FANDOM

"Wiesz, ja mgliście pamiętam, że Ursa słuchu powrócił do lat miasta później, szukając Ikem. Mówią, że udała się za nim do zapominalskich Valley."
— Noriko

Szukaj Część 2 komiks wydany przez Nickelodeon, w połączeniu z Dark Horse 10 lipca 2013. Jest to druga część trylogii podanej. Komiks opowiada o wydarzeniach, które miały miejsce po ostatniej serii komiksów "The Promise". W centrum tej historii - wyszukiwania dla Zuko i Azula ich matka Ursa, który tajemniczo zniknął sześć lat temu.

Streszczenie Edytuj

"W poszukiwaniu zaginionej matki Lord Ognia Zuko i jego śmiertelnej siostry Azula, szalonych Avatar Aang i jego przyjaciół do tajemniczego lasu, ale to, czego znaleźć nie może być więcej niż można sobie wyobrazić. Możliwe, że zostaną one utracone na zawsze w lesie? "

Opis Edytuj

Przeszłość Edytuj

200px-Vachir and Ozai

Ozai wynajmuje czlowieka ktory ma zabic Ikema

Kilka miesięcy później, w czasie lunchu Azul wspólne z ojcem jako nauczyciele spodnie zapalić magiczny ogień Cano, który ośmielił się określić księżniczkę jak poprawnie wykonać jedną z technik. Ozai powiedział, że odnosi się to głupiec w kolonii, a gdy Zuko próbował go bronić, uderzył pięścią w stół i powiedział, że nie odważył się wykład o magii jego siostry. "Azul szczęścia z narodzin, i będziesz miał szczęście urodzić się" - zapowiedział Ozai zaburza Ursa. W tym momencie jeden z żołnierzy zgłosił Pożar Archer Yuyan, który wnosi o audiencję. Ignorowanie Ursu, Ozai kierunku Vashiru. Vashir powiedział książę, który szukał Yquem w jednej z dolin, gdzie się schronił, ale nigdy nie znalazłem. Jednak według Archer, bez żadnych specjalnych umiejętności, aby przetrwać w tym strasznym miejscu jest po prostu niemożliwe. Ozai Vashiru zamówić do dymisji.

Później tego wieczoru, poszedł do kancelarii Ozai Ursa. Przypomniał, że jego żona nie może mieć kontaktu z minionego życia i ostatnich hobby. W odpowiedzi Urs krzyknął, wiedziała, że ​​przechwytuje jej listy i Ozai, ku przerażeniu Ursa, powiedział, że Zuko pozostawić przy życiu jak Yquem jest już martwy, co zostało zrobione na jego rozkaz.

Ursa making

Ursa przygotowuje trucizne

Jakiś czas później, Azula podsłuchał Ozaya i Lord Ognia Azulona w sali tronowej i przyszedł do brata pokoju doradzanie mu uciec do sfery Ziemi, jak mój ojciec go zabije. Kończąc dialog Ursa usłyszał, że weszła do pokoju i natychmiast zawołał do jego córki. Azula mama powtarza, że ​​Azulon Ozayu kazał zabić jego syna, tak, że czuł to samo, że Iroh kiedy stracił syna. Ursa nie tracić ani chwili i poszedłem do Ozayu. Zasugerowała mężowi Deal: Azulona śmierci od trucizny, którą przygotował i tron ​​dla Ozaya w zamian za życie Zuko. Ozai zgodził, ale zażądał, Ursa na zawsze opuścił pałac, a dzieci zostaną z niego ubezpieczenia. Ursa przygotowany trucizna pocałował śpi Azula i Zuko powiedział kilka słów, który obudził się z jej dotyku, a następnie opuścił pałac.

Ursa poszedł do domu w Hira'a, gdy dowiedziała się, że jej rodzice już nie żyją. Potem wstał na scenie teatru, a nie znaleziono jej mężczyzna nazwany Noren. Powiedział, że jest nowy dyrektor teatru, i zaprosił śniadanie Ursu w swoim domu. Ursa chętnie akceptowane.

Teraźniejszość Edytuj

Azula obudziła się, gdy ktoś jej dotknął. Zerwała się i zobaczył swoją matkę. Ursa ponownie wezwał córkę do spadku maskę gniewu i strachu, i nie próbować podważyć tron Pana Ognia Zuko miał. Azula stworzył także uderzenie pioruna, chcąc zabić Ursu, który nie był już w wodzie lub odbicie w lustrze. Jednak drugie złudzenie rozpraszana w ręku była ręka Azula Katara. Księżniczka puścić dziewczyna opuściła ręce i zorientował się, że list, który trzymała na buty zniknęły. "Gdzie Zuko?" - Azula wrzasnął z wściekłości.

