FANDOM

Kori Morishita  była córką Morishita, burmistrza Yu Dao, i jego żony. Chcąc ochronić swój dom posunęła się nawet do próby zamachu na Władcę Narodu Ognia Zuko. Jej matka była magiem ziemi i odziedziczyła po niej zdolności.

Historia Edytuj

Kori nadal swój związek z drwin po wybrał na bok z Yu Dao Oporu. Gdy Aang i Katara wrócił do Yu Dao zachęcić Koloniści ewakuować , Kori , wraz z innymi członkami ruchu oporu , zaatakowali ich z asortyment broni , przy założeniu, że przybył , aby zmusić ich do opuszczenia swoich domów . Aang przystąpił do informowania ich o prawdziwym powodem ich przyjazdu, ale Kori był zniechęcony , i chwalił się , że mogą obsługiwać bojowników o wolność . Jednak , kiedy Aang ujawnił, żekról i jego armia Ziemi maszerowały w kierunku Yu Dao, próbowała przekonać Aang , aby pomóc im w walce z Królem Ziemi , aczkolwiek bezskutecznie . W ostateczności , Kori przedstawił Emblemat do Yu Dao rozdziale Dziennika Avatar Aang Fan Club , ale jej plan obróciła się , jak " się działalność fanek tylko dalsze zestalony opinię Aang , żeYu Dao Koloniści należało removed.When Wolność
Kori fighting How

Kori walczy z How

myśliwce naruszyły ścianę z wiertarki , szydzi niechętnie wprowadzane Kori do Smellerbee . Próby powodu z Freedom Fighters zakończyła się niepowodzeniem , jakpotyczka wywiązała między Yu Dao opór i Freedom Fighters . W tym samym czasie , wojska zarówno Królestwa Ziemi i Narodu Ognia przyjechał i zaczął walkę . Ogólne Jak wszedł do bramy miasta i zażądał poddania kolonistów . Kori odmówił współpracy i rzuciła w niego młotkiem meteorytów , tylko na jej przeciwnika, aby go rozbić . Bitwa skończyła się, gdy wszedł do Aang Avatar państwo , stosować earthbending aby podnieść Yu Dao z bitwy , zapisywane Lord Ognia Zuko , i udało się rozumieć z Ziemi Króla oszczędzić Yu Dao . Po rozwiązaniu narastającego kryzysu i porozumienia między Zuko i Ziemi Króla Kuei , Kori uczestniczył w spotkaniu w miejscu gubernatora Yu Dao, wraz z szyderstwem , jej rodziny , Avatar Aang , Zuko i innych dostojników , aby omówić przyszłość miasto.
Yu Dao election

Kori oglasza winiki wyborow Yu Dao.

Ostatecznie zdecydowano, aby mieszkańcy Yu Dao wybrać nowego rządu koalicyjnego w 102 AG. Kori radośnie ogłosił wyniki tych wyborów w pałacu miasta, prezentując zarówno Królestwo Ziemi i Narodu Ognia przedstawicieli do zmontowanego tłum.

Umiejetnosci Edytuj

150px-Kori's meteor hammer

Kori atakuje Zuka

Kori przeszkoleni i praktykował swoje zdolności w dużym stopniu w całej jej dzieciństwa, staje wykwalifikowanych earthbender. Ona łączyć swoje umiejętności zginania jej meteorów młotkiem. Przy użyciu broni wykonany z rocka, była w stanie wykorzystać jej zginanie kontrolować kierunki ataku, dzięki czemu jej większe zagrożenie.

Rodzina Edytuj

Morishita

Pani. Morishita

Kori