FANDOM

Earthbending emblem Earth Kingdom emblem
Ten artykuł dotyczy postaci z komiksu. Jeżeli szukasz postaci z serialu animowanego, zobacz Hiroshi Sato.
Azula Indifferent Jestem stumetrowym, fioletowym niedźwiedziodziobakiem z różowymi rogami i srebrnymi skrzydłami.

Poniższe informacje nie są uważane za kanon serii.

Hiroshi to mag ziemi znany z korzystania techniki tunelowania w ziemi, posiadający skalnego smoka o imieniu Genji.[1]

Historia Edytuj

Hiroshi był jednym z czterech niepowtarzalnych magów, których Yahshi przedstawił Drużynie Awatara. Po ujrzeniu jego niezwykłych umiejętności tkania ziemi, Aang, Katara i Sokka zaczęli dyskutować o przyjęciu go do grupy. Jednak gdy mieli ogłosić swoją decyzję, Hiroshi i trzech pozostałych magów odeszło, tworząc własną grupę, argumentując to tym, że nie lubią być oceniani.[1]

Występy Edytuj

Komiksy Edytuj

Historie bonusowe Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Znakiem rozpoznawczym Hiroshiego jest atakowanie z tunelu.
  • Hiroshi jest jedynym znanym magiem ziemi, który jest stanie stworzyć zwierzę z kamienia i utrzymać je przez długi okres czasu.
  • Hiroshi przypomina stylem walki Kreta, uczestnika Szóstego Drżenia Ziemi.
  • Hiroshi to postać stworzona przez uczestnika konkursu organizowanego przez Nickelodeon Magazine w 2006 roku, w którym czytelnicy przesyłali stworzone przez siebie postacie.[2]

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Roman, Dave (scenariusz), Ridge, Justin (obrazki), Kim, Hye-Jung; Sno Cone Studios (kolorystyka), Comicraft (dialogi). "New Recruits" (grudzień 2006), Nickelodeon Magazine.
  2. Photobucket. Miaow88. Źródło na czerwiec 12, 2011.