Oczyszczalnia jest zakład produkcyjny założony przez Loban z Narodu Ognia i Lao Beifong z ziemi Królestwa, dając mu rozróżnienie jest pierwszy na świecie międzynarodowy przedsięwzięcie. Położone nad największym krystalicznie depozycie poza Ba Sing Se, firma skupia się przede wszystkim na wydobycie minerałów.

Historia[edytujedytuj kod]

Pomimo ich argumentu, Aang i Toph udało się dobrze współpracować, aby uratować ludzkie życie w oczyszczalni.

Oczyszczalnia zostala zalozona przez Lao Brifong.Po objeździe, Aang próbował przekonywać Satoru, stwierdzając, że rafineria została bezprawnie wzniesiony na ziemi, która była kiedyś święte Nomadów Powietrza i obwinia fabrykę na zanieczyszczenia z pobliskiej rzeki. Toph bronił fabryki wierząc oświadczenie że Satoru rafinerii nie było winić za zanieczyszczenia, a także wspieranie poglądu, że rafineria była przyszłość. W argumencie wywiązała, trzęsienie ziemi wybuchła powodując jedną z maszyn, aby działać prawidłowo i powodują znaczne szkody w fabryce strzelając gliniane pociski w każdym kierunku. Toph udało się ją zamknąć, niszcząc maszynę dziesięć tysięcy zablokuj całkowicie ku niezadowoleniu.Aang i akolitów powietrza udają się do pewnego drzewa - sam jeden, w którym Aang jadl z Gyatso. Kiedy przyjechali, zdają sobie sprawę, że zostało wycięte. Aang próbuje ukryć swoje rozczarowanie, optymistycznie Wybierając się do świętowania w tym samym miejscu, co okazuje się być w środku restauracji.Sokka i Katara są jeszcze na zewnątrz, Sokka drwi z Yeh-Lu. Sokka usuwa go po błaga Yeh-Lu, ale nie jest w stanie zrobić to wyjść, co w nim rzucając bombę z dala. Wybucha po drugiej stronie rzeki, ujawniając tajne przejście pod fabrykę. Katara i Sokka udaja się do zbadania, pozostawiając Rhinos Rough zamrożonych.Rodzeństwo odkrywaja szyb, który jest przetwarzany przez co najmniej kilkunastu pracowników.Zdaja sobie sprawe ze to powoduje zanieczyszczenia w rzece.Rodzenstwo widzi Nuthe i Nyioki ktore mowia ze maja tylko ta prace i nie chca ja stracic.

W tym czasie Zamówienia Lao każdy zostawić dla własnego bezpieczeństwa, ale Loban nie zgadza sie. Kachi rzuca włócznią, a ostrze metalowe osadza się w słup, powodując jej pęknięcie i jaskinia zaczyna się kruszyć. Sokka i Nutha udało się wydostać, a także szeregu innych górników jednak wszyscy pozostają uwięzione pod ziemią. Aang i akolitów spieszyć z restauracji do pomocy, spotkanie z Sokka poza fabryką. On i magowie ziemi warstwę brudu dalej, mając nadzieję, aby móc dotrzeć do swoich przyjaciół, jednak Katara mówi mu, aby nie uzywal magi ziemi; wszyscy są żywi, ale tylko ze względu na Toph.

Opis[edytujedytuj kod]

Poza rafinerii.

Rafineria jest opisany jako największego złoża kopaliny poza Ba Sing Se na wsi w mieście, Królestwo Ziemi, w pobliżu morza Mo CE jest on chroniony przez metalowy płot, a jednostki straży patrol Masters Ziemia Podstawy intruzami.Poza rafinerią jest głównie w kolorze szarym, z miedzi, która jest szczegółowo w drzwiach i oknach. Duże kominy wystające z różnych punktów, z których niektóre są opatrzone logo firmy.

Produkcja[edytujedytuj kod]

Rozni Magowie pracujacy w fabryce

Wnętrze obiektu zawiera dwa duże linie produkcyjne, z których oba są wielopoziomowe systemy składające się z wielkich pieców i taśm przenośnikowych.Linia produkcyjna zatrudnia starszych giętarki którzy przechodzą intensywne szkolenia Całoroczne przedstawiający odpowiednie metody ekstrakcji, aby ulepszyć kryształy z surowej ziemi. Magowie Ziemi zmiażdżyć rud i wyodrębnić bogate w związki mineralne które waterbenders traktować w roztworze do oczyszczenia.Magowie Ognia zakończyć proces podgrzewania pieców do wytapiania co ułatwia dalsze poprawia kryształów.

Ciekawostki[edytujedytuj kod]

Godło rafinerii

  • Strażnicy rafinerii korzystać podobne do tych używanych przez siły policyjne mundury Republika Miasto Metal kontroli.
  • Nazwa na logo rafinerii "泥土 火 公司" dosłownie tłumaczy się jako "Ziemia Ognia Spółki."