Azula demanding Ursa's letter

Azula wsciekła za zabranie listu

Tymczasem Zuko pokazał list do Aanga. Siedząc na skraju urwiska, Aang nie mógł uwierzyć w to, co jest napisane, teraz Zuko nie jest prawowitym spadkobiercą Ozaya. W tym momencie zabrakło Azula i wypuścił strumień ognia na brata. Aang Zuko krzyknął, że był przekonany, że Sokka i Katara jest w porządku, a on przygotowany do walki z moją siostrą. Proszę Azul udało naprygnut na przeciwnika, ale Zuko nagle chwycił nogę i księżniczka wisiał nad przepaścią. Azula nagle zorientował się, że list jest jeszcze mój brat, a on nawet nie próbował go spalić. Rage Księżniczka ustąpiły. Ugasić pożar na trawie, siostra Zuko jest wezwany do Aanga i innych. Aang i Katar również udział w gaszeniu pożaru, ułożone Azula w miejscu ich obozu. Podczas Sokka sceptycznie następny "traktat pokojowy" z Azula, wszyscy wspiął Appa i poleciał do Hira'a.

250px-Rafa and Misu

Druzyna spotyka Rafe i Misu.

Potem w wiosce spotkali rodzine ktora znala Urse jednak nie wiedzieli co sie z nia stalo.Appa szybko informowany na wszystkich doliny, i zatrzymaliśmy się na zewnątrz. Brak szlaków w gęstym lesie nie było, i Azula to zrobił, uruchamiając strumień ognia. W tym momencie, Aang twarzy pojawił się "Maska". Sokka rozejrzał się i pokazał, że takie maski są wszędzie: na zwierzętach, liści i pni drzew. Zwrócił uwagę na gigantyczny motyl-bat, na skrzydłach, co było "Maska" z powierzchni Aang, Avatar i poszedł za nią. Bat doprowadziły Aang i reszta okrągłego jeziora. Aang natychmiast zorientował się, że to było miejsce święte. Jednak Azula lustro powierzchnia zbiornika oznaczało tylko nową wizję Ursa. Widząc zdjęcie matka, księżniczka rozpoczęła piorun do wody, a następnie zaatakował Aang i Zuko. Katar chciał zamrażać ponownie Azul, ale nagle poleciał do nich z kwiatami ostre jak krawędzie ostrza.

200px-Rafa and Misu's background

Rafa i Misu opowiadaja historie życia

Odpychają kwiaty, przyjaciele zostali zmuszeni do walki z korzeniami drzew, które zostały wyciągnięte w ich kierunku. Przypomniało Katar jeden z epizodów z przeszłości, więc zebrane korzenie i gałęzie podporządkowane siebie i kazał wody mag wyjść z ukrycia. Ku zaskoczeniu wszystkich, z lasu przyszła stara kobieta i mężczyzna, którego twarz była drewniane maski ze szczelinami na oczy. Jak się okazało, Misu i Rafa - siostra i brat Północnej Plemienia Wody. Misu powiedział, że w młodości jej brat ukradł wpływowych ludzi różnych rzeczy, aby udowodnić wszystkim, że jest on zdolny. Ale gdy znalazła Rafa na śniegu z okaleczony twarzy. Żaden z uzdrowicieli nie mógł mu pomóc, a następnie zwrócił się do misu starożytnych zwojów. Od nich dowiedziała się o istnieniu ducha, który może powrócić ludzie twarz. Misu i Rafa udał się w długą podróż do Doliny Oblivion, znajduje się w kraju Ognia. Dowiedz się o duchu zbliżenia może być na wzory zwierząt i roślin, a następnie odgadnąć, z którego staw w lesie wilk będzie pić alkoholu. Jednak nigdy nie domyślił i cały czas nie widać w tym lesie innych.

Mother of Faces

Aang spotyka Matke twarzy

Aang postanowił pomóc misu i Rafah, który siedział w pozycji lotosu na brzegu jeziora i zaczął medytować. Widząc to, Azula opuścił obóz, nie zamierza tracić czasu, aby pomóc "włóczęgów". Zuko chciał zatrzymać jej siostra, ale ona nagle "odgadnąć", że "tramp" - jest to po prostu kolejna przeszkoda, która stworzyła Ursa. Azula pobiegł z powrotem do obozu i rzucił piorun w misu i Rafa. Zuko ledwo miał czas, aby w sposób rozładowania musującego, ale Aang nie zobaczyć, co stało się potem. Wszedł na stan Awatara i przeniósł się do świata duchów. Tutaj znowu zobaczył Aang Butterfly-bat i mam na plecach do wilka-ducha, który miał napić się wody z jeziora. Obraz próbuje przekonać napoju spirytusowego z innego stawu, lecz uciekł, i Aang złapał go za płaszcz. Gdy wilk-duch przestał Awatar usłyszał głos, który był niezadowolony, że jej wilk jest używany jako zwykły transportu z ludzkiego świata. Aang powiedział, że jest Avatar, spojrzał w górę i zobaczył ogromny ducha - Matka Twarzy.