FANDOM

Szablon:Ujednoznacznienie

Azula Indifferent Jestem stumetrowym, fioletowym niedźwiedziodziobakiem z różowymi rogami i srebrnymi skrzydłami.

Poniższe informacje nie są uważane za kanon serii.

Sokka ma 15 lat. Jest przystojny (wiele dziewczyn się nim interesuje, np. Yue, Suki, Ty Lee). Jest przyjacielem Aanga i towarzyszy mu razem z siostrą w podróżach po świecie. Sokka jest pewny siebie, ma poczucie humoru, które czasem ujawnia się w nieodpowiednich momentach. Wymyśla dobre plany, przejawia wysoką inteligencję trudną do zauważenia (przez jego sposób bycia można wnioskować jedynie, że jest głupkiem potrafiącym śmiać się ze wszystkiego). Glos Sokki w grze podstawia Jack DeSena.

Historia Edytuj

Sokka pochodzi z południowej Plemienia Wody . Wojownik -to-be , piętnaście -letni Sokka byłosobą bardzo fizyczna . Był ochronne jego młodszej siostry , Katara , i cenione bumerang danej mu przez ojca, Hakoda . Kiedy jego ojciec opuścił z innymi ludźmi z plemienia walczyć w sto lat wojny, Sokka został oddany pod opiekę swojego Gran babci i stał się ostatnio obrony swego plemienia. Zrobił to zadanie bardzo poważnie , budując wiele strażnic śniegu po wsi , a nawet "treningu" młode dzieci z wioski jako żołnierzy .

Wystepowanie w grach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Cala historia Sokki w grze jest taka sama jak w serialu.