Air Nomads emblem.png
"Pamiętam kiedy wyprowadziłam się od rodziców, żeby zostać Akolitem Powietrza. Tej pierwszej nocy byłam bardzo przerażona i samotna... naprawdę chciałam tutaj być, lecz nadal zajęło mi sporo czasu, aby się zaaklimatyzować i poczuć, że byłam częścią tego wszystkiego."
— Pema do Tenzina.

Pema jest żoną Tenzina oraz matką czwórki ich dzieci: Jinory, Ikki, Meelo i Rohana.Była zakochana w Tenzinie w czasie gdy ten był w związku z Lin Beifong . Pema zdobyła się na odwagę i wyznała Tenzinowi miłość, która później zaowocowała czwórką dzieci.Pema nie włada żadną magią.

Historia[edytujedytuj kod]

Pema w ciazy z Rohanem.

Kiedy Pema wyjechała na Biegun Południowy z rodziną , aby zobaczyć Katarę i Avatar Korrę ,zwierzyła się teściowej ze swej  frustracji o posiadaniu dzieci tylko magów powietrza, a także że jej pragnienie to czwarte dziecko które jest zwyczajne i nie włada żadnym z elementów. Później, Korra wyruszyła do rodziny i domu Pemy i pozostał z nimi przez kilka miesięcy w celu uzupełnienia jej treningu magii powietrza. Porywcza nastolateka zwróciła spokojne życie Pemy do góry nogami. gdy Korra nie przyszła jednej nocy na obiad, sfrustrowany Tenzin wyznał Pemie, że nie wie, jak dotrzeć do Korry. Pocieszała męża, mówiąc mu, że najlepszym, co mógł zrobić dla Korra w tym czasie był dać jej trochę przestrzeni.Kiedy radny Tarrlok odwiedził Pemę i jej rodzinę na obiedzie, jej twarz przybrała wyraz irytacji, ale po tym jak mag wody zauważył, magowie powietrza nigdy nie odsyłają głodnych gości, Tenzin niechętnie pozwolił mu zostać, ku niezadowoleniu Pemy. Wraz z rodziną brała udział w gali którą Tarrlok użądził na cześć Korry w Ratuszu.

Podczas, gdy Korra rozmawiał z Jinorą i Ikki o tym, jak podejść do Mako, Pema wyszła zza zakrętu. Korra zapytał ją, jak długo ona tam była, na co Pema odpowiedział, że to była tam wystarczająco długo, aby zrozumieć sytuację. Następnie opowiedziała dla Korry historię relacji jej i Tenzina, powiadomiła Avatar że gdy szczerze powiedziała o swoich uczuciach, zaczełą spotykać się z Tenzinem. Po tym gdy Korra uciekał z kryjówki Tarrloka, Avatar wróciła na Wyspę Świątyni Powietrza, gdzie Pema powitała ją obfitym posiłkiem.

Po obiedzie, Pema i Asami myły naczynia, gdy Mako wszedł prosząc o więcej herbaty dla Korry, Asami wydawała się na niego wściekła, prosząć Pemę zżęby o tym nie rozmawiały. Później, gdy równościowcy zaczeli atakować Miasto Republikę, Pema urodziła swoje czwarte dziecko, nazywając go Rohan. Rodzina uciekła z Wyspa Świątyni Powietrza kilka minut po jego urodzeniu , kierując się dla bezpieczeństwa z dala od miasta , w celu ochrony jedynych magów powietrza .

Pema później została uwięziona przez Amona wraz z dzieckiem, podczas gdy jej mąż i dzieci zostali schwytani. Została później uratowana i połączyła się z rodziną. Dołączyła do rodziny i przyjaciół w podróży na biegun południowy, w nadziei, że Katara może przywrócić Korra magię, i ostatecznie obejrzała, jak Korra przywraca magię ziemii Lin w świątyni awatara. .

171 AG[edytujedytuj kod]

Pema cieszy się że widzi Ikki

Jakiś czas później , Pema był relaks z Tenzin , słucha się jak jej mąż rozmawiał z rodzeństwem o wakacje z dzieciństwa . Kiedy Jinora i Meelo przybył , Ikki Pema zauważyłem, że nie było z nimi . Po Pema pytanie o ich siostry , młode airbenders niechętnie wykazała , że zostały one drażni ją i Ikki uciekła . Pema skarcił zarówno dzieci , gniewnie prosząc dwa dlaczego nie mogli się dogadać better.

When Tenzin wrócił z jej najmłodszej córki następnego wieczora ,podbiegł przytulić Ikki , wyrażając jej ulgę na jej powrót . Natychmiast skierował jej uwagę na Jinora i Meelo , surowo pytaniem , czy istnieje coś, co chciał powiedzieć Ikki , zmuszając ich do apologize.A kilka dni później , była świadkiem w zachwycie , jak jej najstarszy syn zaaranżowana skrzydlate lemur katta powietrza pokazać .

Po przybyciu do świątyni Eastern Air , Pema był relaks z Rohanu i reszta jej rodziny na dziedzińcu świątyni , aż Tenzin przyjechał i ogłosił swój plan na dzień. Zanim mogli wyruszyć na zwiedzanie świątyni , Korra przybył , mile zaskakując wszystkich . Jednak, jakAvatar przypomnieć wydarzenia mieli nieodebrane przez się zamykał od świata zewnętrznego , Pema słuchał w szoku .

Pema i reszta zaszokowana ze Tenzin nie byl w swiecie duchow

Później tego samego dnia, Pema był zaskoczony jej mąż wyznaje, że nigdy nie był z duchem świata, jak była pod wrażeniem, że wszystkie dni medytacji Tenzin spędzili w Air Temple Wyspa oznaczało, że nie przeszedł wcześniej. Jednak, gdy Jinora ujawnił jej zdolność do komunikowania się z duchami, mówiąc jej duchy ważka Zajączek że było zapisać się pokazać, Pema był pod wrażeniem i dumny z jej najstarsze dziecko. Ona pozostała w świątyni ze wszystkimi swoimi dziećmi, z wyjątkiem Jinora, podczas gdy jej mąż, rodzeństwo, teściowie i Korra następnie duchy, dobre miejsce dla Awatara medytować.

Pema boi sie ze duch Jinory nie wroci

Po powrocie następnego dnia, od razu zauważyłem Pema mroczną atmosferę, że w otoczeniu swojej rodziny, a także z powodu braku jej najstarszej córki. Pytany o jej miejscu pobytu, Tenzin pokazał wciąż stanowią jej Jinora i wyjaśniając, że jej duch został uwięziony w duchu świata. Złamane serce, ona czule przytulił córkę, domagając się, jak to się stało. Jej mąż obiecał jej, że zrobi wszystko, co w jego mocy, aby doprowadzić ich córkę. Jako Tenzin, jego rodzeństwo i Korra określone w południowej Plemienia Wody, Pema i reszta jej dzieci wrócił do Air Temple Island, gdzie obserwował jak Vaatu, połączone z Unalaq, spustoszone miasta. Gdy forma energii Jinora interweniował w walce pomiędzy Korra i Vaatu Pema niepokojem wołał do córki, że musi być ostrożny.

Nowa Era[edytujedytuj kod]

Pema mowi Kyai ze Rohan ja lubi.

Po raportach rozprzestrzeniania Magow powietrza występujących na całej ziemi Królestwa, Pema patrzył, jak Asami wylądował Przyszłość Industries sterowiec na wyspie w celu Tenzin, Bumi, Jinora i resztę zespołu awatar do Ba Sing Se, choć ona pozostać w tyle Kya.

Kiedy Rohan zwymiotował na ubrania Kya za Pema uprzejmie stwierdził, że Rohan ją lubił, delikatnie kładąc mu rękę na plecach syna. Kiedy Ikki i Meelo narzekał na niesprawiedliwość, że muszą pozostać na wyspie, podczas gdy Jinora pozwolono towarzyszyć grupy do Ba Sing Se, Pema spojrzała na męża dla odpowiedzi, choć Kya szybko zażegnany napięcie. Pomachała na pożegnanie jako grupa odeszła od sterowca. W czasie ataku na Swiatynie przez gang Pema caly czas chronila swoje dzieci przed atakami.

Pema prosi o wode straznikow.

Z powrotem w komorze, w której magowie powietrza są więzieni, Opal prosi Jinora czy znalazła środki na ucieczkę, do której spółka odpowiedzi, że znajdzie sposób, aby uwolnić się wkrótce. Daw z niepokojem zauważa Bumiego i Kya bardzo rannych.Z powrotem w komorze, gdzie sa magowie posiadanych, Ikki i Meelo rozpocząć chór skarg od więźniów, którzy zaczynają zapotrzebowanie na wodę. Sfrustrowany, strażnik grozi ukarać magow którzy powodują zamieszanie, aż Pema powołuje się na poczęstunek, podkreślając, że są dzieci, wśród jeńców, jak również niemowleta. Po zwołaniu innym straży, mężczyzna zgadza się i zaczyna dawac wode, zanim zostanie ogłuszony przez podmuch wiatru od Jinory. Opal natychmiast zaczyna pracować na jej kajdanki, ale jest odkryta przez jednego ze strażników, który natychmiast zostal podbitych przez Lin Beifong. Wkrótce bloki Suyin seria pocisków ziemia z drugiej straży, który Asami niezwłocznie ogłusza z jej zelektryfikowanych rękawicy.

Charakter[edytujedytuj kod]

Pema obrzucona sniegiem przez dzieci.

Pema jest spokojną, opiekuńczą i szczęśliwą osobą, która pomaga mężowi w chwilach zamieszania lub niezdecydowania. Niemniej jednak, że wyraziła tylko niewielki dyskomfort z posiadaniem dzieci, które są magami powietrza.

Drzewo genealogiczne[edytujedytuj kod]

Kanna

Pakku

Hakoda

Kya

Sokka

Katara

Aang

Bumi

Kya

Tenzin

Pema

Jinora

Ikki

Meelo

Rohan

Ciekawostki[edytujedytuj kod]

  • Jako jedyna z osob mieszkających na Wyspie nie włada nad żadnym żywiołem.
  • Jest miłą i troskliwą osobą.
  • Roztacza wokół siebie świąteczną atmosferę.
  • Jej charakter jest przeciwieństwem Lin Beifong byłej dziewczyny Tenzina.
  • W odcinku " Witaj w Mieście Republiki " przyznała że chciała by mieć dziecko nie maga.