FANDOM

Oczyszczalnia jest zakład produkcyjny założony przez Loban z Narodu Ognia i Lao Beifong z ziemi Królestwa, dając mu rozróżnienie jest pierwszy na świecie międzynarodowy przedsięwzięcie. Położone nad największym krystalicznie depozycie poza Ba Sing Se, firma skupia się przede wszystkim na wydobycie minerałów.

Historia Edytuj

Aang saving a man

Pomimo ich argumentu, Aang i Toph udało się dobrze współpracować, aby uratować ludzkie życie w oczyszczalni.

Oczyszczalnia zostala zalozona przez Lao Brifong.Po objeździe, Aang próbował przekonywać Satoru, stwierdzając, że rafineria została bezprawnie wzniesiony na ziemi, która była kiedyś święte Nomadów Powietrza i obwinia fabrykę na zanieczyszczenia z pobliskiej rzeki. Toph bronił fabryki wierząc oświadczenie że Satoru rafinerii nie było winić za zanieczyszczenia, a także wspieranie poglądu, że rafineria była przyszłość. W argumencie wywiązała, trzęsienie ziemi wybuchła powodując jedną z maszyn, aby działać prawidłowo i powodują znaczne szkody w fabryce strzelając gliniane pociski w każdym kierunku. Toph udało się ją zamknąć, niszcząc maszynę dziesięć tysięcy zablokuj całkowicie ku niezadowoleniu.Aang i akolitów powietrza udają się do pewnego drzewa - sam jeden, w którym Aang jadl z Gyatso. Kiedy przyjechali, zdają sobie sprawę, że zostało wycięte. Aang próbuje ukryć swoje rozczarowanie, optymistycznie Wybierając się do świętowania w tym samym miejscu, co okazuje się być w środku restauracji.Sokka i Katara są jeszcze na zewnątrz, Sokka drwi z Yeh-Lu. Sokka usuwa go po błaga Yeh-Lu, ale nie jest w stanie zrobić to wyjść, co w nim rzucając bombę z dala. Wybucha po drugiej stronie rzeki, ujawniając tajne przejście pod fabrykę. Katara i Sokka udaja się do zbadania, pozostawiając Rhinos Rough zamrożonych.Rodzeństwo odkrywaja szyb, który jest przetwarzany przez co najmniej kilkunastu pracowników.Zdaja sobie sprawe ze to powoduje zanieczyszczenia w rzece.Rodzenstwo widzi Nuthe i Nyioki ktore mowia ze maja tylko ta prace i nie chca ja stracic.

W tym czasie Zamówienia Lao każdy zostawić dla własnego bezpieczeństwa, ale Loban nie zgadza sie. Kachi rzuca włócznią, a ostrze metalowe osadza się w słup, powodując jej pęknięcie i jaskinia zaczyna się kruszyć. Sokka i Nutha udało się wydostać, a także szeregu innych górników jednak wszyscy pozostają uwięzione pod ziemią. Aang i akolitów spieszyć z restauracji do pomocy, spotkanie z Sokka poza fabryką. On i magowie ziemi warstwę brudu dalej, mając nadzieję, aby móc dotrzeć do swoich przyjaciół, jednak Katara mówi mu, aby nie uzywal magi ziemi; wszyscy są żywi, ale tylko ze względu na Toph.

Opis Edytuj

Exterior de la refinería

Poza rafinerii.

Rafineria jest opisany jako największego złoża kopaliny poza Ba Sing Se na wsi w mieście, Królestwo Ziemi, w pobliżu morza Mo CE jest on chroniony przez metalowy płot, a jednostki straży patrol Masters Ziemia Podstawy intruzami.Poza rafinerią jest głównie w kolorze szarym, z miedzi, która jest szczegółowo w drzwiach i oknach. Duże kominy wystające z różnych punktów, z których niektóre są opatrzone logo firmy.

Produkcja Edytuj

Refinery interior

Rozni Magowie pracujacy w fabryce

Wnętrze obiektu zawiera dwa duże linie produkcyjne, z których oba są wielopoziomowe systemy składające się z wielkich pieców i taśm przenośnikowych.Linia produkcyjna zatrudnia starszych giętarki którzy przechodzą intensywne szkolenia Całoroczne przedstawiający odpowiednie metody ekstrakcji, aby ulepszyć kryształy z surowej ziemi. Magowie Ziemi zmiażdżyć rud i wyodrębnić bogate w związki mineralne które waterbenders traktować w roztworze do oczyszczenia.Magowie Ognia zakończyć proces podgrzewania pieców do wytapiania co ułatwia dalsze poprawia kryształów.

Ciekawostki Edytuj

Emblema de la refineria

Godło rafinerii

  • Strażnicy rafinerii korzystać podobne do tych używanych przez siły policyjne mundury Republika Miasto Metal kontroli.
  • Nazwa na logo rafinerii "泥土 火 公司" dosłownie tłumaczy się jako "Ziemia Ognia Spółki."