FANDOM

Pokłosie (ang. The Aftermath) to siódmy odcinek serialu animowanego Legenda Korry. Jego premiera miała miejsce 19 maja 2012 roku w Stanach Zjednoczonych i 7 października 2012 roku w Polsce.

Streszczenie Edytuj

Gdy arena pro-magii zostaje zamknięta po napadzie Amon’a, Mako i Bolin otrzymują propozycję zamieszkania w rezydencji Asami. Spędzając tam czas, Korra zaczyna podejrzewać Hiroshi’ego Sato o współpracę z równistami. Po zaangażowaniu policji Magów Metalu, odkrywają się nowe tajemnice.

Opis Edytuj

Z zamknięciem na arenie Pro- zginanie , Korra podnieceniu mówi Mako i Bolin że Tenzin pozwoliło im utrzymać się na Air Temple Island. Jednak informują ją, że Asami wezwała już im żyć w rezydencji ojca . Kiedy Asami pokazuje się , ona i Bolin ,drugi udaje się mówić jak Pabu , przekonać Korra odwiedzić ich w majątku . Korra wreszcie przyjmuje zaproszenie i opuszcza arenę .

Tymczasem szef Lin Beifong iMetalbending siedziba policji raid kapusta Corp , gdzie znaleźć dużą liczbę Equalist plakatów i broni , rękawiczki czyli zelektryfikowana . Właściciel , Lau Gan -Lan , został aresztowany przed handlowca kapusty posągu , gdzie Lin Beifong następnie ogłasza oficjalne zamknięcie firmy w mediach .

200px-Asami and Korra racing

Asami i korra jezdza lodzmobilem

Korra następnie dociera komendy policji , gdzie widzi Tahno , nieszczęśliwy z powodu nieudanych próbach przywrócenia jego zginanie. Po krótkiej rozmowie i obietnica zdejmując Amon , Korra widzi Hiroshi Sato rozmawiając z Lin Beifong i Tenzin przed opuszczeniem zakładu, żądając Equalists płacić za to, co zrobili . Później odwiedza resztę fretek pożar w domu Asami , gdzie Bolin dumnie wyjaśnia wszystkich przywilejów , które pochodzą z życia w osiedlu Sato .

Po Korra i Asami uczestniczyć w wyścigu Satomobile ,Avatar idzie do toalety . Po niewielki run-in z jakimś make- up proszku , wychodzi z łazienki i podsłuchuje Hiroshi rozmawia przez telefon , jakbadanie Kapusta Corp kupił im czas i jak będzie on gotowy do strajku szybko . Korra szybko opuszcza majątek pod pretekstem , że przypomniała sobie , że ma opiekować Tenzin dzieciom i idzie do Tenzina i Lin, mówiąc im o tym, co usłyszała . Choć zupełnie nie wierząc w pierwszym, zdają sobie sprawę, że nienawiść Hiroshi dla giętarki mogą być ze względu na zabójstwo żony , sporządzona przez członka Agni Kai Triady dwanaście lat temu podczas włamania i napadu na dwór 

Mako i Asami rosnąć zły jak przesłuchania Hiroshi nadal , jednakbiznesmen daje im uprawnienia do wyszukiwania
200px-Korra, Tenzin and Lin learn of Hiroshi's being an Equalist
wszystkich przyszłych Industries. Wyszukiwanie to okaże się nieskuteczne , ponieważ nie Equalist materiał zostanie znaleziony. Że wszystkie zmiany jednak, kiedy to, co wydaje się byćpracownik magazynu wymyka notatkę do strony Korra jest , mówiąc jej, gdy się z nim spotkać pod Silk Road Bridge , aby dowiedzieć się więcej o więzi potencjalnych Hiroshiego z Amona . Jak Lin, Tenzin i Korra nim spotkać , ich kontakt przyznaje, żeEqualist , teraz skruszony nad pragnieniem Amona stworzyć wojny między giętarki i nie- giętarki . On pokazuje, że Hiroshi Sato pracuje dla Equalists , produkujących urządzenia dla nich w tajnym obiekcie podziemnym pod własnym osiedlu . Były Equalist ujawnia również, że istnieją pogłoski o Sato planuje coś dużego z udziałem Equalists .

Lin i jej metalbenders z Korra i Tenzin obok nich wpisz majątek Sato w intencji znalezienia i wyeliminowania zagrożenia . Pod presją utraty swojej pracy z powodu przemówień ostatnich Tarrlok za krytykowanie jej, Lin używa sejsmiczne sens odkryć tajny tunel z warsztatów Hiroshi do tajnej podziemnej fabryce . Zamówienia Lin piosenki Officer pozostać w tyle i upewnić Bolin , Mako i Asami nie przyjść , a potem ona wchodzi, a następnie jej mężczyzn , Korra i Tenzin .

