FANDOM

Ikem - to postać, o której dowiadujemy się z komiksu, wydanego po ukończeniu serii Awatar: Legenda Aanga. Ikem to ukochany Ursy i ojciec Kiyi.

Historia Edytuj

Ursa and Ikem

Ursa i Ikem caluja sie

Ikem dorastał w miasteczku Narodu Ognia z Hira'a i był bliskim przyjacielem Ursy. Kiedy mieli sześć lat dziewczyna kopnęła go w brzuch i wrzuciła do błota, co doprowadziło do tego, że się w niej zakochał.

Gdydwa podrósł , zaczęli spotykać i rozpoczął karierę aktorską razem w miejscowym teatrze . Gdy miał dwadzieścia jeden lat , Ikem został wrzucony do roli Cesarza i recytował swoje wiersze na pustej scenie , gdy Ursa zaskoczył , zapowiadając , że będzie w roli cesarzowej Smoka Zakochany Wśród Smoków , a on stwierdził, że mógł wreszcie spełnić swoje ambicje całe życie przed całowania Ursa z całej wsi. Chce ćwiczyć scenę całuje , każdy szuka w ich maskach i recytował swoje wiersze . Jednak , gdy doszło do momentu pocałunku , maski okazał sięprzeszkodą . Chociaż Ursa usunięto jej, Ikem odbyło wzrok i zaproponował .

Od Ursa zmieszał w pierwszym, zastanawiając się, czy jego propozycja była częścią scenariusza , zdjął maskę , jak również i przypomniał pamięć dzieciństwa chwili, gdy zakochał się w niej. Powtórzył swoją propozycję , tym razem , Ikem był zachwycony , aby otrzymać odpowiedź od Ursa potwierdzający . Dwa wspólne namiętny pocałunek . Później w nocy, Ursa wyjechał do domu , aby powiedzieć jej matkę wniosku Ikem za .

Następnego dnia , aktualności z zaangażowania księcia Ozai do Ursa dotarł Ikem , i zablokowane drogi , przez które przewóz URSA została przechodzącego . Stał na jego ziemi i zawołał do Pana Azulon Pożarnej , stwierdzając , że nie może stać i niech jego prawdziwa miłość zabrane . Strażnicy wyszedł naprzód , by go usunąć , choć zajmował wobec nich własne , pomimo korzystania tylko drewniane rekwizyty teatralne jako broni . Ursa wyszedł karetkę i powiedział mu , że nie było nic w jego mocy , co mógł zrobić , aby cofnąć decyzji , które zostały wykonane . Starał się przekonać mamę , mówiąc, że należały one razem , jakby powiedział jej, że gdyby mogła szczerze powiedzieć, że Ozai była osoba chciała poślubić , chciał iść do domu . Ursa zrobił to, co on zapytał o nią, a Ikem pozostało zdewastowane przez stronie drogi , jakkrólewski powóz odjechał .

Devastated Ikem

Ikem rozpacza po wyjezdzie Ukochanej

Po odejściu Ursa , w Ikem wycofał do lasu w ramach zapominalskich Valley, opłakując utratę swojej prawdziwej miłości . Zbudował chatkę nad rzeką , fashioned broń i zaczął nowe życie jako pustelnik . Podczas jego dobrowolnym wygnaniu , Ikem świadkiem niebieski wilk ducha pitnej z wody naprzeciwko , gdzie siedział.Matka Faces wyszedł z wody i przyznane Ikem z nową twarzą. Wrócił do Hira'a , gdzie przyjął imię Noren .

W 95 AG , wziął w Ursa po ona podeszła do wsi po jej wygnania z Narodu Ognia Pałac Królewski , choć nie od razu rozpoznać Noren jak Ikem . Podczas gdydwa jedli śniadanie następnego ranka , omawiając Miłość wśród Smoków , Ikem niechcący powiedział nazwę URSA , mimo że nie miała właściwie przedstawiła się . Jakszoku Ursa zaczął odchodzić , Ikem opowiedział swoją historię życia , umożliwiając Ursa , aby zobaczyć , że rzeczywiście był jej były kochanek .

200px-Ikem confesses his identity

Ursa i Ikem odnajduja sie

Dwie trafiły do magazynu rekwizytów , gdzieaktor wyjaśniał , jak on rozpadł się psychicznie po odejściu jego ukochaną , a później udał się do zapominalskich Valley i otrzymał swoją nową twarz i tożsamość. Zaproponował podjęcie Ursa w tym samym celu , co zgodziła się , mając nadzieję na powrót do stolicy i zobaczyć jej dzieci dorastają szczęśliwy. Ikem nie zgadzam się z tym , zastanawiając się, dlaczego ona po prostu patrzeć, jak dorastają z daleka, ale Ursa obalone z mówiąc, że jest pewien, szczęścia jej dzieci było torturą.Para udała się do zapominalskich Valley, ostatecznie przybywających przez staw , z któregoMatka wilk twarze " pili , wskazując, że były blisko ducha twarzy -obdarowywanie .

Ikem pocieszeni zasmucony Ursa , oferując przenieść swoje dzieci do Hira'a , ale jego kochanek odmówił , mówiąc , że ten sposób może umieścić miasto w niebezpieczeństwie . PotemMatka twarzach pojawił , udzielania Ursa nowe oblicze i zmiany jej wspomnienia , idwa objął po znalezieniu się nawzajem . Wrócili do Hira'a , żonaty i miałcórkę Kiyi.A dzień później , gdy on i jego rodzina jedli kolację , Ikem spotkał Zuko znowu, jakOgień Pan wrócił do domu po poznania prawdy o sekret jego matka tożsamość . Zuko , jednak początkowo nie chcieli ujawnić , czego nauczył się głośno , widząc, jak Ursa był szczęśliwy ze swojego życia jako Noriko .

Ikem encouraging Zuko

Zuko w czasie kolacji

Ikem jednak zatrzymał swojego gościa opuszczania i zachęcał go do " tego, co  on  wszedł do zrobienia " . Aktor kontynuował mówiąc, że poznał Pana Ognia w tłumie podczas Miłości wśród Smoków z powodu jego blizny , i błagał o przebaczenie , nie mówi prawdy o ochronie Ursa , którą miał przypominać to jej dawna nazwa przed Matką Faces zmieniona twarz i pamięci . Wyznał swą dawną nazwę, do której Zuko , że ich dom był tam gdzie należał , z matką, siostrą i ojcem. Ikem zatrzymał Zuko po nazwie jego ojciec , starając się powiedzieć, że to nie było tak , ale zostało przerwane , gdy Azula spadł przez sufit , chcąc zabijać Ursa .

Ikem próbował pomóc żonie , ale Sokka wezwał go do siebie i Kiyi dostać się do bezpieczeństwa .Następnego dnia rano , Ikem i jego córka siedziała przy ognisku , przygotowanie posiłku podczas Ursa i Zuko zaczął mówić o przeszłości byłego jest .

Drzewo genealogiczne Edytuj

Information icon Osobny artykuł: Rodzina królewska Narodu Ognia
Sozin

Roko

Ta Min

Azulon

Ilah

Rina

Jinzuk

Iroh

Ozai

Ursa

Noren

Lu Ten

Zuko

Azula

Kiyi

Izumi

Iroh

córka
Izumi[1]

Ciekawostki Edytuj

  • Teoretycznie Ikem należał do rodziny królewskiej, poprzez małżeństwo z Ursą.