FANDOM

Water Tribe emblem Waterbending emblem
Tonraq - mężczyzna mieszkający w Południowym Plemeniu Wody, mąż Senny, ojciec Korry - nowego Awatara i brat Unalaq'a.

Historia Edytuj

Sala del Trono

Tonraq wygnany za zniszczenie portalu.

W 151 AG, Tonraq została zaalarmowana przez jego młodszego brata, że plemię był atakowany przez barbarzyńców grasujących, i od razu poprowadził swoich wojowników do bitwy, ściga najeźdźców z miasta i na pojedyncze lesie. Barbarzyńcy uważali, że oni nie będą atakowane, co wielu postrzegane jako święta ziemia, ale Tonraq zarządził jego żołnierzy do tak atakować. Udało im się przechwycić barbarzyńców, choć zniszczył las w procesie, a przez to nieświadomie ustawić luźne zły duchy.

Tej nocy, Tonraq obudził się w odgłosy miasta jest atakowany przez mściwych duchów. Natychmiast powstały do działania, choć jego waterbending okazały się daremne wobec wrogich jednostek. Chociaż Unalaq udało się uspokoić duchy dół i kieruje je z powrotem do lasu, Tonraq został wygnany z północy przez szefa, jego ojca, jak on był przyczyną wielu zniszczeń. Jego przyrodzone jako następca tronu został odwołany i przeszedł do Unalaq. Tonraq wyruszają na południowej Plemienia Wody, aby rozpocząć nowe życie. Tam poznał swoją żonę, ewentualne Senna. Dwa lata później został ojcem następnego Avatara, Korra.

170 AG Edytuj

Cztery lata później, Tonraq zawołał do Zakonu Białego Lotosu, ostrzegając ich, że jego córka była nowa Avatar . Na burzliwej nocy, przywitał delegację trzech białych członków Lotus do jego domu, a on patrzył z dumą, jak jego córka wyświetlona jej waterbending, earthbending i firebending zdolności. Z jego córki tożsamości Avatar ustalone, Tonraq wraz z ew. mistrzem Korra za airbending , Tenzin postanowił trzymać ją zamknięte od reszty świata, dla własnego bezpieczeństwa , by mogła całkowicie skupić się na opanowaniu sztuki gięcia .

Korra and her parents hug

Tonrag i Senna zegnaja Korre.

Kiedy Korra było siedemnaście lat , Tonraq i Senna kazał ich pożegnanie córkę jak opuściła Południowego Plemienia na podróż do Republiki miasto w celu znalezienia własnej drogi jako Awatara .Kilka miesięcy później , Tonraq , wraz z żoną i kilku przyjaciół Korra i jego sojuszników , był obecny w związku Południowego Plemienia Wody , gdy Katara próbował usunąć Amona blok bloodbending od Korra i podłączyć ją do elementów . Awaria Katara do tego pozostawił zarówno go zrozpaczony , choć po duchu Avatar Aang przywrócić jej połączenie jej gięcia umiejętności , patrzył z dumą jako Korra przywrócone earthbending Lin Beifong jest w świątyni w awatarze .

171 AG Edytuj

Sześć miesięcy później, Tonraq zobaczył swoją córkę ponownie, gdy ona i jej przyjaciele wrócili do bieguna południowego na Festiwalu Spirits Glacier . Kiedy ponownie do Mako , Tonraq surowo zapytał, czy on trzymał swoją córkę z kłopotów przed zmianą jego nastroju na rozkaz Korra . Ku rozczarowaniu Tonraq za , Unalaq i jego twin dzieci także przybył na festiwal. Pomimo zapewnień żony , że jego brat wkrótce zniknie kolejny Tonraq utrzymuje napiętą postawę wobec szefa Północy .

Tonraq opposing Unalaq

Na festiwalu z Bratem

Unalaq rozpoczął krytykę braku duchowości podczas festiwalu . Tonraq stwierdził, że zmiany tradycji , i że to nie byłkoniec świata . Jego brat przypomniał mu, że marynarze zostali zaatakowani przez wściekłych duchów na ich statkach . Unalaq oferowane mentora Korra , ucząc jej duchowe sposoby jego ludzi , ale Tonraq przerwał mu , podkreślając, że Tenzin był jego córki nauczyciela .Jednak on był nieco zakłopotany , gdy Unalaq ujawnił, że to było jego i decyzja Tenzin do utrzymania Korra odosobniony w południowej Plemienia Wody , w przeciwieństwie do niego jest decyzja Aang jest jakby kazano .

