Ming-Hua – mistrzyni Magii Wody, uciekinierka i członkini Czerwonego Lotosu . Jest niezwykła, ponieważ wodę może kontrolować, mimo braku rąk. Zamiast rąk tworzy wodne macki. Wcześniej była przetrzymywana we więzieniu o zaostrzonym rygorze nad wulkanem, monitorowanym przez stowarzyszenie Białego Lotosu, dopóki nie uciekła z pomocą Zaheera i Ghazana w 171 AG . [3] Została zabita przez Mako, po skierowaniu błyskawicy, która została poprowadzona przez liczne macki przyłączone do jej ciała.

Historia[edytujedytuj kod]

Więzienie i ucieczka[edytujedytuj kod]

W 158 AG Ming-Hua była zaangażowana w próbę porwania Awatar Korry, co doprowadziło do jej zatrzymania w celi znajdującej się nad wulkanem, która pozbawiła ją jakiegokolwiek źródła wody. [3] Pozbawiona wszelkiej rozrywki, zajęła się tworzeniem opowieści o strażnikach. [13] Trzynaście lat później została wyzwolona przez Zaheera i Ghazana po ataku na więzienie podczas którego dostała wystarczającą ilość wody, aby stworzyć przypominające macki protetyczne ramiona umożliwiające jej ucieczkę. Przy użyciu wody do otwarcia swojej celi, Ming-Hua użyła swoich macek, aby pomóc Zaheerowi i Ghazanowi w pokonaniu pozostałych wartowników. Gdy wszyscy strażnicy zostali unieruchomieni, Ming-Hua podziękowała towarzyszom za uwolnienie jej, stwierdzając, że pochlebia jej wyzwolenie jako pierwszej przed P'Li, dziewczyną Zaheera. Następnie cała trójka wyruszyła w kierunku Północnego Plemienia Wody, aby uwolnić P'Li, ostatniego członka swojej grupy. 

Uwolnienie P'Li[edytujedytuj kod]

Ming-Hua wydostaje P'Li z wiezienia.

Krótko po przybyciu do więzienia P'Li pod osłoną śnieżycy, Ming-Hua zaczyna szybko pędzić w stronę obiektu, unikając serii lodowych pocisków od Desny i Eski. Po pokonaniu strażników, Ming-Hua zamroziła metalowe drzwi, czyniąc je wystarczająco kruchymi, aby można było je otworzyć przy pomocy magii wody. Natychmiast uwolniła P'Li i obie ruszyły z powrotem na powierzchnię, gdzie pokonały resztę swoich przeciwników, zanim uciekły z Zaheerem i Ghazanem.

Tropienie Awatara [edytujedytuj kod]

W celu wyjechania z miasta Ming-Hua straszy kierowce.

W opuszczonym kompleksie apartamentów zajęły przez winorośli spirytusowych znajdujących się w Miescie, Zaheer i jego gang dyskutuja, jak iść do przodu z planami. P'Li karci Zaheera do narażania się na wyspie i narażania pobytu grupy, stwierdzając, że incydent skłonił policję i zaczeto ich szukać. W świetle ostatniej imprezy, Ghazan pyta, czy grupa powinna kontynuować swój plan zaatakowania prezydenta Raiko, operacji, które Zaheer decyduje opóźnić, aby skupić się na określaniu wyjście z miasta. W tym celu grupa tworzy zasadzke na kierowce ciężarówki, którego Ming-Hua grozi przemycić.

Gang Zaheera kiedy zbliza sie do mostu zatrzymuja go policjanci ktorzy chca sprawdzic co ma w pojazdzie kerowca caly spocony wychodzi z auta i nagle ucieka . Policjanci otwieraja samochod tam Zaheer atakuje magia powietrza, gang ucieka a za nimi policja Ghazan topi ziemie a P'Li atakuje magia ognia. Gang ucieka.

W lesie poza Miastem, Ghazan, Ming-Hua oraz P'Li dyskutuja jak znaleźć Avatara natomiast Zaheer medytuje.Mag wody wyraża swoje ubolewanie z powodu tego ze nie wziąwszy policjanta jako zakładnika w celu przesłuchanai dla pobytu Korra, ale P'Li uspokaja ja , i że znajda ja w odpowiednim czasie. Wkrótce potem, Zaheer otwiera oczy i pokazuje, że wie, gdzie Korra jest, ogłaszając, że Avatar jest w Sao Fu z Klanem metalu.

Ming-Hua mowi Gangowi ze ich plan nie wypalil.

