FANDOM

Water Tribe emblem Waterbending emblem
Viper jest liderem Groznej Trojki. Podniósł się na to stanowisko w 171 AG po jego poprzednik stracił zdolności zginania.

Historia Edytuj

200px-Korra vs Triple Threat Triad

Korra walczy z Viperem

Tak jak Viper miał grozić Pana Chung raz Avatar Korra interweniował, powodując Triple Threat członków triady aby wybuchnął śmiechem.Waterbender poinformował Korra że była w Triple Threat terytorium Triada i że byli o umieścić ją w szpitalu. Korra odpowiedział, że to oni byli o potrzebować szpitala do którego Viper odpowiedział pytaniem Korra, "Za kogo ty się uważasz?" Po Avatar wywołał waterbender z jednego dodatkowego rachunku, natychmiast uruchomił strumień wody z wnętrza jego kurtki, tylko do jego przekierowany z powrotem na niego i zamrożone na głowie przez Korra. Jako człowiek potykając się, Korra kopnął go w głowę, powodując u niego rozbić jego głowę do zamrożonego przed jego Satomobile rozbijając lód i tymczasowo przewracając go.

Moc Edytuj

Mako fighting Viper

Viper atakuje Magia wody

Viper jako mag wody jest bardzo wykwalifikowany swietnie zamraza i walczy.Jest nawet lepszy od Korry.Potrafi tworzyc wielkie fale i samemu czerpac wode z roznych miejsc.