FANDOM

Panna Tienhai humanoidalne byłgigantycznym duchem, który żył w epoce Raava, z tendencją do części linii brzegowej. Pewnego dnia plemię ludzi pojawiło sie. Jest zafascynowana nimi, przyznając ich życzenia. Obawiając się o jej bezpieczeństwo, jako że słyszała pogłoski o ludziach uwalniając świat od innych duchów, jej przyjaciel i obrońca, Generał Stare Żelazo, próbował zniszczyć miasto, ktore ludzie zbudowali. Zatrzymała go jednak i jako wynik, zniszczony ich przyjaźń. Kilka tysięcy lat później, w czasie Awatar Yangchen , król miasta spowodował jej śmierć, a generał stare żelazo próbował zemścić się na mieście .

Historia Edytuj

Lady Tienhai and General Old Iron

Tienhai wita ludzi.

W czasach Raava, Tienhai tendencję do morza, jak gdyby był jej ogród. Kiedy pojawiło się plemię ludzi, stała się z nimi zafascynowany i wzieła się w rolę ich opiekuna. Kiedy generał stare żelazo, obawiając się o jej bezpieczeństwo, próbował zniszczyć plemię, Tienhai zatrzymał go, porzucając swoją przyjaźń z niego w wyniku. W ciągu wieków, ludzie prosperował pod opieką Tienhai, ich miasto rośnie w najpotężniejszym z jego czasu. Jednak w czasie Avatar Yangchen, Tienhai spotkał jej koniec z powodu działań króla miasta.