FANDOM

Raava battling Vaat

Podczas swojej epoki, Raava walczył Vaatu, utrzymując go od wprowadzenia do świata ciemności.

Era Raavy obejmuje okres przed rozpoczęciem cyklu Avatar około 9830 BG, gdy Wan został pierwszym Avatarem.

Historia Edytuj

"Ja jestem Awatarem, i moja era się jeszcze nie skończyła"
Korra do Unalaqa

Duchy i ludzie nie są serdeczni dla siebie. Z wyjątkiem poprzedników Powietrznych Nomadów , ludzie zaatakują duchy i polować na zwierzęta na jedzenie. Podobnie duchy posiadają i ludzie krwawią , a nawet zabić , jeśli mieszkało ich ciała wystarczająco długo. Tylko ludzi " schronieniem były żółwie lwa, którego duchy byli ostrożni , a nawet szacunku .Podczas podróży do dziczy ducha z żółwia lew ognia ,młody człowiek o imieniu Wan ukradł sztukę ognia z żółwia lwa , aby mieć prawo do kradzieży żywności zbogatym i dać biednym . W końcu został schwytany przez Chou braci i wysłany do żółwia lwa pożaru być pozbawiony sztuki sakralnej .

Raava fighting dark spirits

Raava odstrasza zle duchy

Żółw lew ogień, ustąpił i pozwolił Wan zachować sztukę , aby bronić się w dziczy Ducha, gdzie wiecznie wygnani ze swoich działań . Wan dotarł do oazy ducha strzeżonym przez Tak jest duchem , i odmówiono wjazdu z powodu Ducha negatywnie na ludzi . Po świadkami Wan ratunkowego Mula od ludzi ,aye - aye duch zgodzili się, by Wan drinka z jego oazy i nazwał go: " Stinky " . Przez jego wygnania , Wan nauczyłem się doskonalić sztukę firebending z pomocą smoka, który w końcu jest znany jako Dragon Dancing postaci firebending .

Harmonic Convergence EdytujPodczas jego poszukiwania innych miastach żółw Lew, Wan napotkał dwa starożytne duchy walczących ze sobą . Choć jego intencje były dobre, Wan został oszukany przez Vaatu , duch chaosu i ciemności, do pomagając mu uciec z Raava , ducha światła i pokoju . Aby zrekompensować jego pomyłkę , Wan współpracę z Raava w próbie pokonania Vaatu , jakciemny duch, rosła w siłę z powodu szerzenia chaosu , natomiast Raava stał się słabszy .

Pod kuratelą Raava w Wan opanował cztery elementy przed Harmonic Convergence . Tuż przedHarmonic Convergence się , Wan zakwestionował Vaatu nazwy Raava za . Ciemny duch okazał się zbyt mocny dla niego i starając się odwrócić bieg , Wan wezwany Raava połączyć się z nim. Jednak obecność Raava jest w organizmie Wana umieścić go w dużo wysiłku , umożliwiając Vaatu przypiąć go. Gdy planety wyrównane , sygnalizując moment Harmonic Convergence , WAN na stałe połączone z duchem Raava dzięki tworzeniu Ducha Avatar . W swojej nowej mocy , udało mu się uwięzić Vaatu w dziupli , a po skierowanie wszystkich duchów z powrotem do ich świata , zamknięte portale spirit więc żaden człowiek nie byłby w stanie fizycznie wejść do świata duchów ponownie i wolne Vaatu .

Raava destroyed

Po czym wyciągnął z ciała Korra, w Raava jest zniszczona przez Ciemny Avatar, który odciętego jej podłączenie do każdego ostatniego Avatar.

Wraz z utworzeniem Ducha Avatar ,era Raava dobiegła końca i Era Awatara zaczęło.Podczas Harmonic Convergence z 171 ASC , Raava inspirowane Avatar Korra aby nie dać się do dziesięciu tysięcy lat , gdy ciemności Vaatu , połączonych z Unalaq , miał zmiażdżyć ją w szczelinie lodowej , powtarzając , że jestjeden prawdziwy Awatar .

Jednak, gdybitwa postępy, Raava została wyciągnięta z ciała Korra poprzez Vaatu . W stanie się bronić , Raava poddano zapory bezpośrednich ciosów waterbending . Przy każdym uderzeniu ,połączenie jednego z ostatniego Avatarami zostało usunięte , a jako Raava słabsze , bardziej zniknął w tym samym czasie. Z ostatniego druzgocący cios , Raava ulegli ataków i rozpraszane w złotym świetle , zerwanie połączenia z Wan .  

Raava looking to Korra

Raava jest gotowa by znów połaczyć energie z Korra i odtworzyć Avatarów.

Jednak od światła i ciemności nie mogą istnieć bez siebie , niektóre szczątkowe światło Raava pozostało w duchu świata . Ten został znaleziony przez ducha Jinora za , który sprowadził go z powrotem do świata śmiertelnych , gdzie wykorzystywane do oświetlania ducha Raava jest w Dark Avatar . Raava następnie wycofał się z istotą Vaatu jest strzałem w Dark Avatar przez astralnej projekcji Korra za , przed użyciem techniki pacyfikacji Unalaq do rozpraszania Dark Avatar . Jak Harmonic Convergence wkrótce się skończy , Raava i Korra wrócił do Ducha Świata , gdzie zrośnięte , odtwarzając Avatar Ducha i rozpoczęcie cyklu Avatar nowo .

Zobacz Edytuj