FANDOM

250px-Fire Nation colony

Kolonie

Kolonie Narodu Ognia byli zbiorowiskiem terytorium Królestwa Ziemi zaludnionych i regulowanych przez obywateli Narodu Ognia podczas sto lat wojny. Po wojnie, nowe osiedla rozpuszcza zgodnie z Ruchu Harmonia Restoration, choć komplikacje polityczne doprowadziły do ​​połączenia ze starszych kolonii w Wielkiej Rzeczypospolitej Obojga Narodów.

Historia Edytuj

Fire Nation colonies map

Aang Pokazuje Kolonie

Po ludobójstwa Air Nomad , Sozin skupił się na Ziemi Królestwa . Wiele kolonie powstały na całym kontynencie , a ich populacja stale wzrasta ze względu na agresywne działania w zmuszając obywateli do wyjazdu do Królestwa Ziemi .  Jako siły Narodu Ognia wkroczyła wiele terytoriów Królestwo Ziemi , te kolonie wzrosła do zamożnych osiedli i obsługiwane wysiłek wojenny Narodu Ognia poprzez suplementu żywności i dostaw wojennych .Dziesiątki tych kolonii powstały na kontynencie Ziemia Brytania . Jak większość populacji z powrotem do domu , ci obywatele Narodu Ognia obsługiwane wysiłek wojenny , i karmiono różnych form propagandy używane zaszczepić wsparcia z przednimi wojsk liniowych. Często Skorzystali z życia w zamożnych Królestwa Ziemi pozbawiając rdzennych ich zasobów i wprowadzenie ich do pracy na ich rzecz . Sto lat pozakończeniu wojny , Zuko został koronowany nowy ogień Pana , i zapowiedział erę pokoju , aby rozpocząć , w których będzie dążył do przywrócenia honoru Narodu Ognia.