FANDOM

Air Nomads emblem
Momo eats a moon peach

Momo zjada księżycową brzoskwinię.

Księżycowa brzoskwinia to blady, okrągły owoc rodzimy dla kultury Nomadów Powietrza, ale można znaleźć go także w Królestwie Ziemi.[1] Jest ulubionym przysmakiem Momo.

Historia Edytuj

Księżycowe brzoskwinie znajdowały się wśród owoców, które Momo przyniósł Socce podczas pobytu w Południowej Świątyni Powietrza. Jednak zanim chłopak zjadł ostatnią brzoskwinię, Momo zerwał się i zabrał mu ją.[2]

Księżycowe brzoskwinie zostały wspomniane przez Katarę, kiedy próbowała uspokoić Appę, który był zaniepokojony tajemniczym zniknięciem Aanga i Sokki w Świecie Duchów.[1]

Ciekawostki Edytuj

Moon peach tree

Niebieskie drzewo, na którym rosną księżycowe brzoskwinie.

  • W polskiej wersji językowej, księżycowe brzoskwinie znane są także jako "dzikie brzoskwinie".[1]
  • Księżycowe brzoskwinie pojawiają się także w grze wideo. Podczas gdy Drużyna Awatara odwiedza wioskę położoną w lesie Królestwa Ziemi, Momo jest używany, aby dostać się do niebieskiego drzewa i zebrać sześć księżycowych brzoskwiń, którymi później należy nakarmić głodnego Appę.
  • Księżycowa brzoskwinia bardzo przypomina brzoskwinię z rzeczywistego świata.

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj