FANDOM

Earth Kingdom emblem
Pong to urzędnik państwowy, który niedawno przed przybyciem Awatara do stolicy przeniósł się do zamożnego górnego pierścienia Ba Sing Se. Mieszkał naprzeciwko domu wynajmowanego przez Aanga, Katarę, Sokkę i Toph.[1]

Historia Edytuj

Po tym, jak Joo Dee zaprowadziła drużynę Awatara do ich nowego domu, Sokka zauważył, że Pong przygląda im się z drugiej strony ulicy. Gdy chłopak zapytał go o stuletnią wojnę, Pong zawahał się odpowiedzieć. Kiedy został poproszony o wyjaśnienie, oświadczył, że nie chce wpaść w żadne kłopoty, gdyż od trzech lat czekał na dom w górnym pierścieniu. Mężczyzna ostrzegł Aanga i jego przyjaciół, że w obrębie murów nie można mówić o wojnie, a także przestrzegał ich przed Dai Li.[1]

Występy Edytuj

Awatar: Legenda Aanga Edytuj

Księga II: Ziemia (土) Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Scenarzyści początkowo myśleli o tym, aby Pong mieszkał z inną postać o imieniu Ping z przyczyn komicznych, ale odeszli od tego pomysłu.[2]
  • W komentarzu DVD do odcinka "Miasto murów i tajemnic", twórcy przyznali, że Pong początkowo miał mieć większą komiczną rolę i miał pojawiać się jeszcze kilka razy do końca sezonu.

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Hedrick, Tim (scenariusz) & MacMullan, Lauren (reżyseria). (22 września 2006). "Miasto murów i tajemnic". Awatar: Legenda Aanga. Sezon 2. Odcinek 14. Nickelodeon.
  2. Avatar Extras dla odcinka "Miasto murów i tajemnic" na Nicktoons Network.