FANDOM

Azula Indifferent Jestem stumetrowym, fioletowym niedźwiedziodziobakiem z różowymi rogami i srebrnymi skrzydłami.

Poniższe informacje nie są uważane za kanon serii.

Azula to 14-letnia księżniczka Narodu Ognia. Pochodzi z Rodziny królewskiej. Jest córką Ursy i Ozai, oraz siostrą Zuka. Przyjaźni się z Mai i Ty Lee, które pomagają jej ścigać Avatara. Azula ma bladą cerę, lekko skośne, jasno-brązowe oczy, a także czarne włosy sięgające połowy pleców. Narcyzm i egoizm to dwie główne cechy charakteryzujące tą postać. Jest ulubionym dzieckiem swego ojca i wnuczką Azulona, po którym odziedziczyła imię. Głosu Azuli w grze użyczyła Grey DeLisle.

Historia Edytuj

Księżniczkę Azulę urodziła księżniczka Ursa. Jest młodsza o dwa lata od Zuka. Azula to imię, które odziedziczyła po swym dziadku- Azulonie. Dorastała w bogatej i zamożnej rodzinie, a co za tym idzie, dostawała wszystko, co chciała. Już w dzieciństwie była świetnym magiem ognia. Dzięki talentowi szybko zyskała szacunek i stała się dumą swego ojca. który uważał, że w przyszłości będzie świetnym Władcą Ognia. Ufał jej i uczył o polityce narodu Ognia. Azula studiowała w akademii magii ognia, gdzie była najlepszą uczennicą w całej szkole. To właśnie tam poznała Mai i Ty lee, które zostały jej przyjaciółkami. Kiedy Azula i Zuko byli mali kochali się i często bawili się w smoki z teatru na Żarzącej Wyspie. Oboje szczęśliwie wspominali te czasy. Kiedy Azula dorastała często dokuczała Zukowi i ich miłość została przerwana.

Występowanie w grach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Cała historia Azuli w grze jest taka sama jak w serialu.