FANDOM

URN icon
Ten artykuł dotyczy zespołu walk magicznych. Szukając wyspy zlokalizowanej w pobliżu Miasta Republiki, zobacz Wyspa Czerwonych Piasków.
Królikogury z Czerwonych Piasków to jeden z zespołów walk magicznych składający się z liderki Adi oraz Uli i Umi.[1] Jest to jedyna drużyna składająca się jedynie z kobiet, która dotarła do mistrzostw turnieju w 170 AG.[2]

Historia Edytuj

Królikogury z Czerwonych Piasków stanęły przeciwko Ognistym Fretkom podczas meczu otwierającego turniej. Walczyły zaciekle, ale ich przeciwnicy od początku zdobyli przewagę. Drużyna przegrała wszystkie trzy rundy, pozwalając Fretkom przejść do ćwierćfinału turnieju mistrzostw.[1]

Członkowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Podobnie jak w inne zespoły walk magicznych, Królikogury otrzymały specjalny doping od swoich pasjonatów. Ich fani trzymali plakaty z rysunkami trzech kopiących królikogurów, aby zaprezentować ich entuzjazm.[1]
  • W grze Welcome to Republic City, magie członków zespołu zostały pomieszane. Adi została przedstawiona jako mag ziemi, Ula jako mag wody, a Umi jako mag ognia.[2]
  • Królikogury to jedyny znany zespół walk magicznych, który składa się jedynie z kobiet.

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 DiMartino, Michael Dante, Konietzko, Bryan (scenariusz) & Dos Santos, Joaquim, Ryu, Ki Hyun (reżyseria). (5 maja 2012). "Duch współzawodnictwa". Legenda Korry. Sezon 1. Odcinek 5. Nickelodeon.
  2. 2,0 2,1 The Legend of Korra: Welcome to Republic City. Nickelodeon (20 kwietnia 2012). Źródło na kwiecień 20, 2012.