W nocy, Zaheer i jego współpracownicy ostatecznie udają się do gościnnyc przez osiedle Suyin Beifong. Pomimo ich wysiłków, aby pozostać niezauważonym, czterech zaskoczyli Pabu, który zaczyna płakać w niebezpieczeństwie mimo początkowo odrzucony przez Bolina. Poza pokój Korra, w Ming-Hua wykorzystuje lód wyciąć małe krążki z okna, pozwalając Zaheerowi ujarzmic Naga. Kiedy pies zostal sparaliżowany, Korra budzi się i zdaje sobie sprawę z obecności grupy. Ona próbuje użyć magi ognia i atakować swoich przeciwników, ale strzał z rzutka w procesie, paraliżuje ją natychmiast i pozwala Ghazanowi do przeprowadzenia jej na ramionach. Poza Bolin i pokoju Mako, Pabu zauważa czterech przestępców ponownie, wołając. Dwaj bracia wychodza na zewnątrz i atakuja czterech przestępców, ale są natychmiast atakowani wszystkimi zywiolami.Zamieszanie na zewnątrz powoduje, że strażnicy dzwonia syrena ostrzegawczą i świecą kilka reflektorów na czterech przestępców, co skłoniło Ming-Hua, aby zauważyć, że próba Grupy, wykorzystać element zaskoczenia nie powiodła się. P'Li zaczela strzelać kilka promieniami spalania zmierzające w stronę strażników, jak i dwóch braci.

Ming-Hua probuje zatrzymac Lin.

Bolin i Mako są wyrzucane z powrotem pod wpływem podmuchu, z drugiej strony twierdząc, że nie moga pozwolić na czterech przestępców do opuszczenia miasta z Korra. Asami uczestniczy z braćmi. Suyin i inni członkowie klanu metalu zaczynają śledzić grupe, skutecznie zatrzymując Zaheer i jego współpracowników wewnątrz prowizorycznej metalowej więzienia.Strażnik zamawia czterech przestepcow. Suyin kaze im poddać sie i uwolnić Avatara, tak jak ziemia otaczająca zaczyna się obracać w fosie wypełnionej lawą. Bolin wyraża emocje widząc lawe, ale wkrótce zdaje sobie sprawę, że zdolność Ghazan będzie utrudniać im odzyskanie Korry.

Zaheer próbuje użyć magi powietrza na pokrycie siebie i swoich współpracowników w chmurze dymu, ale jest ograniczony z przewodów metalowych. Kilka strażnikow próbują podporządkować sobie magie powietrza, bezskutecznie. Liczne próby przekroczenia fosę okazać sie nieskuteczne, Suyin i Lin Beifong tworza kopule , Bolin, aby tymczasowo ogłuszyl P'Li uderzając w jej trzecie oko z ziemi. Pomimo problemów nieporozumienia, Bolin udaje się zablokować chi P'Li, podczas gdy dwie siostry zabrac Korre, ku oburzeniu Zaheer . Pomimo prób w magii powietrza, Zaheer ostatecznie jest uziemione przez Suyin, która używa odłamka metalu by przebić jego szybowiec. Zdając sobie sprawę, że nie udało im się, Zaheer wywołuje dużą kopułę powietrza, przez ktora uciekaja.

W gospodzie, Ming-Hua realizuje Mako podczas gdy Bolin próbuje bronić się przed atakami Ghazan. Mako zostaje przykuty do sciany przez macki Ming-Hua. Tymczasem Ghazan strzela trzema pociskami w kierunku Bolina, który skacze do basenu z wodą dla bezpieczeństwa. Ming-Hua mówi Ghazanowi by realizować Asami, lapia ja i wsadzaja do wiezienia ziemi.

Ming-Hua zaczyna atak wielkimi mackami wodnymi.

Bumi był na dziedzińcu z innymi gdy Tenzin i Meelo zbliżyli się do niego, ostrzegając go, że Zaheer i gang przyjechał i że musi zaczac akcje ewakuacji. Bumi udał się do pokoju medytacji gdzie Kya, Opal medytowaly, Bumi ostrzegl je. Jednak wszyscy wkrótce zostali otoczeni i zebrani by Zaheer, Ghazan i Ming-Hua;Powiedzieli im ze beda bezpieczni kiedy beda pracowac z nimi. Tenzin sie nie zgodzil i zaataowal. Bumi w czasie walki z Ming-Hua zostal zepchniety w przepasc razem z Kya. Meelo, Jinora i Ikki probowaly pomagac w walce. Kai walczyl z P'Li jednak ona wrzucila go w przepasc. Jinora zalamala sie kiedy zobaczyla Kaiego spadajacego.

Jako część podstępu nakłonienia do poddania się Korry, Ming-Hua używa Magi Wody by stworzyć kilka postaci ludzkich.

