FANDOM

Sprzedawca kapusty pojawia dość często. Ma fioła na punkcie kapusty. Lecz ma pecha ciągle mu ktoś ją niszczy.

Historia Edytuj

Tatrst

I znowu...

Jego historia nie jest dobrze znana. Jest sprzedawcą kapusty w Królestwie Ziemi. Często jego kapusta ulega zniszczeniu.

Prawdopodobnie w  Avatar : Legenda Korry , występuje jego potomek- właściciel Kapuścianej Korporacji.Chciał sprawiedliwości i kiedy Aang wraz ze swoimi przyjaciółmi zniszczyli mu stragan żądał aby ucięto im ręce i nogi za każdą głowę kapusty.

Komiksy Edytuj

Po wojnie sprzedawca kapusty goscil Aanga i jego przyjaciol z klubu w restauracji. Podal im kapuste do zjedzenia i chetnie zagoscil avatara po styczkami z jego kapusta.

Dziedzictwo Edytuj

Poza siedzibą stoi, metalowy pomnik kupca kapusty został wzniesiony w celu upamiętnienia jego pierwszy stanowiska.

Charakter Edytuj

Przedsiębiorca łatwo się denerwuje, jednak ma do tego powody. Kapusta jest dla niego bardzo ważna.

Występowanie Edytuj

  1. Król Omashu
  2. Zwój Magii Wody
  3. Opowieści z Ba Sing See
  4. Wężowa Grobla

Cytaty Edytuj

  • Sprzedawca zawsze, gdy niszczą mu kapustę wypowiada słowa: "Moja kapustka!"
  • W odcinku "Król Omashu" za drugim razem krzynął: Moja kapustka! Zapłacicie mi za to!
  • Tak! Mają zapłacić za każdą kapustkę!- Gdy Aang, Katara, Sokka byli u króla Bumiego.'

Drzewo genealogiczne Edytuj

Sprzedawca kapusty

nieznana

Lau Gan-Lan

Ciekawostki Edytuj

  • W odcinku "Król Omashu" Sprzedawca kapusty pojawiał się 3 razy, ale mówił coś jeszcze na koniec odcinka. Za pierwszym razem krzyknął "Moja kapustka!" gdy Aang, Katara i Sokka wchodzili do miasta. Za drugim razem gdy bohaterowie wpadli na jego stragan. Później powiedział: "Tak! Mają zapłacić za każdą kapustkę!" gdy znaleźli się u Króla Bumiego. Na koniec odcinka nie było go widać, ale krzyczał legendarne zdanie "Moja kapustka!"
  • W odcinku ,,Teatr z Żażącej Wyspy" gdy Suki i Sokka przedstawiają plakat wyczytują, że sztuka została wygonana na podstawie opowieści sprzedawcy.