowany i sądzony za spiskowanie zabójstwo szefa. Tonraq został umieszczony na rozprawie z żoną i innymi rebeliantami niewoli przed sędziego Hotah . Choć Hotah rządził Senna niewinny i że ją wydała , skazał Tonraq i pozostałych do śmierci. Korra stał oburzony na orzeczenia i groził, że zabije Hotah , zmuszając Unalaq przekonać Hotah o przekazaniu wyrok na dożywocie .Tonraq później odwiedził w więzieniu, jego żona i córka .

Choć Korra chciał złamać go, Tonraq odradzane to, jak zostanie ona rozpoczęcie wojny , w którejPółnoc zmiażdży południe.

Znacznie później , Tonraq i innych więźniów przeniesiono na statku płynącym do więzienia na północy , tylko być złapany przez Awatara zespołu . Po bezpiecznie na jachcie Varrick za , Korra ujawnił , że znalazła się z Hotah że to Unalaq który zorganizował atak barbarzyńców na północy , które doprowadziło do wygnania Tonraq za , a także wystawił na próbę , aby uzyskać jego brata z drogi .

Korra and Tonraq captured

Korra i jej ojciec ranni

Wstrząśnięty , aby dowiedzieć się o zdradzie swojego brata , Tonraq postanowił pozostać na południu do organizowania oporu przeciw Unalaq , i poradził Korra zaapelować do prezydenta Stanów Republiki , Raiko na pomoc ze Stanów Zbrojnych . Tonraq został uwięziony w namiocie w obozie w pobliżu północnego bieguna południowego, gdzie dołączył do swojej córki i jej przyjaciół, jak również przez Tenzin i jego rodzeństwa. On przeprosił Korra, wierząc, że nie udało jej, ponieważ nie był w stanie odzyskać Południowe Plemię Wody przed Harmonic Convergence przyszedł.

Kiedy Unalaq ogłosił plan fuzji z Vaatu stać Ciemny Awatar, Tonraq błagała brata do ponownego rozpatrzenia ze względu na jego człowieczeństwo. Tonraq i inni zostali zbawieni przez Bumi i został ciężko ranny Tonraq rozłożone na portalu ducha Południowa, wspierany przez Mako i Bolina. Nie, powiedział Korra, aby wejść do świata duchów, podczas gdy on pozostaje w tyle i odeprzeć każdy, kto starał się ją. Jednak jego propozycja została odrzucona przez Korra i po dzielenie się przytulić z nią i powiedzieć jej, że ją kocha, że został przewieziony z powrotem do związku na Oogi przez Asami.

Nowa Era Edytuj

Tonraq and his friends attack Zaheer's gang

Tonraq i jego sojusznicy atakuja Gang Zaheera.

Pan Zuko przybywa na Druku poza więzienia P' Li na Biegunie Północnym, aby poinformować Tonraq, Desna i Eska, że nie widział żadnych osób, kierując się w stronę obiektu. Ostrzega grupę nadjeżdżającego śnieżycy, która Tonraq natychmiast identyfikuje jako dzieło Zaheera. Obie grupy spotkania natychmiast, z Tonraq uwagi, że może on łatwo uwięzić Zaheera jak on trzynaście lat temu.Plemienny szef próbuje podporządkować sobie Magie powietrza z Magia wody, ale ten jest w stanie uniknąć jego ataków z łatwością.

Desna i Eska próbują ujarzmić Ming-Huaserią pocisków lodowych, które unika. W rezultacie, bliźniacy wyczarować zapory kolcami lodowa kolejnej próby zatrzymania jej podejście, ale są nieskuteczne jako Ming-Hua tka sobie drogę przez kolce i pułapki je w kolumnach lodowych. Za pomocą wiertła lodu, zrobila tunele w dół do komórki P'Li i uwalnia ja i jej Magie Ognia, ku jej zaskoczeniu.Powrót na powierzchnię z P'Li wiszące na plecach Ming-Hua. Smok Zuko natychmiast atakuje dwóch z wybuchu pożaru, który odbija P'Li, stwierdzając, że ona czekała trzynaście lat i czuje ciepło ponownie przed atakiem Druk wiązką spalania. Czterej przestępcy szybko uciekać. P'Li obejmuje Zaheera i wyraża, jak myślała, że już nigdy nie zobaczy go jeszcze raz, a dwa zaczeli sie calowac namiętnie, ku rozczarowaniu Ghazana.

Tonraq attempts to strike Zaheer

Tonraq probuje zabic Zaheera ale bez skutku.

Potem Korra wraz z Asami wydostaly sie z sterowca i uciekly do Mglistej oazy tam spotkaly Tonraqa, Lin i Zuko. W czasie bitwy Korra w końcu wchodzi Korra w Stan Awatara, co skłoniło Zaheera zamówić innych członków gangu ją zniszczyć. Po wywołanym jej mechanizmem obronnym, Korra łatwo odbija atak Ming-hua i ogłusza ja przez zatrzaskująca ją o ścianę. Zaniepokojony, Tonraq wyrusza, aby pomóc córce podczas gdy Bolin i Mako bitwa z Ghazanem i Ming-Hua. Po realizacji Zaheer, Korra bezskutecznie próbuje uderzać z serii niszczycielskich ataków magi ziemi jako Tenzin. Niedługo potem pojawia sie Tonraq i wzywa innych do pomocy.

Magia Edytuj

Tonraq fighting a dark spirit

Tonraq walczy z duchem.

Jako były generał armii Północnej Plemienia Wody, Tonraq jest bardzo zdolny przywódca i wojownik, pokazując wielką biegłość w Plemienia Wody broni. Jest także waterbender mistrzem, możliwość korzystania z jego waterbending skutecznie manewrować na polu bitwy, a jego brutalna siła i wielkie odruchy czynią go niebezpiecznym przeciwnikiem. Tonraq okazał się być bardzo charyzmatyczny i wnikliwe, który zyskał mu wielki szacunek od ludzi Południowego Plemienia Wody.

Rodzina Edytuj

Senna

Tonraq

Unalaq

Malina[1]

Korra

Desna

Eska

  1. Official Family Trees. Nickelodeon. Źródło na styczeń 23, 2015.