Aby ukoić jego zirytowany córkę , Tonraq poinformował ją, że zrobił to, co uważał za najlepsze dla niej, choć Korra nie był zadowolony z jego obronie. Jak Unalaq poszedł na kilka chwil później z wypowiedzi na temat festiwalu , Tonraq spojrzał z irytacją na brata na wieść , żedyrektor Północy że nic więcej o festiwalu , ponieważ jesttani karnawał z okazji ludzi chciwych i trywialne . Został zmieniony, jednak, gdy jego brat wspomniał, żena północ będzie bardziej angażować się w południe , w celu ochrony przed poślizgiem do całkowitego upadku duchowego .Tej nocy, Tonraq został obudził się ze snu przez wycie Nagi i dźwięki ludzi walczących . Wybiegł z domu , aby znaleźć ducha intruza Korra ciemnego . Od razu przyszedł do jej pomocy , zabudowy ducha w lodzie.

Jednakicy więzienie okazały się niewystarczające, aby utrzymać jednostkę , jakduch złamał choć i macha jego wąsów , zamiatanie Tonraq bok ; wylądował mniej więcej o ścianę domu . Po Unalaq użył jego specjalnej techniki , aby pomóc odejść w spokoju ducha , Tonraq rzucili się do jego córki stronie. Jednak, gdy wsiadł do innej kłótni z bratem o tym, kto będzie uczyć Korra , został szybko uciszony przez jego córkę , która była dość niego mówiąc jej, co robić i do kogo się trenować.

Unalaq and Tonraq

Tonraq godzi sie z bratem.

Jakiś czas później, Tonraq złapał wiatr planu Unalaq do podjęcia Korra do centrum Bieguna Południowego , a on nalegał na ich opiekunowie . Unalaq próbował odmawiając go , podając mu sięrozprasza Korra iprzeszkodą do tego, co należy zrobić , choć Tonraq grubsza twierdził, że od ich przeznaczenia rozumie przemierzając Everstorm , chciał towarzyszyć im w celu ochrony Korra . Był zbeształ przez brata się mylne , ponieważ byli ludzie tacy jak on , którzy wprowadzone świata duchów z równowagi . Odrzucił Unalaq znowu, i potwierdziła , że przystępuje do wyprawy , kwestionując Unalaq spróbować go zatrzymać. Zanim jednak argument mógł się całkowicie spod kontroli,napięta staredown między braćmi przerwał Bolin . Otrzymał pozwolenie od Korra im towarzyszyć , pod warunkiem , że nie przeszkadza w ogóle jej treningu.

200px-Tonraq recalling his banishment

Tonraq przyznaje sie ze to on rozwcieczył duchy

Jako partia odważył dalej dozamarzniętych południa , zauważyli , że są następnie ciemnych duchów. Aby uniknąć konfliktu , Tonraq polecił wszystkim, aby utrzymać w ruchu, aby mogli znaleźć bezpieczne miejsce na rozbicie obozu na noc. Siedząc przy ognisku przed jaskini , która schronienie ich z trudnych warunków pogodowych , Unalaq powiedział wszystkim, że duchy był zły, bo Tonraq był z nimi , i jako takie , Tonraq został zmuszony do ujawnienia swojej przeszłości do córki , coś miał trzymane ukryte przed nią cały czas . Objawienie rozgniewany Korra i Tonraq za zarzuty zrozumienia , że on tylko zrobił to , aby chronić ją od hańby , którą przyniósł do rodziny , wpadł w próżnię .

Kiedy przeniósł się do miejsca przeznaczenia, Tonraq próbował zadośćuczynić z córką . Podkreślił , że ma prawo być na niego zła , ale też, że on tylko stara się chronić ją od tych samych błędów jak nim , przyznając, że nie powinien on wszedł święty las dwadzieścia lat wcześniej. Stwierdził, że w ten sposób nie powinno iść do bieguna południowego teraz , jak to było jego przekonanie, że duchy i świata fizycznego powinien pozostać odrębne. Kiedy Korra przypomniała mu , że jako Awatara , byłapomostem między obu światów , Tonraq twierdził, że ona nawet nie wie Unalaq mówił prawdę . Argument ten został przerwany , gdy Unalaq wspierane swoją historię , wskazując na brak południowych świateł.