Mako, Bolin i Asami spotykają Ghazan w Północnej Świątyni Powietrza, gdzie prowadzi ich do pobitego Tenzina i, co wydaje się być magowie powietrza zakładnikami. Mako dzwoni do Korry ktorej mowi ze magowie powietrza to tylko marionetki Ming-Hua. Oszustwo Zaheera powoduje, ze Korra walczy mimo wszystko, z Tonraqiem i Metalem Klanu. Po krótkiej walce, Ghazan i Ming-Hua zostawiaja Mako, Bolina, Asami i Tenzina w lawie, Bolin buduje prowizoryczne tunele by uniknąć lawy. Pomimo jego starań, Tonraq jest wyrzucany z klifu, ale uratowany przez Kuvira, natomiast Su zabija P'Li przez uszczelnienie głowę z metalu w trakcie spalania. Zaheer rani Lin i Su, ucieka z Korra.

W jaskiniach w pobliżu Północnej Świątyni Powietrza, ujęta Korra grozi do końca życia członków gangu , co skłoniło Zaheer przypomnieć jej, że nie może uwolnić się od jej platynowych ograniczeń. Ona zauważa, że gang chce ja otruc, Korra nieuchronnie wchodzi w stan Awatara, w celu utrzymania się przy życiu, w którym to momencie gang by ją zakończyć, zapewniając, że cykl Avatara zostaną podzielone. On powtarza cele porządku i stwierdza, że śmierć Korry będzie zapoczątkowaniem nowej ery "prawdziwej wolności", nie wiedząc, że Jinora jest świadkiem wydarzenia rozwijającego się w pobliżu. Zrozpaczona, wraca do swojego ciała.

Powrót w komorze komórek Korra, Zaheer nakazuje członkom gangu do administrowania trucizny. Korra zaczyna sie uwalniac magia metalu. Korra oczy zaczynają się świecić od razu, co skłoniło Ming-Hua przygotować swoje macki i Ghazan, tworząc pulę lawy pod spodem Korry. Pokładzie Oogi członkowie zespołu Avatara śledza Kai próbując znaleźć brakującego maga jak również Korre. Kai ostatecznie prowadzi grupę do jaskini ozdobiona licznymi rzeźbami koczowniczych mnichów i mniszek. Tenzin obiecuje znaleźć brakującego maga, przed wyruszeniem do jaskini wraz z innymi do wyszukiwania.

Korra zaczyna mieć halucynacje, trucizna przejmuje jej ciało, widząc Zaheera widzi Amona , który przypomina jej, że świat nie potrzebuje już Avatara. Ona również dostrzega Ghazan przekształconego w Unalaqa, który powtarza punkt Amona i wzywa Korre do poddania się. Ming-Hua nagle pojawia się przekształcona w Vaatu, który Drwi z Korry.

Ming-Hua zostaje porazona przez Mako.

Nie można oprzeć się dłużej, w końcu wchodzi Korra w Stan Awatara, co skłoniło Zaheera zamówić innych członków gangu ją zniszczyć. Po wywołanym jej mechanizmem obronnym, Korra łatwo odbija atak Ming-hua i ogłusza ja przez zatrzaskująca ją o ścianę. Zaniepokojony, Tonraq wyrusza, aby pomóc córce podczas gdy Bolin i Mako bitwa z Ghazanem i Ming-Hua. Po realizacji Zaheer, Korra bezskutecznie próbuje uderzać z serii niszczycielskich ataków magi ziemi jako Tenzin. Niedługo potem pojawia sie Tonraq i wzywa innych do pomocy.

Poza jaskiniami, Zaheer kontynuuje ataki na Korre poprzez manewrowanie w powietrzu iw końcu udaje mu się uderzyć Korre, która wali się na ziemię. Korra podnosi sie i rozpędza się do niego i przygotowuje się do strajku, ale ona znow spada na ziemię po truciznie.Mako i Bolinowi udalo sie pokonac Ghazana. W tym czasie Zaheer probuje udusic Korre i zniszczyc cykl jednak pojawia sie Lin i Suyin zatrzymuja Zaheera, Jinora rusza do Korry, wywoluje silne tornado i wygrywa bitwe.

Magia[edytujedytuj kod]

Ming-Hua zaatakowala Kya z jej wąsów wodnych, które zostały przekształcone w lod, wystarczająco ostre, aby przebić się przez skały.

Ming-Hua jest mistrzem magii wody. Jej technika polega na zaskoczeniu przeciwnika , w suchych miejscach zawsze ma wode w postaci macek. Potrafi szybko sie przemieszczac, tworzyć wielkie fale i wyrwać metalowe drzwi z zawiasów.

Jako świadectwo jej umiejętności, Ming-Hua jest w stanie utrzymać jej macki wody podczas wykonywania innych wyczynów , jak była w stanie stworzyć kulę wody, pułapkę Bolina i jednoczescie trzymac Mako.Zakres jej zaradność jako jest również oczywisty, jej wykorzystania ciała jako broni w ogóle, jak ona jest w stanie zebrać wystarczająco dużo rozpędu, aby włączyć się do drążenia tuneli. W czasie ataku na swiatynie Ming-Hua wygrywala z Kya i stworzyla wiele macek wokol siebie.