FANDOM

Bitwa na Harmonic Convergence była apokaliptyczna bitwa pomiędzy Avatar Korra i Dark Avatar podczas Harmonic Convergence w 171 ASC. Po Korra nie zapobiegła Vaatu ucieczkę Tree of Time, Unalaq i Vaatu połączyły się, tworząc Dark Avatar, i starał się pogrążyć świat w ciemnościach. Korra utracone światło Raava, ale używane energybending połączyć ze swoim wewnętrznym ja i produkować Astral Projection, że ostateczną stanowisko wobec Vaatu. Jednak Jinora był w stanie wydobyć światło Raava i odtworzeniu ducha światła, aby pomóc Korra.Ostateczna klęska Unalaq za oznaczał koniec wojny domowej Plemienia Wody i ciemnych incydentów spirytusowych.

Historia Edytuj

Korra medium

Korra medytuje w swiecie duchow

Raiko Prezes przygotowuje żołnierzy na wielkie niebezpieczeństwo uderzy Republic Miasto. Wkrótce Unalaq i Vaatu przyjechać i rozpocząć destrukcję miasta. Zjednoczonych Sił próbują bronić miasta, jednak nie są skuteczne w nauczyciel z dala wody i ducha. Tymczasem Avatar Korra, Mako i Bolin nadal nieprzytomny przez atak. Tenzin i Bumi Kya Kya przyjechać i leczyć stosując trzy duchowe wody. Kiedy się obudzą, Korra mówi im Unalaq Raava zniszczył, a to jest ostatnia Avatar.

Unalaq nadal siać spustoszenie w Republic City, wykorzystując moc Vaatu wypełnić miasto z winorośli. Varrick, który był w jego wykonywaniu celi, zdaje sobie sprawę, że jednym z winorośli tworzy wielką dziurę w jego celi i pozwala na ucieczkę i Li Zhu.

Korra, który jest ranny utratą Raava Tenzin idzie z Drzewa Time. Wewnątrz, Korra zobaczyć wszystkie wspomnienia, które odtwarzane wewnątrz drzewa. Tenzin wyjaśnia, że drzewa przedstawia wspomnienia każdego człowieka i zapomina niczego. Mówi jej, że starożytni używane do medytacji na drzewie, aby połączyć się z energii kosmicznej, on zaleca medytacji wewnątrz drzewa i spróbuj sam jak stary przedtem. Patrzy jak Raava Wan pyta, dlaczego nie mógł po prostu zabić Vaatu co ona mówi, że nie może istnieć bez drugiego. Raz jeden jest zniszczony i odrodzić wchłonięte inne. Korra medytuje i widzi jego ducha Avatar.

Jego duch sprawia, że ​​twoje ciało stają się większe, a ich dusza opuszcza świat ducha, aby sprawdzić Unalaq. Powrót w Republic City, Unalaq jest gotów do końca miasta, gdy duch Korra przychodzi i wypada.Dwa wydała przypływ energii, ale energia Korra przytłacza, że z Unalaq. Rzuca go na stronie pobliskiej góry i zacząć szukać Raava wewnątrz. Jednak Unalaq mówi mu, co ona szuka kogoś, kto nie istnieje i uderza plecami.

Tymczasem ciemne duchy zaczynają się dotrzeć do czasu drzewa.Zespół Awatar sobie sprawę, że są one w obronie drzewa, gdzie to Korra. Bolin wpada w kłopoty, ale został uratowany, gdy przyszedł Eska Desna i na ratunek i postanowił pomóc jej kuzyn Unalaq porażkę.

Jinora saving Korra

Jinora przynosi światło Raava z powrotem do świata, oszczędzając Korra przez oświetlające światło Ducha wewnątrz Mrocznego Awatara.

Ataki Korra Unalaq i przygotowuje się do skorumpowanych duszy. Kiedy masz zamiar zakończyć pracę, jasne światło padające z nieba. Ikki, Meelo i Pema, który obserwował bitwę z Air Temple Island, spojrzał przez teleskop i zobaczyłem, że światło jest rzeczywiście Jinora. Jinora odkrywa małą kulę światła wewnątrz Unalaq. Korra sobie sprawę, że światło jest Raava, przemierza Unalaq i przynosi Raava. Korra następnie zaczyna oczyszczać Unalaq technice własnej, i znika w wirze złotej energii. Raava Korra mówi Harmonic Convergence dobiega końca i że powinni wrócić do połączenia przed końcem.Duch Republic Miasto Korra pozostawia i wraca do swojego ciała.

Jinora powraca do świata duchów i mówi ojcu, że wkrótce. Jinora wraca do swojego ciała, gdzie Katara zależało na jawie. Mówi Katara, Asami, Senna Korra Tonraq i uratował świat.

Korra,Raava and Jinora

Korra po pokonaniu Vaatu zabiera ze sobą Jinore i Raave do Świata duchów.

Korra liści drzewa i latać z Raava połączyć dwa portale i są ponownie zjednoczona. Wkrótce każdy będzie obejmować Korra za to, co zrobił. Następnie Korra zbliża kuzynów i daje mu kondolencje z powodu śmierci jego ojca do swoich kuzynów mówią, że nie zamierzają przegapić swojego ojca, ponieważ jego występki z jego dzieci i tak naprawdę nigdy nie dbał o nich.

Eska Bolin prosi, aby przenieść się z nim do Republic City, jednak Eska odmawia. Myślenie nie pozwolił bratu, Bolin Desna zaproszeni do zbyt, ale Eska wyjaśnia, że ​​ona i jej brat powinien wrócić do Północnej Plemienia Wody. Eska Bolin mówi, że zawsze będzie mieć szczególne miejsce w "organu, który pompuje krew" i żegna mój "kaczka żółwia."

Korra proud she won the battle

Korra czuje w sobie obecnosc Raavy i innych Awatarow.

Korra Tenzin towarzyszy Portal Północna, więc mogłem go zamknąć. Przed zamknięciem, Tenzin pyta, czy odzyskała połączenie z ich poprzednich wcieleń. Korra mówi, że gra jest całkowicie zniknął, być może na zawsze. Kiedy Korra ma się zamknąć portal, że się waha. Ona pyta, czy Unalaq Tenzin miał rację, jak ludzie i duchy powinny żyć razem w harmonii.

Tenzin Korra następnie mówi, że ona jest Avatar, niezależnie od jego decyzji w sprawie wsparcia. Następnego dnia, Korra jest w Zamku Królewskim Południowego Plemienia Wody z Mako i Mako mówi mu prawdę o jego walce. Korra mówi, że wiedział o walce i wyjaśnia, kiedy drzewo było w czasie, odzyskać pamięć. Mako to wyjaśnia, że powodem nie powiedzieć był, bo nie chciałem jej skrzywdzić, a jedna ręka chce zapomnieć walki. Korra Mako następnie wyjaśnił, że mają różne cele w życiu, i co ich związek nigdy nie będzie działać, co kończy ich związek. Korra Mako całuje i mówi jej, że ją kocham będzie zawsze.

Walczyli Edytuj

Zobacz Edytuj