FANDOM

Earthbending emblem URN icon
Skoochy to sprytny młody urwis z ulicy, którego często można spotkać na dworcu centralnym w Mieście Republiki, gdzie kradnie pieniądze niczego nie podejrzewającym turystom. W zamian za łapówki dostarcza także poufne informacje. Jest sierotą i mieszka na ulicy od czasu ucieczki z drugiego domu dziecka, do którego obiecał sobie już nigdy nie wrócić. Spotkał Mako i Bolina, kiedy bracia mieszkali na ulicy.[2]

Historia Edytuj

Skoochy przebywał na dworcu centralnym razem z innymi dziećmi, kiedy podeszli do niego Mako i Awatar Korra, którzy szukali Bolina. Mag ognia poprosił go o informacje na temat miejsca pobytu jego brata, ale Skoochy stwierdził, że jego pamięć go "zawodzi" i potrzebuje pieniędzy, aby ją "wzmocnić". Mako dał mu kilka yuanów, a w zamian chłopak powiedział mu, że widział Bolina, gdy ten robił jakieś sztuczki ze swoim zwierzakiem około południa, ale w zamian za dalsze informacje zażądał więcej pieniędzy. Mako dał Skoochy'emu kolejne kilka yuanów, a sierota przekazała mu kolejne informacje, według których Bolin odszedł z Shinem Cieniem, gdy Shin zaproponował mu dużo pieniędzy.[1]

Występy Edytuj

Legenda Korry Edytuj

Księga I: Powietrze (气) Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • "Scooch" to włosko-amerykańskie słowo oznaczające "szkodnika", a wywodzi się od włoskiego "scocciare", które oznacza "na złość". Termin powstał w Nowym Jorku na początku roku 1900, kiedy coraz więcej włoskich emigrantów uciekło z ojczyzny, a samo słowo jest nadal slangowym określeniem dla każdej osoby drażniącej lub źle się zachowującej.

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 DiMartino, Michael Dante, Konietzko, Bryan (scenariusz) & Dos Santos, Joaquim, Ryu, Ki Hyun (reżyseria). (21 kwietnia 2012). "Objawienie". Legenda Korry. Sezon 1. Odcinek 3. Nickelodeon.
  2. 2,0 2,1 2,2 Welcome to Republic City. Nickelodeon (20 kwietnia 2012). Źródło na kwiecień 20, 2012.