FANDOM

Earth Kingdom emblem
Ten artykuł dotyczy dziewczynki spotkanej przez drużynę Awatara. Jeżeli szukasz córki Awatar Kyoshi, zobacz Koko (córka Kyoshi).
Koko to ośmioletnia[2] dziewczynka pochodząca z wyspy Kyoshi.

Historia Edytuj

Gdy Aang przybył na wyspę Kyoshi, Koko i inne dziewczynki z wioski szybko zakochały się w nim. Szybko stała się przewodniczącą fanek młodego Awatara, które na krok nie odstępowały go podczas jego wizyty; wiwatowały pod jego oknem, chodziły za nim i patrzyły na niego z podziwem. Później, gdy artysta malował portret Aanga, Koko jako pierwsza dołączyła do niego, chcąc być uwieczniona na obrazie ze swoim idolem, a wkrótce dołączyły do nich inne dziewczyny, ku irytacji malarza.

Koko i jej przyjaciółki towarzyszyły Aangowi, kiedy ten chciał zaimponować im, ujeżdżając unagiego. Jednakże, zmęczone czekaniem, dziewczynki odeszły zanim morskie stworzenie pojawiło się.

Gdy Zuko zaatakował wyspę Kyoshi w poszukiwaniu Awatara, Katara zaprowadziła Koko i jedną z jej przyjaciółek do domu, dla bezpieczeństwa.[3]

Jakiś czas później, gdy Katara i Sokka powrócili na wyspę w poszukiwaniu wskazówek, które mogłyby uniewinnić Aanga, Koko była mocno rozczarowana, a nawet zła na wieść, że maga powietrza nie ma z nimi, podobnie jak reszta mieszkańców wioski.[1]

Osobowość i cechy charakteru Edytuj

Koko jest młodą, ale pewną siebie dziewczynką, która za wszelką cenę pragnie przykuć uwagę Aanga. Nie lubi czekać i nie boi się tego wyrażać; na przykład, gdy Aang rozmawiał z Katarą przed zabraniem dziewczynki na przejażdżkę na Appie, Koko była zniecierpliwiona i gniewnie zapytała, dlaczego rozmowa trwała tak długo. Należała do fanklubu Aanga i nazywa młodego Awatara "Aangusiem".

Występy Edytuj

Awatar: Legenda Aanga Edytuj

Księga I: Woda (水) Edytuj

Księga II: Ziemia (土) Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ubrania noszone przez Koko i jej przyjaciół są podobne do strojów Plemienia Wody.
  • Dziewczynka została nazwana po córce Kyoshi, Koko.[4]

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 O'Bryan, John (scenariusz) & MacMullan, Lauren (reżyseria). (28 kwietnia 2006). "Dzień Awatara". Awatar: Legenda Aanga. Sezon 2. Odcinek 5. Nickelodeon.
  3. Malis, Nick (scenariusz) & Volpe, Giancarlo (reżyseria). (4 marca 2005). "Wojowniczki z Kyoshi". Awatar: Legenda Aanga. Sezon 1. Odcinek 4. Nickelodeon.
  4. Avatar Extras dla odcinka "Wojowniczki z Kyoshi" na Nicktoons Network.