FANDOM

Spirit Wilds

Las Duchów

Las Duchów inaczej Dziki Las obejmował wszystkie niezamieszkałe tereny w epoce Raavy. Zostały one uznane za niebezpieczne dla ludzi, lecz dla duchów były schronieniem w świecie realnym. Awatar Wan oddzielił świat duchów od świata fizycznego, ludzie opuścili ochrony Lwiożółwi i osiedlili się w dziczy, która ostatecznie przekształciła się w cztery narody.

Opis Edytuj

Spirits enter the Spirit Oasis

Oaza duchów w pobliżu miasta lwiożółwia ognia.

Ze względu na brak osadników Las Duchów był przepełniony bogatą fauną i florą. Dziesiątki Lwiożółwi, chronili zasiedlonych na swoich skorupach ludzi przed duchami. Dwa portale duchowe znajdujące się na obu biegunach: Północnym i Południowym doprowadziły do świata duchów, gdzie Raava i Vaatu walczyli co dziesięć tysięcy lat za losy królestwa śmiertelników. Skoro jednak Wan zniszczył związek między Raavą i Vaatu, dwa duchy walczyły także w dziczy która ucierpiała.

W Świecie Duchów Edytuj

Korra in spirit forest

Korra sama w lesie w Świecie duchów.

Także w świecie duchów znajduje się las w którym żyją magiczne stworzenia i to tam właśnie Korra się zgubiła lecz odnalazł ją Iroh.Ten las jest bardzo mroczny i dziki. Avatar Wan także miał z nim do czynienia. Las ten zamieszkują dziwne i niebezpieczne stworzenia.

W Miescie Republiki Edytuj

Overgrown Republic City

Po otwarciu Portalow Miasto Republiki zostalo obrosniete duchowymi winoroslami.

W wyniku otwarcia duchowych portali przez Korrę duchowe winorośla zaczęły obrastać Miasto Republiki zakłócając jego życie i zmuszając wielu ludzi do opuszczenia ich domów. Przez dwa tygodnie, Korra próbowała usunąć winorośla z budynków i ulic, choć bez powodzenia, ponieważ regenerowały się szybciej. W końcu doszła do wniosku, że każdy musi się przyzwyczaić do winorośli i duchów, które się tam osiedlały. W rezultacie prezydent Raiko kazał jej opuścić miasto.