Atak na Korre odbył sie w świecie duchów po tym jak Korra dostala sie tam, po raz pierwszy.

Historia[edytujedytuj kod]

Jinora pomaga Korze

Jinora sugeruje, że jej ojciec był zły na nią, które Kya oddala , pocieszające siostrzenicę , że duma Tenzin był " po prostu zdruzgotany " , ponieważ nie był w stanie widzieć duchy. Korra dodaje, że Jinora zdolność jestprawdziwym darem , i mówi jej, że jest szczęśliwy . Odpowiedzi Jinora przez powiedzenie, że Korra jest więcej szczęścia , a ona była w stanie spełnić pierwszy Avatara . Korra wyraża , jak niesamowite było to , aby zobaczyć, jakAvatar powstał , przypominając , jak Wan fuzji z Raava stworzenie Ducha Avatar .

Jinora stwierdza, że​​Avatar jest częściowoduchem i dochodzi do zrozumienia , żedrewniana rzeźba widziała w Southern Air Temple sanktuarium byłoprzedstawienie Wan i Raava . Ona pokazuje , że zwrócono na posągu podczas przesilenia zimowego ,dni , kiedy Korra otworzył portal południowy ducha . Duchowe oczyszczenieTenzin wykonywania duchowy rytuał oczyszczający na starożytnego okręgu medytacji Władca Wiatru .Po wylądowaniu , ważki duchy króliczek prowadzić Korra Tenzin , bumi , Kya i Jinora do starożytnego okręgu medytacji Airbender , która nie została wykorzystana i pokryte przerostu w ubiegłym wieku. Jinora natychmiast wyczuwa niezwykle silną energię duchową w kręgu .

Tenzin postanawia przeprowadzić duchowego oczyszczenia , co pomogłoby wzmocnić witryny połączenie do świata duchów . Pochyla dymu z kadzideł wokół miejsca , co natychmiast powoduje, że króliczek ważka duchy do opuszczenia . Naglekolonia ciemnych duchów na podobieństwo nietoperzy wydają z podziemia i zaczynają atakować grupę.

Plik:Korra y Topos-suricato.png

Korra dręczona przez stworzenia ze Świata Duchów

Korra i Tenzin początkowo próbować zapobiec je z gięcie, ale są nieskuteczne. Pomimo, że nie było po stanie z powodzeniem wykonując technikę , Korra reattempts uspokoić duchy za pomocą techniki Unalaq zapacyfikacja . Z powodzeniem wykonuje technikę , a duchy zaczynają znikać w błysku światła. Jak rozprasza światło , winorośl i przerost obejmujące koło medytacji zaczynają znikać . Tenzin mówi Korra jak daleko doszła w swoim treningu. Stwierdza ona , że chociaż Unalaq miał błędnych intencje , był więcej niż wiedzę w sprawach duchowych .

Tenzin wyraża niedoskonałość jako duchowego przewodnika , bo nie był w stanie poprowadzić Korra do świata duchów , podczas gdy Unalaq już nauczył ją , jak przekształcić ciemne duchy. Korra mówi Tenzin , że wszystkie wytyczne Unalaq za było dla własnej korzyści , a Tenzin zawsze patrzył na jej samopoczucie . Ona przeprasza Tenzin o oddalenie go jako swojego mentora , i mówi mu, że potrzebuje go bardziej niż kiedykolwiek . Dwa pogodzić i Tenzin zaczyna kolejną próbę wejścia do świata duchowego . Mako i Asami pocałować w mieszkaniuMako i Asami dzielenie krótki pocałunek w jego mieszkaniu .

W Republic City, Asami idzie do mieszkania Mako , by upewnić się, że jest w porządku, ze względu na fakt , że był bardzo wzburzony wcześniej w ciągu dnia . Asami przekonuje Mako wziąćnoc off i kolację w kuchni Kwong , gdzie mieli swoją pierwszą randkę , a dwie wymiany w krótkim pocałunku przed przerwaniu przez Głównego Lin Beifong , Lu i Gang .

Po dwóch detektywów powiedzieć Mako że członkowie Triady Triple Threat zidentyfikować go jako wspólnika , że przyznaje się do zatrudniania triady, aby pomóc przeprowadzić operację Stinga .Lin mówi Mako , że Triple Zagrożenia powiedział policji , że pomógł w nalocie magazynów Future branż , i że ona musi śledzić na smyczy mimo Triady za brak wiarygodności .

Korra jest uspokojona że Iroh ma spokój i światło wewnątrz niej i jako taki ma zdolność do zmiany jej otoczenia na lepsze.

Po przeszukaniu jego mieszkania , dwóch detektywów znaleźć kupę yuans i materiałów wybuchowych ukrytych w szafie Mako , a kontynuować go aresztować . Asami informuje detektywów , żedoświadczenie było nieporozumienie , i powiedzieć jej, że Mako jest niczym więcej niż " policjanta krzywym " , którzy używali jej na jego korzyść .

Mako zaprzecza oskarżeniom , i po raz kolejny próbuje przekonać Asami , że to Varrick , kto był odpowiedzialny za kradzież jej linii produkcyjnej. Powrót w świątyni Air Wschodniej , Tenzin staje się coraz bardziej sfrustrowany swoją niezdolność do wejścia w świat ducha. Kya mówi Tenzin , że to nie jest jego przeznaczenie do prowadzenia Avatara , i wzywa go , aby umożliwić Jinora spróbować . On odmawia, twierdząc, że Jinora nie jest gotowy do niebezpieczeństw świata duchowego . Korra mówi mu po raz kolejny , że są one coraz mniej czasu , a Jinora uspokaja jej tata , że mogła kierować awatara do świata duchów i pozostaje z krzywdą.

Korra zaatakowana

Tenzin przyznaje i akceptuje fakt, że nigdy nie może mieć połączenie z duchami , jak zawsze chciał . Mówi Korra iść z Jinora do świata duchów , i stwierdza, że ​​pozostanie on czuwać nad ich ciała obok bumi i Kya . Wkrótce po medytacji , Korra krótko przechodzi w stan Emblemat , przed wejściem do świata duchów z Jinora . Vaatu i UnalaqUnalaq przepraszając Vaatu .W miejscu, w którym spotykają się dwa światy , Unalaq przeprasza do uwięzionej Vaatu w razie jego braku , wierzącAvatar być martwy . Duch mówi mu, że nie udało mu jeszcze, jakAvatar wciąż żyje . Gdy zapytałem , jak on wie , Vaatu ujawnia, że ​​choć jego połączenie Raava zostały zerwane , może on nadal czuć jej obecność . Dzięki tej wiedzy , Unalaq postanawia znaleźć Avatara , do którego odpowiedzi Vaatu , że ona będzie go znaleźć , a nie . On pokazuje, że Korra właśnie weszła do świata duchów .

Walczyli[edytujedytuj kod]