FANDOM

Magia Piasku to alternatywny styl gięcia ziemi, który został zaadaptowany do użycia na Pustyni Si Wong przez ludzi tam mieszkających. Poruszają się oni szybko po pustyni na wyspecjalizowanych drewnianych żaglówkach, które są napędzane przez zginanie miniaturowych, znajdujących się za ich żaglami burz piaskowych. Ponieważ piasek jest osadem, który przemieszcza się w strumieniach, ich styl bardziej przypomina zginanie powietrza i wody niż zginanie ziemi. Sugeruje się, że większość, jeśli nie wszyscy, magowie ziemi są w stanie łatwo zginać piasek, ale ze względu na luźny charakter piasku, nie jest to łatwe przejście dla przeciętnego maga ziemi. Magowie piasku są w tym zakresie szczególnie biegli ze względu na swoje szczególne siedliska. Po wydarzeniach na pustyni Si Wong, Toph praktykowała zginanie piasku, osiągając nad nim mistrzostwo, które pozwoliło jej stworzyć niezwykle szczegółową, miniaturową wersję piasku Ba Sing Se. Podobnie można zagęścić piasek do postaci stałej i grubej.  Magowie piasku użyli tej techniki, kradnąc Appa.

Znani Magowie Piasku:

  • Toph Beifong 
  • Sha-Mo
  • Ghashiun