FANDOM

Waterbending emblem URN icon
Hasook to pyszny i pełen temperamentu mag wody, który mieszka w Mieście Republiki. Jest dawnym członkiem zespołu walk magicznych - Ognistych Fretek.[1]

Historia Edytuj

170 AG Edytuj

Podczas meczu Ognistych Fretek z Tygrysodylami ze Złotej Świątyni, Hasook szybko stał się celem dla przeciwników, gdyż był zbyt wolny, aby robić uniki. Wkrótce zostaje zepchnięty do strefy drugiej razem z Bolinem, a potem - jako jedyny - trafił do strefy trzeciej. Odizolowany od kolegów z zespołu, nie był w stanie bronić się przed gradem ataków, przez co w końcu został zrzucony do wody.

Hasook in action

Hasook startuje w walkach eliminacyjnych razem ze swoim dawnym zespołem, Ognistymi Fretkami.

Na początku drugiej rundy Mako kazał Hasookowi wziąć się w garść i udało im się wygrać starcie, remisując z przeciwnikami. Jednak w trzeciej i ostatniej rundzie, Hasook potknął się i zderzył z Bolinem, przewracając się na niego. Chłopcy stali się łatwym celem i szybko zostali zrzuceni z areny. Mako ostatecznie udało się wygrać mecz przez nokaut, ale oskarżył Hasooka za robienie "więcej szkody niż pożytku", obwiniając go za niedoszłą przegraną. Nie mogąc znieść jego oskarżeń, wściekły Hasook opuścił garderobę.

Kiedy nadszedł czas, aby rozpocząć mecz finałowy o zdobycie miejsca w Turnieju Mistrzostw, Hasook nie pojawił się, niemal dyskwalifikując drużynę. Korra zgłosiła się w ostatniej chwili i zastąpiła go, zarówno w tym meczu oraz jako członkini Ognistych Fretek.[1]

174 AG Edytuj

Cztery lata później, Hasook pojawił się na weselu Varricka i Zhu Li, grając na klarnecie w zespole.[2]

Występy Edytuj

Legenda Korry Edytuj

Księga I: Powietrze (气) Edytuj

Księga IV: Równowaga (平衡) Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Hasook początkowo miał grać większą rolę w serialu, razem ze swoją rodziną i dziećmi, ale Bryan Konietzko zrezygnował z tego pomysłu dla oszczędności czasu.[3]
  • Pierwotnie Hasook miał być złapany przez popleczników Amona, a Korra, Mako i Bolin mieli go ratować. Jednakże później został on zastąpiony w tej scenie przez Bolina.[4]
Poprzednik
brak
Mag wody zespołu Ogniste Fretki
??? - 170 AG
Następca
Korra

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 DiMartino, Michael Dante, Konietzko, Bryan (scenariusz) & Dos Santos, Joaquim, Ryu, Ki Hyun (reżyseria). (14 kwietnia 2012). "Liść na wietrze". Legenda Korry. Sezon 1. Odcinek 2. Nickelodeon.
  2. DiMartino, Michael Dante (scenariusz) & Zwyer, Melchior (reżyseria). (19 grudnia 2014). "Ostatnia bitwa". Legenda Korry. Sezon 2. Odcinek 26. Nickelodeon.
  3. Komentarz DVD do odcinka "Liść na wietrze".
  4. Komentarz DVD do odcinka "Objawienie".