Tonraq seeing the southern lights

Tonraq widzi jak Córka otwiera portal

Gdy dotarli do Everstorm partia został napadnięty przez ciemne duchy. Widząc ducha ładowania w Korra , Tonraq stosować jego zginanie przenieść córkę do bezpieczeństwa i atakują jednostkę ładowania , choć było łatwo przesuwać . Po Unalaq odjechał duchy , okazało się, że zespół w materiały i urządzenia zostały zniszczone . Tonraq nalegał zawrócili , stwierdzając, że stał się zbyt niebezpieczny , aby naciskać przodu. Kiedy jednak stanowczo powiedział , że wyjeżdżają , Korra chłodno przerwał , mówiąc , że on byłjedynym, który byłby wyjazdem. Po Mako zapewnił go , że będzie mieć oko na Korra , Tonraq niechętnie spełnione , aby jego córki życzenie. Gdy jechał do domu ,niebo nagle zapalił się z południowych świateł , a on przestał wpatrywać się w spektaklu , uśmiechając się z dumą na sukcesie córki. 

Southern Water Tribe meeting

Tonraq na naradzie

Po obejrzeniu flotę statków Północnego Plemienia Wody , Tonraq zwołał spotkanie w jego domu , aby omówić to, co się dzieje i coSouthern Water Tribe powinien zrobić . Po obejrzeniu jego córkę oburzeni pomysłem Varrick , by iść na wojnę , powiedział jej , że Unalaq był tym, który rozpoczął napięć , choć pytał Korra jednak porozmawiać z wujem i pośredniczą w ich imieniu . Po jej odejściu Tonraq podszedł Varrick , który stwierdził, żeSouth powinna przygotować się do wojny.Później tego samego dnia , Tonraq zerwała walkę między waterbenders Północnej i Południowej , zbliża się do pomocy swojej córki jak ona była w stanie to zrobić . On surowo powiedział Południa wrócić do swoich domów , jak Northern żołnierze Plemienia Wody nie były warte ich problemy .

Ponieważ były nadal wysokie napięcia między nim a jego córką , Tonraq starała się zachować rozmowę z nią, choć odeszła , mimo go nazywając po niej.W pewnym momencie w ciągu dnia , Tonraq podszedł rozgniewany Południa , którzy chcieli rozpocząć bunt wydalić Northern żołnierzy i ich szef . Jednak Tonraq postanowił przed dołączeniem ich sprawy , jako że nie wzrośnie przed bratem .

Tonraq and Senna arrested (1)

Tonraq dowiaduje sie ze jest aresztowana z żona

Następnego dnia, gdy Tonraq cieszył posiłek z żoną , jego córka przyszła ich domu . Rzuciła się w ramiona Tonraq tych, którzy z miłością w posiadaniu jego córki . Jak ona wyraziła ulgę na jego nieobecność wśród rebeliantów życie , on jasno, że nie wiedział o długości Varrick chciał iść, a nadal z przeprosinami dla posiadał Korra powrotem te wszystkie lata , a on był bardzo dumny z Avatar się stała . Po tym jak pogodzić z Korra ,mała rodzina wspólne chwilę przetargu , choć została przerwana , gdy Unalaq Wszedł krótko stwierdził, że nie spodziewaliśmy się go , choć wiele jego zaskoczeniu, Unalaq zamówić go i Senna być aresztowany i sądzony za spiskowanie zabójstwo szefa. Tonraq został umieszczony na rozprawie z żoną i innymi rebeliantami niewoli przed sędziego Hotah . Choć Hotah rządził Senna niewinny i że ją wydała , skazał Tonraq i pozostałych do śmierci. Korra stał oburzony na orzeczenia i groził, że zabije Hotah , zmuszając Unalaq przekonać Hotah o przekazaniu wyrok na dożywocie .Tonraq później odwiedził w więzieniu, jego żona i córka .

Choć Korra chciał złamać go, Tonraq odradzane to, jak zostanie ona rozpoczęcie wojny , w którejPółnoc zmiażdży południe.

Znacznie później , Tonraq i innych więźniów przeniesiono na statku płynącym do więzienia na północy , tylko być złapany przez Awatara zespołu . Po bezpiecznie na jachcie Varrick za , Korra ujawnił , że znalazła się z Hotah że to Unalaq który zorganizował atak barbarzyńców na północy , które doprowadziło do wygnania Tonraq za , a także wystawił na próbę , aby uzyskać jego brata z drogi .

Korra and Tonraq captured

Korra i jej ojciec ranni

Wstrząśnięty , aby dowiedzieć się o zdradzie swojego brata , Tonraq postanowił pozostać na południu do organizowania oporu przeciw Unalaq , i poradził Korra zaapelować do prezydenta Stanów Republiki , Raiko na pomoc ze Stanów Zbrojnych . Tonraq został uwięziony w namiocie w obozie w pobliżu północnego bieguna południowego, gdzie dołączył do swojej córki i jej przyjaciół, jak również przez Tenzin i jego rodzeństwa. On przeprosił Korra, wierząc, że nie udało jej, ponieważ nie był w stanie odzyskać Południowe Plemię Wody przed Harmonic Convergence przyszedł.

