FANDOM

Protester Mężczyzna, który prowadził kampanię mieszkańcom Republiki by dołączyli do Amona.

Historia Edytuj

Korra zobaczył go i duży transparent z wizerunkiem Amona po strażnik odszedł od parku. Protestujący zebrali się wokół dwunastu ludzi, słuchając, jak nazwał obalić elitarnych magów, ponieważ magowie nie żyją w niższej. Korra zatrzymał się i próbował protestować Naga mieszadło, mówiąc, że magia - to najfajniejsza rzecz na świecie. Protestujących wziął również moment, aby uzyskać odpowiedź od dziewczyny, że myślała o tym, jak wbić go magię sceniczną wody, zwrócił się do publiczności słowami: "magów, jak ta dziewczyna, używać magii gnębić nas" Udało mu się tłum i ludzie zaczęli krzyczeć Korre, że czyszczone. Wtedy odpowiedział, że Avatar uciskają się i poszedł dalej.

Korra with the protester

Protester odgania Korre z parku.

Drugie spotkanie protestujących Korrie nie poszło tak dobrze dla niego, jako pierwszy. Protestujących zaczął swoją kampanię w porannych, przejazd ulotki o prostownicy spotkania, kiedy podszedł Korra. Złamała jego róg i zażądał, aby powiedzieć, gdzie blokery qi może zająć jej przyjaciół. Protestujących powiedział, że nic nie wiedział o tym. Nie zaczyna mówić o "Objawieniu", która według posiadanych w ulotkach wieczór. Następnie Korra protestujących wziął klapy, a on powiedział, że jeśli jej znajomego maga, będzie na spotkaniu. W tym momencie, strażnik parku przyszedł i pomógł protestującego.