FANDOM

Satoru mechanik wystepujacy w komiksie Strzelanina.Jego wujem jest Loban.

Historia Edytuj

Pewnego dnia w 102 AG, Satoru został wprowadzony za rafinerii przez wuja , Loban , a drugi spotkał się z partnerem biznesowym . Po Awatar Aang , jego przyjaciele i członkowie Acolytes Air wszedł do fabryki i Aang pokonali swoich strażników , Satoru pojawił i zadowoleniem zespół , szczególnie podekscytowany, aby spotkać Avatar i Toph Beifong . Później zaprosił grupę na zwiedzanie rafinerii .Podczas zwiedzania , Satoru wyjaśnił Loban założył ziemię , bogate w zasoby naturalne , ale początkowo nie mógł rozwijać się jakoziemia należała do Królestwa Ziemi , a jego wuj był z Narodu Ognia . Jego wuj był w stanie przebić się przez po sto lat wojny , lądując umowę z inwestorem Ziemia Brytania . Ignorując próby Aang , aby porozmawiać z nim o przeszłości statusu kraju związkowego , Satoru poprowadził grupę do hali produkcyjnej , gdzie earthbenders , firebenders i waterbenders pracował na kopalni kamieni do klejnotów , zanim stwierdzając , że jeststarsza linia produkcyjna . On natychmiast pokazał grupy A drugiego pokoju, w którym maszyny tę pracę , do troski Aang i Katara . Po szli poza fabryką ,inżynier wyjaśnił, żefabryka była nadal na szczycie największego złoża kryształów poza Ba Sing Se , i że oni pracowali zebrać inne zasoby . Wkrótce potem , Sokka rozbił jeden z wózków widłowych Satoru , pozostawiając go zdenerwowany , bo myślałem, że to trochę czasu , aby naprawić.

Toph and Satoru

Toph Beifong rozmawia z Satoru

Jednak Toph mogła wyczuć uszkodzone części i naprawić je łatwo , olśniewające młodzieńca . Dowiedziawszy się, że prowadziła szkołę metalbending , Satoru oferowane Toph wybudować nową szkołę w pobliżu rafinerii . Toph szybko uzgodnione , ustanowienie nowego partnerstwa . Wkrótce potem , Aang wyjaśnił Satoru żerafineria została zbudowana na ziemi świętej do Nomadów powietrza i zarówno on jak i Katara twierdził, że był odpowiedzialny za zanieczyszczenia pobliskiej rzeki. Satoru stwierdził, że Loban Uważa , że jest to zjawisko naturalne i Toph przyszedł do jego obrony . Earthbender sprawdziła jego ruchy , czy on kłamie , czy nie, i okazało się, żemechanik mówił prawdę . Podczas kłótni między Aanga i Toph ,ziemia zaczęła rumble gwałtownie, powodując Satoru uwierzyć, żeargumentem byłoprzyczyną . Podrugie trzęsienie spowodowało kryształy wydobywa się rozlać , Satoru wezwał zespół do wyjazdu, obawiając się, że jego wuj będzie zły na to, co się stało. Wkrótce odkrył , że tomaszyna, która poszła bzika , kruszenia pracownika . Pracownik został uratowany przez Aanga i Toph , jednak młodzi giętarki zniszczone maszyny w procesie . Loban wyszedł z jego biura , rozgniewany na zamieszanie i maszyny. Satoru został upomniany przez swego wuja , który powiedział Lao Beifong żemłody inżynier był " zbyt roztrzepana w ramię żadnej realnej odpowiedzialności" .

W Rafinerii Toph Beifong próbuje porozmawiać z ojcem, Lao Beifong, który udaje, że ma córkę i prosi nieobrobionego Rhinos escort by wywalili Avatara i jego przyjaciół z tego związku. Satoru również zostal skarcony przez wuja do zniszczenia zautomatyzowaną linię produkcji w wyniku trzęsienia ziemi i poprosił, aby przestraszony mag wrócić do pracy pod groźbą zwolnienia.Walka wybucha między najemnikami i zespołem Avatara . Podczas konfrontacji, Aang zauważa, że ​​niektózy z najemników są nowe Rough Rhinos, i rozmawia ze swoim przeciwnikiem, Utor, odkrywa, że ​​niektórzy z członków grupy były częścią Armii Narodu Ognia podczas sto lat wojny.