Kiedy Unalaq ogłosił plan fuzji z Vaatu stać Ciemny Awatar, Tonraq błagała brata do ponownego rozpatrzenia ze względu na jego człowieczeństwo. Tonraq i inni zostali zbawieni przez Bumi i został ciężko ranny Tonraq rozłożone na portalu ducha Południowa, wspierany przez Mako i Bolina. Nie, powiedział Korra, aby wejść do świata duchów, podczas gdy on pozostaje w tyle i odeprzeć każdy, kto starał się ją. Jednak jego propozycja została odrzucona przez Korra i po dzielenie się przytulić z nią i powiedzieć jej, że ją kocha, że został przewieziony z powrotem do związku na Oogi przez Asami.

Nowa Era Edytuj

Tonraq and his friends attack Zaheer's gang

Tonraq i jego sojusznicy atakuja Gang Zaheera.

Pan Zuko przybywa na Druku poza więzienia P' Li na Biegunie Północnym, aby poinformować Tonraq, Desna i Eska, że nie widział żadnych osób, kierując się w stronę obiektu. Ostrzega grupę nadjeżdżającego śnieżycy, która Tonraq natychmiast identyfikuje jako dzieło Zaheera. Obie grupy spotkania natychmiast, z Tonraq uwagi, że może on łatwo uwięzić Zaheera jak on trzynaście lat temu.Plemienny szef próbuje podporządkować sobie Magie powietrza z Magia wody, ale ten jest w stanie uniknąć jego ataków z łatwością.

Desna i Eska próbują ujarzmić Ming-Huaserią pocisków lodowych, które unika. W rezultacie, bliźniacy wyczarować zapory kolcami lodowa kolejnej próby zatrzymania jej podejście, ale są nieskuteczne jako Ming-Hua tka sobie drogę przez kolce i pułapki je w kolumnach lodowych. Za pomocą wiertła lodu, zrobila tunele w dół do komórki P'Li i uwalnia ja i jej Magie Ognia, ku jej zaskoczeniu.Powrót na powierzchnię z P'Li wiszące na plecach Ming-Hua. Smok Zuko natychmiast atakuje dwóch z wybuchu pożaru, który odbija P'Li, stwierdzając, że ona czekała trzynaście lat i czuje ciepło ponownie przed atakiem Druk wiązką spalania. Czterej przestępcy szybko uciekać. P'Li obejmuje Zaheera i wyraża, jak myślała, że już nigdy nie zobaczy go jeszcze raz, a dwa zaczeli sie calowac namiętnie, ku rozczarowaniu Ghazana.

Tonraq attempts to strike Zaheer

Tonraq probuje zabic Zaheera ale bez skutku.

Potem Korra wraz z Asami wydostaly sie z sterowca i uciekly do Mglistej oazy tam spotkaly Tonraqa, Lin i Zuko. W czasie bitwy Korra w końcu wchodzi Korra w Stan Awatara, co skłoniło Zaheera zamówić innych członków gangu ją zniszczyć. Po wywołanym jej mechanizmem obronnym, Korra łatwo odbija atak Ming-hua i ogłusza ja przez zatrzaskująca ją o ścianę. Zaniepokojony, Tonraq wyrusza, aby pomóc córce podczas gdy Bolin i Mako bitwa z Ghazanem i Ming-Hua. Po realizacji Zaheer, Korra bezskutecznie próbuje uderzać z serii niszczycielskich ataków magi ziemi jako Tenzin. Niedługo potem pojawia sie Tonraq i wzywa innych do pomocy.

Magia Edytuj

Tonraq fighting a dark spirit

Tonraq walczy z duchem.

Jako były generał armii Północnej Plemienia Wody, Tonraq jest bardzo zdolny przywódca i wojownik, pokazując wielką biegłość w Plemienia Wody broni. Jest także waterbender mistrzem, możliwość korzystania z jego waterbending skutecznie manewrować na polu bitwy, a jego brutalna siła i wielkie odruchy czynią go niebezpiecznym przeciwnikiem. Tonraq okazał się być bardzo charyzmatyczny i wnikliwe, który zyskał mu wielki szacunek od ludzi Południowego Plemienia Wody.

Rodzina Edytuj

Senna

Tonraq

Unalaq

Malina[1]

Korra

Desna

Eska

  1. Official Family Trees. Nickelodeon. Źródło na styczeń 23, 2015.