FANDOM

Generał How był przywódcą Rady Pięciu. Jest człowiekiem honoru i odwagi.

Historia Edytuj

How reclaiming Yu Dao

How straszy Krolestwo ziemi i Yu Dao

Na Yu Dao, on odzyskał kolonę Narodu Ognia na terytorium Któlestwa Ziemi. Gdy wojska Narodu Ognia przybył, starał się przekonać Aanga do końca życia, że Lord Ognia to Zuko, stwierdzając, że armia bez przywódcy był jak smok bez głowy. W ten sposób, wojska Narodu Ognia byłby zmuszone do poddania się, zapobiegając śmierci wielu żołnierzy. Jednak Aang był niechętny, aby zabić własnego przyjaciela, a gdy Toph magią metalu przyczyniła się do wypadnięcia wszystkich kół zbiorników Narodu Ognia, żartobliwie stwierdził, że analogiczne smok teraz nie miał nogi.

Postanowił wykorzystać tę przewagę, rozkazał oddziałom aresztować Kolonistów Narodu Ognia, podczas gdy wojska Narodu Ognia były w nieładzie. Jednak siły ognia szybko zreorganizowały się i otwarta walka rozpoczęła się. Podczas walki, był w stanie przebić się do dwóch przywódców Yu Dao Oporu i Kori Morishita. Zwrócił się do rebeliantów, że nie będą oni traktowani z miłosierdziem. Kori odmówił i zaatakował go, How powiedział żołnierzom, by ją aresztowali, jednak przerwał im mag ognia Zuko. Pan Ognia zażądał wycofania się wojsk z Królestwa Ziemi. Niewzruszony How oświadczył, że Zuko stał na terenie Królestwa ziemi, gdzie jego słowa nie miały władzy. Zuko i How zaczęli walczyć pomiędzy sobą, aż Aang magią ziemi rozdzielił ich. Zuko wpadł w szczeliny, mimo że zostawił przeciwników zaledwie kilka sekund wcześniej, gdy krzyczeli po upadku Zuko w niepokoju. Aang uratował go od śmierci.