FANDOM

"Mam na imie Zuko i jestem twoim synem"
Zuko.
Szukaj Część 3 komiks wydany przez Nickelodeon, w połączeniu z Dark Horse 30 października 2013. Jest to trzecia część trylogii. Komiks opowiada o wydarzeniach, które miały miejsce po ostatniej serii komiksów "The Promise". W centrum tej historii - wyszukiwania dla Zuko i Azula ich matka Ursa, który tajemniczo zniknął sześć lat temu.

Streszczenie Edytuj

"Avatar Aang idzie do świata duchów, aby negocjować z dawnej władzy, powodując Lord Ognia Zuko jest coraz bliżej do odkrycia prawdy o losach matki i jego przeszłości Jednak Azula coraz bardziej niebezpieczne i grozi zniszczeniem wszystkiego, Zuko, Aang. Katar i Sokka w trakcie poszukiwania! "

Opis Edytuj

Przeszłość Edytuj

200px-Ikem confesses his identity

Ursa i Ikem odnajduja sie

Ursa i Noren lunch w kawiarni na świeżym powietrzu. W rozmowie księżniczka zauważyć dziwny zbieg okoliczności: nowy dyrektor został nazwany, który został odebrany przez Cesarza Smoka - bohater spektaklu "Miłość smoków", kiedy został wygnany do śmiertelnego świata. Noren mieszane i towarzysz nazwie Ursa, choć kobieta nie został przedstawiony. Urs natychmiast wstał, nie chcąc wiedzieć, jakie gry gra tajemniczego nieznajomego. Następnie Noren nie ciągnąć więcej i rozmawiał o sprawie z jego dzieciństwa, kiedy Ursa uderzył go w brzuch i upadł w błoto. "Kiedy byliśmy około dwudziestu jeden rok, złamałeś mi serce" - gotowego człowieka. Ursa nie może zawierać emocje - ta historia świadczy, że jej kochanek jest Noren Yquem, z którym była w separacji jedenastu laty.

Faces of Ursa and Noriko

Matka twarzy pokazuje Ursie jej nową twarz

Na Yquem i Ursa poszedł do doliny Oblivion, gdzie mieszkał w namiocie przez kilka miesięcy, zanim zobaczyłem ogromny wilk pić od jeziora. Oznaczało to, że wkrótce nie będzie wielki duch. Urse bałem, bo ostatni raz wiedziała, gdzie jest jej miejsce w tym świecie, a jednocześnie wiedziała, że ​​Ozai nie zostawił ją i dzieci razem w pokoju. W tym momencie pojawił się w jeziorze Matka Faces. Duch Urse nieoczekiwanie zaproponował razem z nową twarz odebrać córkę o trudnej przeszłości i pozostawić tylko dobre wspomnienia z Yquem. Łzy z oczu kobiety, ona wiedziała, że ​​on zachowywał się źle w stosunku do dzieci, a jednak powiedział: "Tak." I minutę Ursa jest nowa twarz, a ona rzuciła się w ramiona Asturii. Noren i Noriko wkrótce ożenił i miał córkę, Kiya.

Teraźniejszość Edytuj

Aang attacked by giant crabs

Aang zaatakowany przez kraba

Zuko miał czas i przekierowany błyskawicę, że Azula rzucił w misu i Rafa. Znajomi przyszli pomóc Zuko i Katara ponownie unieruchomiony księżniczkę. W tym momencie Aang skończył medytacji i powoli podszedł do nieco innych niż przestraszony Sokka. Bał się, że po raz kolejny zobaczyć te dziwne "maski". "Tutaj to jest?" - Aang skinął głową w kierunku jeziora, którego powierzchnia strugane liczne osoby, a następnie pojawiła się Matka Faces. Duch powiedział, że naruszone ich tradycyjny sposób względem avatar i jest gotowa spełnić jedną prośbę. Zdając sobie sprawę, że nie stanie się zgodzić, Zuko ustąpiła misu i Rafe, który czekał na ten moment całe życie.

Jednak Azula nie zamierza pokazać wielkoduszność. Ona uwolniła się z więzienia lodu, pchnął brata i zawołał duch, który chce wiedzieć, gdzie znaleźć Ursu. Twarze matka pamiętała to nazwisko, i pokazał to, co człowiek dał tę kobietę. "Noriko!" - Zuko powiedział. Odwrócił się, ale Azula już uciekli. Misa pokazał kapitanowi ognia krótkiej drodze z lasu, a Zuko poszedł przez to z Sokka, który zgłosił się na ochotnika, by mu pomóc. Tymczasem Misu rozpaczliwa próba trzymać ojczyste osób z magii wody, ale na próżno. Potem schował się za Aanga w duchu świętego jeziora. Tworzenie wokół siebie pęcherzyk powietrza, zapadł głębiej, i został zaatakowany przez ogromne kraby, a następnie wyrzucony silny strumień wody, który emitowany jaskinię z "maską". Osoby powinny podnieść swoją matkę. Była bardzo zła, nakazał Avatar i jego przyjaciół, aby wydostać się z lasu i wezwał do pomocy zwierzętom.Zuko ruszyl do Noren i Noriko.

