FANDOM

Dragons

Smok

Smok jest pierwszym magiem ognia. W erze przed Aangiem, smoki można było zobaczyć prawie wszędzie na ziemiach Narodu Ognia. Władca Ognia Sozin rozpoczął polowania na smoki co doprowadziło do wymarcia tej rasy. Obecnine żyją dwa smoki, wielcy mistrzowie Ra i Sza. O ich istnieniu wiedzą tylko Zuko, Aang, Iroh oraz Mędrcy Słońca. Smoki potrafią tkać kolorowy ogień.

Historia Edytuj

Wan learning the Dancing Dragon

Wan został wygnany ze swojej wsi na szczycie żółwio-lwa ognia około 9832 BSC i pozwolono mu zachować władzę nad ogniem potwora , zaczął swoje życie wśród duchów. Tam natknął się na białego smoka , który wykonywał ruchy zawiłe podczas lotu przez niebo . Wan zaczął naśladować te ruchy i stał się pierwszym znanym człowiekiem , który potrafi wykonać taniec smoka .

Tysiące lat po spotkaniu Wana ze smokiem , Aang i Zuko przeszukują szczyty górskie Narodu Ognia , w nadziei na znalezienie nieuchwytnych smoków został zamrożony w Skończyło się smocze jajo oszczędzania od kłusowników i dając jajko z powrotem do matki .
200px-Dragons firebending

Ran i Shaw uczą Aanga i Zuko magi

W swoim czasie jak ogień Pana , Sozin rozpoczął tradycję , w całej Narodu Ognia , smoków łowieckich jako ostateczny sportu . Każdy, kto zdołał zabićsmoka zdobył tytuł " Smoka " i swoje talenty jako firebenders będzie legendarna . Pod koniec stuletniej wojny , smoki uważano za wymarły z powodu zastrzeżenia generała Iroh że on zabił ostateczne. Jednak Aang i Zuko odkryli, że dwa smoki , Ran i Shaw , były wciąż żywe , wnioskując , że Iroh skłamał do ochrony gatunków. W 171 AG Zuko polecial swoim smokiem na Biegun Polnocny.

Połączenie Edytuj

200px-Dragon

Głowa smoka, prezentując typowe chińskie wpływy.

Dragons w świecie Avatara są pod silnym wpływem opisie smoków w tradycyjnej chińskiej kultury . Długie ciało serpentyn , wąsy , uszy przypominające płetwy , dzikie oczy , patrząc , psi pysk, apołożenie i proporcje rogów i nóg sugerują ten szczególny orientalnych wpływów . Jednakże inne azjatyckiej kultury występują jako , na przykład, w serii smoki cztery palce , która jestzazwyczaj Korean cechy . W chińskim i znaczną część mitologii azjatyckiej , smoki są tradycyjnie przedstawiany jako chimerycznej mieszanki jaszczurki, wielbłądów , kóz, i nietoperzy , wśród innych zwierząt , jednak ich obraz wydaje się być dopracowana w adaptacji do animacji i dla odbiorców zachodnich . Zdolność do oddychania ogień i obecność skrzydeł są charakterystyczne bardziej powszechne w smoka europejskich, lecz znajdują się one w smoka kosmosu Avatar jak to jest na przykładintegralny z aspektów zachodniego idei smoka , a także faktu, że są pierwotne giętarki do sztuki firebending , natomiast orientalne smoki były ściślej związane z wodą .

Smoki Edytuj