Gdy przychodzą do dołu , są świadkami maszyn produkowanych przez Hiroshi . Następnie są one zablokowane w przez ściany wykonane z platyny , coś, co metalbending nie może kontrolować lub manipulować . Lin poprawnie odgadnie , żeinformator nie był niczym więcej niż konfiguracji . Nie mogąc się wydostać, to metalbenders , Lin , Tenzin i Korra są zmuszone zmierzyć Hiroshi i Equalists , jednak mecha czołgi odgrywają swoją rolę w dawaniuEqualists przewagę. W międzyczasie , Mako sztuczki piosenka celowo " kichanie " oddech ognia jako Bolin używa earthbending do podróżyoficer . Bracia związać człowieka i wprowadzić ukryte fabryki , pozostawiając Asami tyle.

200px-Hiroshi and the Lieutenant
Wszystkie giętarki w fabryce łatwo pokonany przez czołgi Hiroshi mecha użytkownika . Hiroshi następnie nakazuje chi blokery zaokrąglić w górę ich jeńców na pociągnięcie go do Amona . Jak Mako i Bolin wejść i spróbować uratować nieprzytomnego Korra Tenzin i Lin, są one dostrzeżone przez Hiroshi i porucznika. Mako oskarża Hiroshi sponsoringu fretki ognia i wspieranie Avatara tylko zdobyć ich zaufanie . Korzystanie z zelektryfikowana rękawiczkę ,biznesmen potwierdza to i stwierdza, że ​​złamała mu serce oglądając upadek Asami dla " szczura firebending ulicy " jak Mako , a następnie Asami wchodzi. Widząc jej niedowierzanie i szok , Hiroshi prosi ją o wybaczenie i mówi jej , że robi to z powodu utraty matki , który został zabity w rękach firebender . Następnie oferuje córkę rękawicę i mówi jej, aby dołączyli do niego i Amon w tworzeniuświat lepszym miejscem , bez giętarki . Jak Asami podejmuje rękawicę , fretki przeciwpożarowe patrzeć z niedowierzaniem i rozpaczy . Jednak , ku zaskoczeniu wszystkich , Asami ogłusza ojca i porucznik , a pomaga jej przyjaciele uciec przed Equalists może ich powstrzymać . Powrót na sterowca policji , Korra opowiada o dwóch braci , że nie tylko oni , ale Asami też są mile widziane , aby
200px-Asami embracing Mako in front of Korra
zamieszkać na Air Temple Island, propozycja które teraz chętnie przyjmują . W tym samym czasie , Lin mówi Tenzin że Tarrlok miał rację mówiąc, że nie udało jej obowiązki jako szef policji , i że będzie ona zrezygnowaćnastępnego dnia rano. Kiedy Tenzin mówi jej, aby nie dać się , ona odpowiada , że nie dał się i że ona będzie szukać jej mężczyzn i twarzy Amon " poza prawem " . Korra potem odwraca się do Mako i mówi mu , aby przejść do Asami , wiedząc, że go potrzebuje . Jak on to robi, Asami , zdezorientowany i boli , emocjonalnie obejmuje Mako jaksterowiec powoli zbliża się do wybrzeża miasta Republic w nocy.

W serii Edytuj

  • Roboty Hiroshi’ego Sato zostają wykorzystane, a ich projekty można było dostrzec już w pierwszym odcinku.
  • W angielskiej wersji, pierwszy raz wstęp do odcinka opowiadał Tarrok - wcześniej robił to Shiro Shinobi, komendator podczas meczów pro-magii.
  • Piątka funkcjonariuszy policji - z drużyny Lin Bei Fong - zostaje pojmana przez równistów.

Postacie Edytuj

  • Dowódca Triady Agni Kai był odpowiedzialny za śmierć małżonki Hiroshi’ego i matki Asami.
  • Hiroshi Sato jest członkiem równistów i specjalnie dla nich produkuje bronie.
  • Asami Sato sprzeciwia się ojcu, nie akceptując jego pracy.
  • Lin Bei Fong potrafi korzystać z sejsmicznych technik Magii Ziemi, podobnie jak jej matka, Toph.

Zobacz teżEdytuj

LISTA ODCINKÓW KSIĘGI I: POWIETRZE

1. "Witaj w Mieście Republiki"
2. "Liść na wietrze"
3. "Objawienie"
4. "Głos w nocy"

5. "Duch współzawodnictwa"
6. "A zwycięzcą jest..."
7. "Pokłosie"
8. "Spotkanie biegunów"

9. "Z przeszłości"
10. "Wojna"
11. "Trupy w szafie"
12. "Koniec gry"

Księgi: Woda | Ziemia | Ogień| Powietrze| Duchy|Zmiana|Równowaga