FANDOM

Air Nomads emblem Airbending emblem
"Grasz z nim w Pai Sho?! Awatar powinien trenować!"
— Tashi do Gyatso
Tashi był jednym z pięciu mnichów zajmujących Świątyni Powietrza Południowej. Ten starszy był jednym z mnichów, którzy opowiadali o jego statusie Aang Avatar, i był bardzo surowy i nieugięty o uzyskanie młody Air Nomad trenować.

Historia Edytuj

Gdy Rada Starszych wzrósł zaniepokojony rychłej wojny, on i pozostali radni postanowili opowiedzieć Aang jego przeznaczenie jako Awatara w przedwczesnym wieku dwunastu lat. Kiedy młody Avatar wątpić swoje przeznaczenie, Tashi pokazał mu relikwie awatarze. Po świadkami swoje zabawki z dzieciństwa, Aang stwierdził,

Tashi complaining

Tashi rozmawia z Gyatso i Pasangiem o Aangu.

że on po prostu wybrał je, ponieważ wydawało się zabawa, zaprzeczając oświadczenie Monk Tashi jest, że wybrał je podświadomie wśród tysięcy zabawek, ponieważ byli zaznajomieni z jego poprzednich wcieleń.

Ku swemu przerażeniu, Tashi Później odkryto, że Aang i jego opiekun, Monk Gjaco, były gry w Pai Sho zamiast treningu. Wierząc, że Avatar należy szkolenie zamiast grania w gry, skinął Aang podążać, żeby być testowane w niektórych technikach airbending wysokiego szczebla. Wzburzony, gdy Gjaco przeciwdziałać mu, incydent ten spowodował Tashi narzekać Monk Pasang o Aang i relacji Gjaco jest. Chociaż Gjaco twierdził, że Aang musiał dorosnąć jak normalny chłopiec, Pasang płyta z Tashi i zdecydował, że najlepszym na świecie, jeśli Aang i Gjaco rozdzielono. W tym celu, Aang miał zostać wysłany do Świątyni Eastern Air, aby zakończyć swój trening.

Ciekawostki Edytuj

  • Tashi został raz uderzony w głowę z żółtym owocowego tortu, który został uruchomiony przez Aang i Monk Gjaco.
  • Tashi był określany jako "Four Monk".
  • Tashi (བཀྲ་ ཤིས ་.), podobnie jak inne postacie z powiązania Nomadów lotniczych, takich jak Pasang, Tenzin Gjaco, oraz Pema, jest wspólna nazwa tybetańskiej.