FANDOM

HISTORIA

Urodzona przez Toph Beifong dwie dekady po wojnie stuletniej, Lin odziedziczył ziemską sprawność matki i ostatecznie opanował sztukę i dwie jej umiejętności, magia metalu i sens sejsmiczny. Ze względu na to, że dzieciństwo Toph było nieustannym ograniczeniem, dała Lin i jej przyrodniej siostrze, Suyinowi, znacznie więcej swobody, chociaż nie ujawniała im tożsamości swoich ojców, problem, który niepokoił Lin przez większość jej życia. Beztroskie rodzicielstwo Toph doprowadziło Lin i Suyina do rywalizacji o jej uwagę. Lin później poszła w ślady matki i dołączyła do policji w mieście Republiki.

Po wstąpieniu do Republiki City Police Force pewnego dnia wróciła do domu w 138 AG ,by zauważyć, że Suyin pomija szkołę i spotyka się z podejrzanymi przyjaciółmi. Po konfrontacji z nią Suyin powiedziała mu, że to nie jest jej sprawa. Lin powstrzymała ją przed wyjazdem i powiedziała, że ​​rujnuje jej życie, co skłoniło jej przyrodnią siostrę do odpowiedzenia, mówiąc, że przynajmniej miała życie, zanim porzuciła wściekłą Lin.
Lok