FANDOM

Duch psolwa jest chimeryczna pies istota z świata duchów ,

często znajdująca się w pobliżu dużych gór.Korra dzięki zachowania spokoju,uratowała duchy,i zmieniła je w dobre.

Historia Edytuj

Korra is crushed

Korra zaatakowanma przez ducha

W drodze do szczytu Hai-Riyo powrotu rannego ptaka do ducha smoka gniazdo, Korra natknąłem trzech ciemnych duchów lew pies. Mimo, że były początkowo wrogo od Korra, duchy pies stał się przyjazny lew raz została przywrócona równowaga, i kierować Korra na szczyt, gdzie byli świadkami jej powrotu poszkodowanej ducha smoka ptaka do jego gniazda.

Duchy lew pies po Korra i ducha smoka ptaka do drzewa Czasu, gdzie po raz kolejny zwrócił ciemny z powodu negatywnej energii otaczającej Unalaq. Po wznowieniu Północnej portalu ducha, jeden z ciemnych duchów lew pies stanął na tylnych łapach i warknął, przytłoczony na masywnym uwolnieniem energii duchowej. Duchy lew pies zaczął atakować Korra raz próbowała ratować Jinora i ugryzł ją w dół, aby umożliwić Unalaq podporządkować ją waterbending. Patrzyli, jak Korra został uratowany przez ducha smoka ptaków, i gonił stwora, zanim w końcu wziął lot.

Anatomia Edytuj

Dark lion dog spirits

Ciemne psolwy na wzgórzu Hai-Riyo

Gdy jest ciemno, lew pies staje się duch całkowicie ciemny niebieski w ubarwieniu, z jego kształtu twarzy przedstawionych przez jaśniejszy odcień niebieskiego. Otoczony żółty, oczy Ducha lew psa stają się czerwone, podobnie jak obrys pysku. Zęby stwora żółkną po transformacji, i są znacznie ostrzejsze w porównaniu do zębów Ducha, gdy jest w jego spacyfikowane formie. W ogóle, lew duch futro psa pojawia się również ostrzejsze, a cała jego ciało jest otoczone fioletowym blasku

Zachowanie Edytuj

Lion dog spirits teleport

Duch psolwa teleportuje sie niebieskim swiatlem.

Psolew jest przyjaznym duchem, chetnie zachowuje sympatie do przyjaznych osob.Duch lwa pies jest zdolnym przewodnikiem i użytecznym montażem, w stanie dotrzeć na szczyt góry w krótkim czasie. Jest również zdolny do teleportacji, łatwo znikają Wisp światła niebieskiego i pojawiając się ponownie po osiągnięciu jego nowy cel.