FANDOM

Fire Nation emblem
Ten artykuł dotyczy kapitana statku Azuli. Dla innych podobnych wyszukiwań, zobacz Kapitan (ujednoznacznienie).
Kapitan okrętu Azuli to dowódca okrętu królewskiego księżniczki Azuli.

Historia Edytuj

Kiedy Zuko i Iroh zostali uznani przez Ozaia za zdrajców Narodu Ognia, Władca Ognia kazał Azuli pojmać ich. Kapitan towarzyszył księżniczce w podróży.

We wczesnym etapie poszukiwań kapitan poinformował księżniczkę, że statek nie może wejść do portu ze względu na pływy. Azula chłodno zapytała, czy pływy dowodzą statkiem, co wyraźnie zmieszało mężczyznę. Księżniczka zagroziła, że wyrzuci go za burtę, kiedy nie spełni jej oczekiwań. Kapitan zgodził się wpłynąć do portu, pomimo trudności.

Gdy Azula z powodzeniem oszukała Zuko i Iroh, że ojciec chce ich powrotu do Narodu Ognia, kapitan nieumyślnie wyznał prawdę. Przypadkowo nazwał wygnanych członków rodziny królewskiej "więźniami". Zuko i Iroh natychmiast odkryli podstęp, natomiast Azula rzuciła kapitanowi śmiertelne spojrzenie. Potem Zuko wyrzucił go za burtę, aby mógł dotrzeć do siostry i walczyć z nią.[1]

Występy Edytuj

Awatar: Legenda Aanga Edytuj

Księga II: Ziemia (土) Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Twórcy pierwotnie planowali, aby Azula zabiła kapitana zaraz po jego potknięciu, ale zdecydowali, że będzie to zbyt nieodpowiednie dla młodszych widzów.[2]

Przypisy Edytuj