FANDOM

Azula Indifferent Jestem stumetrowym, fioletowym niedźwiedziodziobakiem z różowymi rogami i srebrnymi skrzydłami.

Poniższe informacje nie są uważane za kanon serii.

Katara - członkini i ostatni żyjący mag Wody z Południowego Plemienia Wody. Ma 14 lat. Jest córką Hakody i Kyi, która została zamordowana podczas ataku na jej wioskę. Jest młodszą siostrą Sokki. Po dotarciu na Biegun Północny razem z Aangiem trenuje Magię Wody pod okiem jej przyszłego dziadka - Mistrza Pakku. Jest ona bardzo potężną i utalentowaną mistrzynią.

HistoriaEdytuj

Urodziła się w zdewastowanym Południowym Plemieniu Wody. Wszyscy magowie wody zostali uwięzieni i złapani, więc obrona plemienia była słaba, a najazdy Narodu Ognia coraz częstsze. Gdy Katara była młoda, Południowi Najeźdźcy zaatakowali ponownie plemię wody, gdyż uzyskali informacje, że w plemieniu został jeden mag wody. Magiem wody, oczywiście, była Katara. Najeźdźcy rozpoczęli bitwę i zastraszyli ludzi, że jeżeli nie znajdą maga wody, zniszczą całe plemię. Gdy dotarli do pewnego namiotu zobaczyli Kyę - matkę Katary. Ta, przyznała się, że umie tkać wodę. Zrobiła to dla bezpieczeństwa swojej córki i całego plemienia. Śmierć matki odcisnęła na nich wielkie piętno - Katara czuła się teraz wraz z Sokką odpowiedzialna za plemię, gdyż jakiś czas później ich ojciec wyruszył na wojnę.

Występowanie w grachEdytuj