FANDOM

Fire Nation emblem Firebending emblem
Bujing jest wysokiej rangi Generałem w Narodzie Ognia.

Historia Edytuj

Znany ze swojej obliczania sposób sadyzm i bezlitosną postawę generał Bujing miał obsesję na punkcie zwycięstwa, nawet jeśli oznaczało to poświęcenie żołnierzy niedoświadczonych zyskać przewagę na polu bitwy. [2]

W 97 AG, a Książę Zuko uczestniczyli jego pierwsze spotkanie wojnie, Bujing wyjaśnił plan wojskowy, aby przejść słaby podział rekrutów Ogień naród do walki z doświadczonym batalion earthbenders. To może sprawić, że ten ostatni koncentruje swoje wysiłki i zasoby na tym pierwszym, pozostawiając otwartą drogę dla bardziej zdolnych żołnierzy Narodu Ognia, aby otoczyć i pokonać ich. Wedle jego słów, nowi rekruci były najlepsze przynęty dostępne. Zuko wypowiedział się przeciwko jego planu, widząc go jako zdradę patriotyzmu i cześć nowych rekrutów. Bujing i inni uczestnicy, w tym ogniu Pana Ozai, były bardzo obrażony. Ten wybuch w stosunku do starszego generała pełnił beczce prochu na napięte relacje między Zuko i jego ojca, który powiedział mu, że był to akt szacunku i może być dokonane tylko przez Agni Kai. Zuko zaakceptowane, nie bojąc się starszego Bujing. Jednak Zuko niespodziewanie zakończył się w obliczu Ozai zamiast. Bujing uczestniczyło Agni Kai jako członek widowni i zmarszczył brwi widząc Ozai blizna synowi firebending. [1]

Bujing end Zuko

Bujing patrzy na Zuko.

Bujing udział w wojnie spotkań na dzień przed zaćmienie słońca, gdzie wymienili niespokojne spojrzenia z generałem shinu kiedy Książę Zuko wszedł do pokoju. Później oklaskiwany planu Ozai by zniszczyć Królestwo Ziemi z mocą Sozin komety. [3]