FANDOM

Fire Nation emblem

Elua była sługą i powiernikiem zarówno Ursy, jak i księcia Ozaia w Narodzie Ognia.

Historia Edytuj

Gdy Ursa dowiedziała się, że po wstąpieniu do rodziny królewskiej straci kontakt ze swoją przeszłością, księżniczka znalazła oparcie w Elui. Kobieta udawała w pobliżu żony Władcy Ognia miłą i szybko zdobyła jej zaufanie. Ursa prosiła ją, aby w tajemnicy wysyłała wszystkie jej listy do Ikema i swojej rodziny w Hira'a, ale w rzeczywistości przetrzymała je w skrzyni, a następnie czytała i przekazywała księciu Ozaiowi.

Po przeczytaniu jednego z listów Ursy, kobieta postanowiła natychmiast przekazać go jej mężowi. Pomimo skargi Ozaia za wtargnięcie, Elua nalegała, aby ten przeczytał list, ponieważ różni się od innych i zawiera ważną tajemnicę. Po przeczytaniu go, książę wybuchł gniewem.[1]

Osobowość i cechy charakteru Edytuj

Elua była dwulicową osobą. Była bardzo lojalna wobec Ursy, która traktowała ją jak rodzinę, ale zdradziła zaufanie księżniczki, przechwytując jej tajne listy i przekazując je Ozaiowi.[1]

Występy Edytuj

Trylogie powieści graficznych Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 DiMartino, Michael Dante; Konietzko, Bryan; Yang, Gene (scenariusz), Sasaki z Gurihiru (obrazki), Kawano z Gurihiru (kolorystyka), Heisler, Michael; Comicraft (dialogi). The Search Part 1 (20 marca 2013), Dark Horse Comics.