Rafa's blank fac

Katara przerozona widokiem braku twarzy

Tymczasem w dolinie przyjaciół dołożył wszelkich starań, aby nie zaszkodzić zwierzętom, które ich otacza ze wszystkich stron. Aang podmuch powietrza wyrzucił ptaki misu i Rafa i przypadkowo zapukał drewniane maski z twarzy mężczyzn. Katar dyszała - pod pozorem niczym. Aang natychmiast przypomniał widząc to, gdy spotkał się z Koch - Reaver osób. Słysząc to, matka urzędników zatrzymał walkę. Okazało się, że Koch jest jej syn, którego straciła w dawnych czasach. Aang powiedział, że jednym z jego poprzednich wcieleń miał konflikt z Kochem. Osoby matka wyciągnęła rękę do głowy Rafa i wrócił mu skradziony twarz. Aang podziękował ducha na co ona wykonywana dwa wnioski, a nie jeden, ale nadal muszą zrozumieć relacje między matką i synem.

Azula breaks in

Azula atakuje Ikema i Urse

Słysząc słowa Zuko Noren przyznał, że poznał go w tłumie i poprosił o przebaczenie za to, co nie jest mu objawione prawdy, bo chciał chronić swój dom. Powiedział żonie, że wcześniej była księżniczka Narodu Ognia, ma dwoje dzieci, i że nie pamięta tego, ponieważ duch zmienił jej pamięć. Noren zwany także jego prawdziwe nazwisko - Yquem. Oszołomiony Zuko pomyślał, że może być w tym przypadku, z jego prawdziwej rodziny, gdy nagle upadła część dachu upadł do otworu i Azula i Sokka. Podczas gdy księżniczka odzyskiwania putt bumerang, Sokka i przyniósł do domu Norena Kiya. Azula, ale szybko się opanował i zamachnął się na Noriko. "Jeśli jestem naprawdę twoja mama, przepraszam za to, co kochałem cię na tyle," - powiedziała kobieta. Zaletą siostra zamieszania Zuko odepchnął ją od matki. Azula stosować magię ognia, a następnie, nie słuchając ostrzeżeń brata - piorun, Zuko i przekierować go do siostry.

The Mother of Faces approaches

Zuko z Noriko widza Matke twarzy

Walka wybuchła, i Azula pokazał list, mówiąc, że jego brat nie powinien oszukiwać się, że mogą one być wolne: to od niechcianego tronu, ale Ursa głosy w mojej głowie. W odpowiedzi Zuko wyciągnął kapelusz ogień Pana i umieścił go na głowie. "Ten tron ​​- moje przeznaczenie" - powiedział stanowczo. Zuko powiedział również, że żałuje, że ich związek jest mylące i zawsze byli ci, ale jestem pewien, że cokolwiek się stanie, Azula zawsze będzie jego siostra. Księżniczka zażądał od swojego brata, żeby się zamknął, wysłał mu ognisty strumień, a następnie wybiegł na ulicę. Na pożegnanie, zadzwoniła jej Zuzu nawet gdy silna, jest nadal słaby.

Zuko nie miał czasu się spieszyć, bo po jej siostra pojawiła się Matka urzędników leśnych. Poszła do Noriko i zapytał ją, czy chce przypomnieć o przeszłości i odzyskać swoją starą twarz? Nie słuchać Zuko, który nie chciał jego matka porzuciła szczęśliwe życie, Noriko powiedział: "Tak."

Ursa begins her tale

Ursa opowiada Zukowi swoja historie życia

Rano, Aang, Sokka i Katara szczęśliwy, że wszystko jest dobrze rozwiązany, chociaż zanik Azula Sokka nadal przeszkadza. Tymczasem Ursa rozmawiał z synem. Pierwszy, który przeprosił za to, że zapomniał, i choć nie miał prawa, aby to zrobić, ona jest naprawdę dumny z Zuko. Zuko dał jej nieszczęsny list i Ursa spojrzał na niego, powiedział kiedyś, że jest w nim napisane - nie prawda. Przypomniała sobie dzień, kiedy Ozai powiedział jej, że Yquem zabity na jego rozkazy. Chociaż wiedział, że jego własny syn Zuko jako szpiegów pilnować Princess, Ogień Pan nie rozumie, dlaczego Urse napisać rażące kłamstwa. Następnie Urs powiedział, że marzenia o tym Zuko nie było jak jego prawdziwego ojca. Po otrzymaniu takiego wyjaśnienia, Ozai obiecał, że będą się odnosić do Zuko jako syn obcy spełnić życzenie matki.

"Ozai był okropny człowiek" - powiedział Ursa, choć jest prawdziwym ojcem Zuko. Że w historii jego rodziny, ma więcej białych plam Zuko uśmiechnął się mamą i poprosił ją, aby opowiedzieć wszystko od początku. Ursa chętnie akceptowane.